
Občan
Evidencia na úrade (ako, kde a kedy sa zaevidovať), aké informácie poskytuje úrad uchádzačovi o zamestnanie.
Kraj: Bratislavský
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Číslo výberového konania: VKPD 5/2022
Názov projektu: Národný projekt Podpora deinštitucionalizácie náhradnej starostlivosti III
ITMS projektu: ITMS2014+:312041T237
Doba trvania projektu: 30.11.2022
Funkcia: zamestnanec na dohodu o vykonaní práce v rámci Národného projektu „Podpora deinštitucionalizácie náhradnej starostlivosti III“ (ďalej len: „NP DEI NS III“), kód ITMS 2014+: 312041T237, Operačný program Ľudské zdroje: lektor/lektorka – Vzdelávanie v oblasti špecifických (psychologických, fyziologických a sociálnych) potrieb detí, v rámci NP DEI NS III, aktivita 1 Podpora práce s dieťaťom a jeho rodinou, 1.5 Podpora prehlbovania znalostí a spôsobilostí odborných zamestnancov/zamestnankýň v oblasti práce s dieťaťom a jeho rodinou, 1.5.14 Vzdelávanie v oblasti špecifických (psychologických, fyziologických a sociálnych) potrieb detí.
Organizačný útvar:
Odbor vykonávania opatrení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately, sekcia rodiny.
Počet voľných miest: max. 6
Rozsah prác vykonávaných na dohodu o vykonaní práce je max. 130 hodín/max. 6 lektorov spolu/projekt, počas realizácie NP DEI NS III.
Termín predpokladaného začiatku vykonávania práce je 8/2022.
Miesto výkonu práce: všetky regióny SR
Osoba zodpovedná za rozpočet: Mgr. Barbora Prokopová
Hlavné úlohy:
Vytvorenie a realizácia jednej zo vzdelávacích aktivít v rámci NP DEI NS III pre zamestnancov a zamestnankyne Centier pre deti a rodiny (profesionálnych rodičov a vychovávateľov a vychovávateľky) v záujme skvalitnenia starostlivosti profesionálnych rodičov a vychovávateľov i vychovávateliek o deti.
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:
Požadované kvalifikačné predpoklady uchádzača:
II. stupeň VŠ vzdelania v spoločenských a behaviorálnych vedách alebo učiteľstve, vychovávateľstve a pedagogických vedách alebo zdravotníctve, resp. ekvivalentný doklad podľa predpisov platných v rámci krajín EÚ; najmenej 3 roky praxe v predmetnej oblasti.
Počítačové a iné znalosti: Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft Powerpoint, na pokročilej úrovni.
Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti: profesionalita, schopnosť tímovej spolupráce, komunikatívnosť, analytické a koncepčné myslenie, flexibilita.
Požadované odborné znalosti:
Zákon č. 305/2005 Z. z. o sociálnoprávnej ochrane detí a o sociálnej kuratele a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Zákon č. 36/2005 Z. z. o rodine a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby:
Mgr. Juliana Tekáčová
Telefón: 02/204 55 797
E-mail: juliana.tekacova@upsvr.gov.sk
Adresa služobného úradu:
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8
812 67 Bratislava
Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania pre zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme:
Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu so všetkými požadovanými dokladmi je do 30.6.2022.
V určenom termíne ich zasielajte na adresu Ústredia PSVaR (viď vyššie) kontaktnej osobe alebo emailom kontaktnej osobe. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania e-mailu. Po tomto termíne budú vybraní uchádzači pozvaní na osobný pohovor. Svoj telefonický a e-mail kontakt prosím uveďte vo svojej žiadosti.