Vyvolávací systém pre klientov pracoviska

Pre zvýšenie komfortu klientov je pri vybavovaní klientov na pracoviskách použitý elektronický vyvolávací systém.

kiosk

Klient OSO pri príchode na pracovisko si na klientskom kiosku zvolí službu, ktorú potrebuje, resp. pracovisko kam smeruje jeho návšteva.

Kiosk mu vydá lístok s poradovým číslom klienta a číslom pracoviska.

  Na dané pracovisko je navádzaný veľými informačnými displejmi, vedľa dverí príslušného pracoviska je malý informačný displej.

          Pracovník, ktorý vybavuje danú agendu, si následne privoláva objednaných klientov, čo je súčasne zobrazené na informačnom displeji a taktiež krátkym zvukovým upozornením.

Klienti, ktorí už na pracovisku sú evidovaní a sú objednaní na daný deň a hodinu môžu použiť pre vydanie poradového lístka svoj preukaz uchádzača o zamestnanie.

Je na ňom čiarový kód, naskenovaním ktorého kiosk automaticky vydá potrebný lístok s poradovým číslom klienta.

Dátum vytvorenia stránky: 15.05.2019
späť