Zmena od 22.11.2021

Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Žilina oznamuje klientom, že od pondelka 22.11.2021 v zmysle Covid automatu bude všetkých klientov vybavovať v priestoroch recepcie na prízemí úradu v štandardných úradných hodinách.

Vzhľadom na zhoršujúcu sa epidemiologickú situáciu a prijímané protipandemické opatrenia prechádzame na režim „recepcie“ a žiadame klientov, aby zvážili osobnú návštevu úradu a využívali radšej telefonickú či e-mailovú komunikáciu.

Ďakujeme za pochopenie.


 

Dátum vytvorenia stránky: 27.10.2021
Dátum aktualizácie: 19.11.2021
späť
 



Úradné hodiny

Pondelok

8:00-11:00

Utorok

8:00-11:00

Streda

13:00-16:00

Štvrtok

nestránkový deň

Piatok

8:00-11:00

Chcem sa poradiť /
Chcem podať podnet

viac