
Občan
Evidencia na úrade (ako, kde a kedy sa zaevidovať), aké informácie poskytuje úrad uchádzačovi o zamestnanie.
Číslo výberového konania: VKP BDP 40/2022
Funkcia: zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme - zamestnanec poradenského back office v rámci Národného projektu „Bezplatné dlhové poradenstvo“ (ďalej len: „NP BDP“)
Počet voľných miest: 2 (od 01.05.2022 na dobu určitú – po dobu trvania projektu do 31.10.2023)
Organizačný útvar: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny; sekcia sociálnych vecí, oddelenie bezplatného dlhového poradenstva
Miesto výkonu práce:
Pezinok (1 miesto)
Martin (1 miesto)
Platová trieda: 5, funkčný plat je určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Forma realizácie výberového konania: online video pohovor
Hlavné úlohy:
Činnosť poradcu back office je zameraná na poskytovanie komplexnej administratívnej podpory pre bezplatné dlhové poradenstvo. Jeho úlohou bude zbierať, spracovávať, ukladať do registratúry a archivovať dokumentáciu spojenú s bezplatným dlhovým poradenstvom. Analýzou požiadaviek a problémov klientov obracajúcich sa na dlhové poradne písomne (listom alebo emailom) resp. telefonicky bude identifikovať potrebu osobného stretnutia a stanovenia termínov pre dlhových poradcov. Jednou z úloh je aj spracovávanie štandardných odpovedí pre klientov.
Činnosti budú zamerané najmä na:
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:
Požadované vzdelanie uchádzača: stredoškolské vzdelanie s maturitou
Prax: prax v administratívnych činnostiach výhodou
Jazykové znalosti: znalosť anglického jazyka výhodou
Počítačové a iné znalosti: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Internet na pokročilej úrovni
Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti: výborné komunikačné, vyjednávacie a sociálne zručnosti, schopnosť tímovej práce aj samostatného rozhodovania, analytické a koncepčné myslenie, schopnosť sociálneho cítenia kombinovaná so schopnosťou odosobniť sa od problémov klienta, schopnosť zvládať stres a záťaž, schopnosť rýchlo sa učiť nové veci, všeobecný rozhľad a orientácia v problematike ekonomiky, práva a psychológie, pokročilosť v práci s informačnými technológiami, systematický a štruktúrovaný prístup k práci.
Požadované odborné znalosti:
Znalosť zákonov:
Informácie o projekte: Link:
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Veronika Bajzíková
Telefón: 02/20455805
E-mail: veronika.bajzikova@upsvr.gov.sk
Adresa služobného úradu: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Špitálska č. 8, 812 67 Bratislava
Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania pre zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme:
Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania je do 23.03.2022.
V určenom termíne ich zasielajte na adresu služobného úradu alebo e-mailom, ktoré sú uvedené v texte inzerátu. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania e-mailu. Po tomto termíne budú vybraní uchádzači pozvaní na osobný pohovor. Svoj telefonický a e-mail kontakt uveďte vo svojej žiadosti.