Manažér koordinačno-metodického riadenia v rámci NP „Bezplatné poradenské činnosti v oblasti riadenia dlhov“
Číslo výberového konania: VKP BDPII 46/2024
Názov projektu: Bezplatné poradenské činnosti v oblasti riadenia dlhov
Kód projektu: 401405DVN5
Funkcia: zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme – Manažér koordinačno-metodického riadenia v rámci NP „Bezplatné poradenské činnosti v oblasti riadenia dlhov“ (ďalej len: „NP BDP II“)
Počet voľných miest: 1 (doba určitá – do 31.12.2024 s možnosťou predĺženia po dobu trvania projektu max. do 30.11.2026)
Organizačný útvar: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, sekcia sociálnych vecí a rodiny, oddelenie bezplatného dlhového poradenstva
Miesto výkonu práce: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, sekcia sociálnych vecí a rodiny, Nevädzová 5, Bratislava
Platová trieda: 9, funkčný plat je určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Funkčný plat pozostáva z tarifného platu a priznaného osobného príplatku.
Hlavné úlohy: Koncepčná činnosť zameraná na využívanie finančných prostriedkov Európskej únie a iných verejných zdrojov alebo finančných prostriedkov iných finančných nástrojov. Poskytovanie bezplatného dlhového poradenstva nadmerne zadlženým osobám v oblasti osobných (rodinných) financií zamerané na optimalizáciu výdavkov, príjmov a ich vzájomného pomeru, na finančné plánovanie a vytváranie finančnej rezervy.
Činnosti budú zamerané najmä na:
- metodické vedenie a podpora odbornej činnosti poskytovanej v podmienkach bezplatných dlhových poradní,
- vypracovávanie interných noriem a odborných materiálov pre oblasť výkonu poradenskej činnosti bezplatných dlhových poradní,
- poskytovanie metodických konzultácií poradcom bezplatných dlhových poradní,
- realizácia aktivít národného projektu,
- spolupráca so subjektmi zapojenými do implementácie národného projektu, koordinácia spolupráce medzi subjektmi zapojenými do realizácie projektu,
- prípravu a pripomienkovanie zmlúv implementovaných v rámci národného projektu,
- koordinovanie a organizovanie stretnutí v rámci implementácie projektu,
- spracovanie podkladov k pravidelným monitorovacím správam o priebehu realizácie aktivít národného projektu,
- kontrola správnosti a kompletnosti všetkých podporných dokladov národného projektu, spracovanie podkladov súvisiacich s úhradou výdavkov za aktivity projektu,
- prípravu a spracovanie podkladov pre verejné obstarávania,
- participáciu na tvorbe usmernení a riadiacich pokynov súvisiacich s realizáciou národného projektu,
- priebežné a záverečné hodnotenie kvantitatívnych a kvalitatívnych údajov z výstupov poradenstva v rámci implementácie národného projektu,
- spolupracuje s organizačnými útvarmi zamestnávateľa,
- vykonáva správu písomností, ktoré pochádzajú z vykonávaných činností na pracovnom mieste v organizačnom útvare, v IS DMS,
- typuje údaje do príslušných IS úradu,
- priebežne sleduje a dodržiava všeobecne záväzné právne predpisy a interné normy súvisiace s pracovnou činnosťou,
- dodržiava mlčanlivosť vo veciach pracovného charakteru,
- plní ďalšie úlohy súvisiace s dojednaným druhom práce a činnosťou oddelenia podľa pokynov priameho nadriadeného.
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:
Požadované vzdelanie uchádzača: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Prax: požadovaná 3 ročná prax v oblasti právneho poradenstva alebo v oblasti ekonomického poradenstva, psychologického poradenstva, prax v rámci projektového manažmentu v projektoch financovaných z finančných prostriedkov EÚ výhodou
Jazykové znalosti: znalosť anglického jazyka výhodou
Počítačové a iné znalosti: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Internet na pokročilej úrovni
Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti: schopnosť tímovej spolupráce aj samostatného rozhodovania, angažovanosť, profesionalita, schopnosť a vôľa sa učiť a ďalej sa vzdelávať, analytické a koncepčné myslenie, schopnosť zvládať stres a záťaž.
Požadované odborné znalosti:
Znalosť zákonov:
- Zákon č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov,
- Zákon č. 453/2003 Z.z. o orgánoch štátnej správy v oblasti sociálnych vecí, rodiny a služieb zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
- Zákon č. 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
- Zákon č. 292/2014 o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- Zákon č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov, znalosť súvisiacich predpisov, nariadení a dokumentácie z oblasti poskytovania príspevkov Európskeho sociálneho fondu.
Doplňujúce odborné znalosti:
znalosť zákonov:
- Zákon č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov,
- Zákon č. 513/1991 Zb.Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov,
- Zákon č. 282/2017 Z.z. o finančnom sprostredkovaní a finančnom poradenstve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
- Zákon č. 233/1995 Z.z o súdnych exekútoroch a exekučnej činnosti, č. 199/1994 Z. z. o psychologickej činnosti a Slovenskej komore psychológov.
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Ing. Miroslava Kochanová
E-mail: miroslava.kochanova2@upsvr.gov.sk
Adresa zamestnávateľa: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska č. 8, 812 67 Bratislava
Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania pre zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme:
- písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania s uvedením čísla výberového konania;
- motivačný list;
- kópia vysvedčenia, diplomu alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
- profesijný štruktúrovaný životopis vo formáte EUROPASS;
- písomné čestné vyhlásenie o bezúhonnosti;
- písomné čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvedených v kópii diplomu a v profesijnom štruktúrovanom životopise.
Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania je do 10.09.2024
V určenom termíne ich zasielajte na adresu zamestnávateľa alebo e-mailom, ktoré sú uvedené v texte inzerátu. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania e-mailu. Po tomto termíne budú vybraní uchádzači pozvaní na osobný pohovor. Svoj telefonický a e-mail kontakt uveďte vo svojej žiadosti.
autor: Miroslava Kochanová
Dátum vytvorenia stránky: 03.09.2024
Tlačiť