Chcem podať podnet

viac



Chcem sa poradiť

viac







EURES

DOBROVOĽNÍCTVO.COM

Národná non-stop linka pre ženy zažívajúce násilie 0800 212 212

Detstvo bez násilia

Centrum pre medzinárodnoprávnu ochranu detí a mládeže

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Národný inšpektorát práce

Sociálna poisťovňa

 

Zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme –  odborný zamestnanec sekcie riadenia projektov ESF a IROP

Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny

Číslo výberového konania:    VKP ESF 06/2024

Funkcia: zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme –  odborný zamestnanec sekcie riadenia projektov ESF a IROP

Počet voľných miest: 1/ 01.09.2024, na 2 roky s možnosťou predĺženia do 31.12.2029

Organizačný útvar: sekcia riadenia projektov ESF a IROP

Miesto výkonu práce: Nevädzová 5, 821 01 Bratislava

Platová trieda: 9, funkčný plat je určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme  a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

Hlavné úlohy:  Zabezpečovanie činností súvisiacich s realizáciou jednotlivých aktivít národných projektov, za ktoré je zodpovedná sekcia riadenia projektov ESF a IROP

Činnosti budú zamerané na:

  • Monitoruje, podporuje a kontroluje stav realizácie aktivít národných projektov, vypracováva správy a analýzy o stave realizácie aktivít národných projektov,
  • Participuje na zbere a analýze údajov k napĺňaniu merateľných ukazovateľov národných projektov,
  • Spolupracuje pri implementácii národných projektov v oblasti koordinácie úloh, činností a postupov,
  • Participuje na príprave monitorovacích správ národných projektov,
  • Poskytuje komplexnú administratívnu podporu pre sekciu riadenia projektov ESF a IROP,
  • Zabezpečuje zber a spracovávanie údajov, ktoré slúžia pre spracovávanie analýz a výstupov národných projektov,
  • Zabezpečuje dodržiavanie registratúrneho poriadku Ústredia PSVR a archiváciu dokumentácie spojenej s činnosťou sekcie riadenia projektov ESF a IROP v zmysle „IN 18/2020 Registratúrny poriadok a registratúrny plán Ústredia práce, sociálnych vecí a rodiny a úradov práce, sociálnych vecí a rodiny“,
  • Zabezpečuje zber dokumentácie potrebnej k dokladovaniu dochádzky a evidenciu dochádzky za nadriadeného a zamestnancov referátu IROP,
  • Vedie administratívnu agendu sekcie riadenia projektov ESF a IROP,
  • Zabezpečuje vypracovanie podkladov na základe potrieb nadriadeného,
  • Kontinuálne spolupracuje a poskytuje výmenu informácií medzi jednotlivými organizačnými útvarmi zamestnávateľa a MPSVR SR,
  • Spolupracuje so subjektmi zapojenými do implementácie národných projektov,
  • Podieľa sa na organizovaní stretnutí v rámci implementácie národných projektov,
  • Zabezpečuje administratívne práce pri tvorbe usmernení a riadiacich pokynov súvisiacich s realizáciou národných projektov,
  • Vykonáva správu písomností, ktoré pochádzajú z vykonávaných činností na pracovnom mieste v organizačnom útvare, v IS DMS,
  • Typuje údaje do príslušných IS úradu,
  • Priebežne sleduje a dodržiava všeobecne záväzné právne predpisy a interné normy súvisiace s pracovnou činnosťou,
  • Samostatne pripravuje podklady a prezentácie nadriadenému, plánuje a organizuje pracovné rokovania a porady, zhotovuje zápisnice z pracovných porád a rokovaní,
  • Eviduje stanovené pracovné úlohy a sleduje dodržiavanie ich termínov,
  • Vykonáva administratívne a organizačné činnosti, písomnú, telefonickú a emailovú komunikáciu, zabezpečuje nákup pre reprezentačné účely,
  • Dodržiava mlčanlivosť vo veciach pracovného charakteru,
  • Plní ďalšie úlohy súvisiace s dojednaným druhom práce a činnosťou sekcie podľa pokynov nadriadeného.

POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:

Požadované vzdelanie uchádzača:
II. stupeň VŠ vzdelania

Prax: skúsenosť s výkonom projektového/finančného   manažmentu   v projekte financovanom zo zdrojov EÚ výhodou

Jazykové znalosti: znalosť Aj výhodou

Počítačové a iné znalosti: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft  Powerpoint, Internet na pokročilej úrovni.

Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti: adaptabilita a flexibilita, schopnosť tímovej spolupráce, organizačné schopnosti, komunikatívnosť, angažovanosť, profesionalita                                  a motivačné činitele, schopnosť a vôľa sa učiť a ďalej sa vzdelávať, analytické a koncepčné myslenie, schopnosť pracovať pod tlakom

Požadované odborné znalosti:  základná orientácia v uvedených právnych predpisoch:

  • Zákon č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov,
  • Zákon č. 453/2003 Z.z. o orgánoch štátnej správy v oblasti sociálnych vecí, rodiny a služieb zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
  • Zákon č. 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
  • Zákon č. 121/2022 Z.z. o príspevkoch z fondov Európskej únie a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • Zákon č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
  • znalosť súvisiacich predpisov,  nariadení a dokumentácie z oblasti poskytovania príspevkov Európskeho sociálneho fondu a štátnej pomoci.

Kontakt pre poskytnutie informácií

Meno a priezvisko kontaktnej osoby:  Mgr. Barbora Hlinicová

E-mail:   barbora.hlinicova@upsvr.gov.sk 

Adresa zamestnávateľa:        Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny

                                                  Špitálska 8

                                                  812 67 Bratislava

 

Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania pre zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme:

  • písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania s uvedením čísla výberového konania;
  • motivačný list;
  • kópia vysvedčenia, diplomu alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
  • profesijný štruktúrovaný životopis vo formáte EUROPASS;
  • písomné čestné vyhlásenie o bezúhonnosti;
  • písomné čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvedených v kópii diplomu a v profesijnom štruktúrovanom životopise.

 

Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania je: 13.08.2024

V určenom termíne ich zasielajte na adresu zamestnávateľa alebo e-mailom, ktoré sú  uvedené v texte inzerátu. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania e-mailu. Po tomto termíne budú vybraní uchádzači pozvaní na osobný pohovor.  Svoj telefonický a e-mail kontakt uveďte vo svojej žiadosti.



 

Dátum vytvorenia stránky: 30.07.2024
Dátum aktualizácie: 08.08.2024

Tlačiť