Zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme – odborný zamestnanec sekcie riadenia projektov ESF a IROP
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Číslo výberového konania: VKP ESF 06/2024
Funkcia: zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme – odborný zamestnanec sekcie riadenia projektov ESF a IROP
Počet voľných miest: 1/ 01.09.2024, na 2 roky s možnosťou predĺženia do 31.12.2029
Organizačný útvar: sekcia riadenia projektov ESF a IROP
Miesto výkonu práce: Nevädzová 5, 821 01 Bratislava
Platová trieda: 9, funkčný plat je určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Hlavné úlohy: Zabezpečovanie činností súvisiacich s realizáciou jednotlivých aktivít národných projektov, za ktoré je zodpovedná sekcia riadenia projektov ESF a IROP
Činnosti budú zamerané na:
- Monitoruje, podporuje a kontroluje stav realizácie aktivít národných projektov, vypracováva správy a analýzy o stave realizácie aktivít národných projektov,
- Participuje na zbere a analýze údajov k napĺňaniu merateľných ukazovateľov národných projektov,
- Spolupracuje pri implementácii národných projektov v oblasti koordinácie úloh, činností a postupov,
- Participuje na príprave monitorovacích správ národných projektov,
- Poskytuje komplexnú administratívnu podporu pre sekciu riadenia projektov ESF a IROP,
- Zabezpečuje zber a spracovávanie údajov, ktoré slúžia pre spracovávanie analýz a výstupov národných projektov,
- Zabezpečuje dodržiavanie registratúrneho poriadku Ústredia PSVR a archiváciu dokumentácie spojenej s činnosťou sekcie riadenia projektov ESF a IROP v zmysle „IN 18/2020 Registratúrny poriadok a registratúrny plán Ústredia práce, sociálnych vecí a rodiny a úradov práce, sociálnych vecí a rodiny“,
- Zabezpečuje zber dokumentácie potrebnej k dokladovaniu dochádzky a evidenciu dochádzky za nadriadeného a zamestnancov referátu IROP,
- Vedie administratívnu agendu sekcie riadenia projektov ESF a IROP,
- Zabezpečuje vypracovanie podkladov na základe potrieb nadriadeného,
- Kontinuálne spolupracuje a poskytuje výmenu informácií medzi jednotlivými organizačnými útvarmi zamestnávateľa a MPSVR SR,
- Spolupracuje so subjektmi zapojenými do implementácie národných projektov,
- Podieľa sa na organizovaní stretnutí v rámci implementácie národných projektov,
- Zabezpečuje administratívne práce pri tvorbe usmernení a riadiacich pokynov súvisiacich s realizáciou národných projektov,
- Vykonáva správu písomností, ktoré pochádzajú z vykonávaných činností na pracovnom mieste v organizačnom útvare, v IS DMS,
- Typuje údaje do príslušných IS úradu,
- Priebežne sleduje a dodržiava všeobecne záväzné právne predpisy a interné normy súvisiace s pracovnou činnosťou,
- Samostatne pripravuje podklady a prezentácie nadriadenému, plánuje a organizuje pracovné rokovania a porady, zhotovuje zápisnice z pracovných porád a rokovaní,
- Eviduje stanovené pracovné úlohy a sleduje dodržiavanie ich termínov,
- Vykonáva administratívne a organizačné činnosti, písomnú, telefonickú a emailovú komunikáciu, zabezpečuje nákup pre reprezentačné účely,
- Dodržiava mlčanlivosť vo veciach pracovného charakteru,
- Plní ďalšie úlohy súvisiace s dojednaným druhom práce a činnosťou sekcie podľa pokynov nadriadeného.
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:
Požadované vzdelanie uchádzača:
II. stupeň VŠ vzdelania
Prax: skúsenosť s výkonom projektového/finančného manažmentu v projekte financovanom zo zdrojov EÚ výhodou
Jazykové znalosti: znalosť Aj výhodou
Počítačové a iné znalosti: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Powerpoint, Internet na pokročilej úrovni.
Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti: adaptabilita a flexibilita, schopnosť tímovej spolupráce, organizačné schopnosti, komunikatívnosť, angažovanosť, profesionalita a motivačné činitele, schopnosť a vôľa sa učiť a ďalej sa vzdelávať, analytické a koncepčné myslenie, schopnosť pracovať pod tlakom
Požadované odborné znalosti: základná orientácia v uvedených právnych predpisoch:
- Zákon č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov,
- Zákon č. 453/2003 Z.z. o orgánoch štátnej správy v oblasti sociálnych vecí, rodiny a služieb zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
- Zákon č. 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
- Zákon č. 121/2022 Z.z. o príspevkoch z fondov Európskej únie a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- Zákon č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
- znalosť súvisiacich predpisov, nariadení a dokumentácie z oblasti poskytovania príspevkov Európskeho sociálneho fondu a štátnej pomoci.
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Barbora Hlinicová
E-mail: barbora.hlinicova@upsvr.gov.sk
Adresa zamestnávateľa: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8
812 67 Bratislava
Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania pre zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme:
- písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania s uvedením čísla výberového konania;
- motivačný list;
- kópia vysvedčenia, diplomu alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
- profesijný štruktúrovaný životopis vo formáte EUROPASS;
- písomné čestné vyhlásenie o bezúhonnosti;
- písomné čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvedených v kópii diplomu a v profesijnom štruktúrovanom životopise.
Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania je: 13.08.2024
V určenom termíne ich zasielajte na adresu zamestnávateľa alebo e-mailom, ktoré sú uvedené v texte inzerátu. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania e-mailu. Po tomto termíne budú vybraní uchádzači pozvaní na osobný pohovor. Svoj telefonický a e-mail kontakt uveďte vo svojej žiadosti.
Dátum vytvorenia stránky: 30.07.2024
Dátum aktualizácie: 08.08.2024
Tlačiť