august, september 2015

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum zverejnenia
  september 2015
41/2015    xepap s.r.o. 
Jesenského 4703, 96001 Zvolen
31628605  Objednávame siu Vás nákup kancelárskeho materiálu v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb, účinnej od: 13.03.2013 a to: obálky DVR s opakovaným doručením 12 000 ks.  504,00 
vrátane DPH
áno  11.8.20115  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
19.8.2015 
38/2015    GGFS s.r.o. 
Sásiková 5, 811 08 Bratislava
47079690  Objednávame si u Vás v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcovej dohode č. 64/OF/2015 zo dňa: 08.06.2015 stravné poukážky pre zamestnancov ÚPSVaR Kežmarok, Spišská Belá a Spišská Stará Ves v počte 144 zamestnancov - 2629 ks.  9990,20 
vrátane DPH
áno  04.08.2015  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
11.8.2015 
39/2015    Pavol Bjalončík FARBY-LAKY-DROGÉRIA 
Starý trh 6, 060 01 Kežmarok
35215895  Objednávame si u Vás nákup tovaru pre AC: plastový odpadový kôš 25l - 2 ks, plastový odpadový kúš 10l - 1 ks, plastové vedro s mopom - 1 ks, metla - 1 ks, lopatka na smeti - 1 ks.   57,95 
vrátane DPH
nie  06.08.2015  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
11.8.2015 
40/2015    GGFS s.r.o. 
Sásiková 5, 811 08 Bratislava
47079690  Objednávame si u Vás v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámevej dohode č. 64/OF/2015 zo dňa: 08.06.2015 stravné poukážky pre zamestnancov ÚPSVaR Kežmarok v počte 1 zamestnannec - 21 ks.  79,80 
vrátane DPH
áno  10.08.2015  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
11.8.2015 
43/2015    FeriD TRADE - František Dravecký 
Nižná brána 2255/15, 060 01 Kežmarok
46468137  Objednávame si u Vás nákup sklopného držadla pre imobilných - 1 ks.  80,00 
vrátane DPH
nie  17.8.2015  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
19.8.2015 
42/2015    Technické služby s.r.o. Kežmarok 
Poľná 1, 060 01 Kežmarok
31718329  Objednávame si u Vás vypracovanie technického posudku na stavebnú úpravu kanlizačného potrubia v sídle budovy ÚPSVaR Kežmarok, Dr. Alexandra 61, s položkovitým rozpočtom predpokladaných nákladov.- 1 krát  48,00 
vrátane DPH
nie  17.8.2015  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
19.8.2015 
45/2015    Pergamon spol. s r.o.  
Chemická 1, 834 01 Bratislava
31327681  Objednávame si u Vás nákup tonerových kaziet v súlade s Rámcovou dohodou č. VOB/53/2015-M_OVO, Dodanie originálnych náplní iných ako HP a to: Toner OKI MB451 - 10 ks, Toner OKI ES4191 mfp - 10 ks, Toner Xerox PHASER 3320 - 1 ks.  1901,63 
vrátane DPH
áno  19.8.2015  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
19.8.2015 
44/2015    Pergamon spol. s r.o.  
Chemická 1, 834 01 Bratislava
31327681  Objednávame si u Vás nákup tonerových kaziet v súlade s Rámcovou dohodou č. VOB/53/2015-M_OVO, Dodanie originálnych náplní HP a to: Toner HP LJ 1300/Q2613X - 8 ks, Toner HP LJ 2055/CE505X - 8 ks.  1953,68 
vrátane DPH
áno  19.8.2015  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
19.8.2015 
46/2015    TUCAN cestovná agentúra s.r.o. 
Za kasárňou 1, 831 03 Bratislava
35697300  Objednávame u Vás spiatočnú letenku Viedeň - Turín, dňa: 20.10.2015 v čase od: 14:10 do 16.45 hod.- 1 ks. Turín - Viedeňdňa: 23.10.2015 v čase od: 10:25 do 12:45 hod. na meno PhDr. Mária Fábianová, PhD. Spiatočná letenka sa objednáva na Medzinárodnú burzu práce v Turíne. Národný projekt ITMS 27110130044.  499,00 
vrátane DPH
nie  28.08.2015  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
8.9.2015 

Naspäť na Objednávky 2015 (ÚPSVR Kežmarok)

Tlačiť