Objednávky 2012 (ÚPSVR Stará Ľubovňa)

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
11/2012    Miroslav Szentivanyi 
Mýtna 1, 064 01 Stará Ľubovňa
33085706  Pranie uterákov, utierok a obrusov na rok 2012  uterák - 0,37 EUR/1 ks, utierka - 0,32 EUR/1 ks, obrus - 0,85 EUR/1 ks 
vrátane DPH
  28.02.2012  JUDr. Anna Aftanasová
riaditeľka 
10/2012    COMCAS, s.r.o., 
Jarmočná 1, 064 01 Stará Ľubovňa
36494721  Oprava tlačiarne HP LJ 1300 - 2 ks, HP LJ 1160 - 1 ks  cca 180,00 EUR 
vrátane DPH
  27.02.2012  JUDr. Anna Aftanasová
riaditeľka 
8/2012    ALD mobil - Ľubomír Dlugolinský, 
Levočská 33, 064 01 Stará Ľubovňa
10769625  Oprava mechanizmu sťahovania ľavého okna predných dverí (OCTAVIA SL494AK)  cca 100,00 EUR 
vrátane DPH
  17.02.2012  JUDr.Anna Aftanasová
riaditeľka 
6/2012    KÓPIA Košice, Ing.Lemessanyi  
Bauerová 30, 040 01 Košice
40408507  Oprava kopírovacích strojov - 3 ks  cca 450,00 EUR 
vrátane DPH
  10.02.2012  JUDr.Anna Aftanasová
riaditeľka 
25/2012    Pavol Saloň - WEGA, 
Prešovská 4, 064 01 Stará Ľubovňa
34308563  Objednávka na hygienické potreby (toaletný papier - 0,4158/ks, papierové utierky - 0,5014/bal., tekuté mydlo - 2,898/5l bal.)  1 028,66 EUR 
vrátane DPH
  05.04.2012  JUDr.Anna Aftanasová
riaditeľka 
27/2012    versity, a.s., 
Einsteinova 24, 851 01 Bratislava
36396222  Dodávka LCD monitorov - 16 ks, DDR 1GB - 11 ks  2 369,88 EUR 
vrátane DPH
ev.č.zmluvy 274/2012  11.04.2012  Ing.Miroslav Redaj
riaditeľ OSZ 
7/2012    CAMASTRA, s.r.o., 
Jarmočná 1, 064 01 Stará Ľubovňa
44434545  Umývanie osobných motorových vozidiel - 4 autá na rok 2012  3,70 EUR/1 umývanie 
vrátane DPH
  10.02.2012  JUDr.Anna Aftanasová
riaditeľka 
72/2012    Slovenská pošta, a.s. 
Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica
36631124  Objednávka poštových poukazov (dvojdielnych) v počte 500 ks  7,80 
vrátane DPH
  15.08.2012  JUDr. Anna Aftanasová
riaditeľka 
58/2012    Ing.Ladislav Lemesányi KÓPIA KE 
Pri Hati 1, 040 01 Košice
40408507  Oprava kopíriek SHARP AR-M236, SHARP AR-M256, CANON iR 1022A  7,20/1 hod. 
vrátane DPH
ev.č.zmluvy 281/2012/SL  09.08.2012  JUDr. Anna Aftanasová
riaditeľka 
23/2012    Mary Ann Gurega 
Nám.Sv.Mikuláša 1, 064 01 Stará Ľubovňa
37681737  Objednávka na poskytnutie stravy - obed - na 20.03.2012 pre pracovnú skupinu v rámci projektu "Partnerstvo na cezhraničnom trhu práce"  7,20 EUR 
vrátane DPH
  15.03.2012  Ing.Miroslav Redaj
riaditeľ OSZ 
21/2012    Mary Ann Gurega 
Námestie sv.Mikuláša 1, 064 01 Stará Ľubovňa
37681737  Objednávka na poskytnutie stravy na 15.03.2012 - pracovná skupina v rámci projektu "Partnerstvo na cezhraničnom trhu práce"  7,20 EUR 
vrátane DPH
  08.03.2012  Ing.Miroslav Redaj
riaditeľ OSZ 
19/2012    Mary Ann Gurega 
Nám.sv.Mikuláša 1, 064 01 Stará Ľubovňa
37681737  Objednávka na poskytnutie stravy na 13.03.2012 - pracovná skupina v rámci projektu "Partnerstvo na cezhraničnom trhu práce"  7,20 EUR 
vrátane DPH
  08.03.2012  Ing. Miroslav Redaj
riaditeľ OSZ 
17/2012    Mary Ann Gurega 
Nám.sv.Mikuláša 1, 064 01 Stará Ľubovňa
37681737  Objednávka na poskytnutie stravy na 8.3.2012 - pracovná skupina v rámci projektu "Partnerstvo na cezhraničnom trhu práce"  7,20 EUR 
vrátane DPH
  05.03.2012  Ing.Miroslav Redaj
riaditeľ OSZ 
15/2012    Mary Ann Gurega 
Nám.sv.Mikuláša 1, 064 01 Stará Ľubovňa
37681737  Objednávka na poskytnutie stravy na 6.3.2012 - pracovná skupina v rámci projektu "Partnerstvo na cezhraničnom trhu práce"  7,20 EUR 
vrátane DPH
  01.03.2012  Ing.Miroslav Redaj
riaditeľ OSZ 
13/2012    Mary Ann Gurega 
Nám.sv.Mikuláša 1, 064 01 Stará Ľubovňa
37681737  Objednávka na poskytnutie stravy na 2.3.2012 - pracovná skupina v rámci projektu "Partnerstvo na cezhraničnom trhu práce"  10,80 EUR 
vrátane DPH
  28.02.2012  Ing. Miroslav Redaj
riaditeľ OSZ 
1/2012    Ľubovnianska mediálna spoločnosť, s.r.o., 
Nám.Gen.Štefánika 6, 064 01 Stará Ľubovňa
36477206  Týždenník Ľubovnianske noviny na rok 2012 1 ks  11,00 EUR 
vrátane DPH
  10.01.2012  Ing.Miroslav Redaj
riaditeľ OSZ 
32/2012    Autoškola METIS, s.r.o., 
Levočská 13, 064 01 Stará Ľubovňa
36479403  Preškolenie vodičov - 2 osoby  15,60 
vrátane DPH
  17.05.2012  JUDr. Anna Aftanasová
riaditeľka 
111/2012    PORADCA, s.r.o., 
Pri Celulózke 40, 010 01 Žilina
36371271  Predplatné aktualizácií - úplné znenia zákonov 2013 - I. II. III.   27,60 
vrátane DPH
  12.11.2012  JUDr. Anna Aftanasová
riaditeľka 
52/2012    Chata Pieniny, s.r.o., 
065 33 Lesnica 147
36511552  Prenájom miestnosti na zasadnutie "Výboru pre otázky zamestnanosti" dňa 21.06.2012  30,00 
vrátane DPH
  20.06.2012  JUDr. Anna Aftanasová
riaditeľka 
71/2012    Slovenská pošta, a.s., 
Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica
36631124  Objednávka poštových poukazov (dvojdielnych) v počte 2 000 ks  31,20 
vrátane DPH
  15.08.2012  JUDr. Anna Aftanasová
riaditeľka 
41/2012    Hotel SOREA Ľubovňa 
Ľubovnianske kúpele, 064 01 Stará Ľubovňa
31339204  Objednávka na prenájom miestnosti (salónik MINERAL) na jednodňový seminár-workshop na 24.05.2012 v rámci projektu „Partnerstvo na cezhraničnom trhu práce“, ktorý je spolufinancovaný Európskou úniou z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja a štátnym rozpočtom  33,19 
vrátane DPH
  21.05.2012  JUDr. Anna Aftanasová
riaditeľka 
54/2012    MT-Consulting 
V.Žingora 4634/26, 036 01 Martin
41810244  Údržba a servis prístroja na dezinfekciu a dezodoráciu vzduchu  34,00 
vrátane DPH
  11.07.2012  JUDr. Anna Aftanasová
riaditeľka 
44/2012    Kaleta Marián TRANSFERRUM, 
Budovateľská 485/18, 064 01 Stará Ľubovňa
30614082  Oprava samozatváracej garážovej brány  36,00 
vrátane DPH
  29.05.2012  JUDr. Anna Aftanasová
riaditeľka 
22/2012    Mary Ann Gurega 
Nám.Sv.Mikuláša 1, 064 01 Stará Ľubovňa
37681737  Objednávka na poskytnutie stravy na 20.03.2012 - obed pre pracovnú skupinu v rámci projektu "Partnerstvo na cezhraničnom trhu práce"  36,00 EUR 
vrátane DPH
  15.03.2012  Ing.Miroslav Redaj
riaditeľ OSZ 
20/2012    Mary Ann Gurega 
Námestie sv.Mikuláša 1, 064 01 Stará Ľubovňa
37681737  Objednávka na poskytnutie stravy na 15.03.2012 - pracovná skupina v rámci projektu "Partnerstvo na cezhraničnom trhu práce"  36,00 EUR 
vrátane DPH
  08.03.2012  Ing.Miroslav Redaj
riaditeľ OSZ 
18/2012    Mary Ann Gurega 
Nám.sv.Mikuláša 1, 064 01 Stará Ľubovňa
37681737  Objednávka na poskytnutie stravy na 13.03.2012 - pracovná skupina v rámci projektu "Partnerstvo na cezhraničnom trhu práce"  36,00 EUR 
vrátane DPH
  08.03.2012  Ing.Miroslav Redaj
riaditeľ OSZ 
16/2012    Mary Ann Gurega 
Nám.sv.Mikuláša 1, 064 01 Stará Ľubovňa
37681737  Objednávka na poskytnutie stravy na 8.3.2012 - pracovná skupina v rámci projektu "Partnerstvo na cezhraničnom trhu práce"  36,00 EUR 
vrátane DPH
  05.03.2012  Ing.Miroslav Redaj
riaditeľ OSZ 
14/2012    Mary Ann Gurega 
Nám.sv.Mikuláša 1, 064 01 Stará Ľubovňa
37681737  Objednávka na poskytnutie stravy na 6.3.2012 - pracovná skupina v rámci projektu "Partnerstvo na cezhraničnom trhu práce"  36,00 EUR 
vrátane DPH
  01.03.2012  Ing. Miroslav Redaj
riaditeľ OSZ 
112/2012    Podtatranská vodárenská prevádzková spol., a.s., 
Hraničná 662/17, 058 89 Poprad
36500968  Objednávka prečitenia kanalizácie (ul.17.novembra 12)  40,00 
vrátane DPH
  14.11.2012  JUDr. Anna Aftanasová
riaditeľka 
12/2012    Mary Ann Gurega 
Nám.sv.Mikuláša 1, 064 01 Stará Ľubovňa
37681737  Objednávka na poskytnutie stravy na 2.3.2012 - pracovná skupina v rámci projektu "Partnerstvo na cezhraničnom trhu práce"  40,00 EUR 
vrátane DPH
  28.02.2012  Ing. Miroslav Redaj
riaditeľ OSZ 
39/2012    Hotel SOREA Ľubovňa 
Ľubovnianske kúpele, 064 01 Stará Ľubovňa
31339204  Objednávka stravy (obed) pre 12 účastníkov jednodňového seminára-workshopu zo Slovenskej republiky (oblasť pracovná mobilita) na 24.05.2012 v rámci projektu „Partnerstvo na cezhraničnom trhu práce“, ktorý je spolufinancovaný Európskou úniou z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja a štátnym rozpočtom  43,20 
vrátane DPH
  21.05.2012  JUDr. Anna Aftanasová
riaditeľka 
37/2012    Hotel SOREA Ľubovňa 
Ľubovnianske kúpele, 064 01 Stará Ľubovňa
31339204  Objednávka stravy (obed) pre 12 účastníkov jednodňového seminára-workshopu zo Slovenskej republiky (oblasť sociálno-pracovná integrácia) na 24.05.2012 v rámci projektu „Partnerstvo na cezhraničnom trhu práce“, ktorý je spolufinancovaný Európskou úniou z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja a štátnym rozpočtom  43,20 
vrátane DPH
  21.05.2012  JUDr. Anna Aftanasová
riaditeľka 
35/2012    Hotel SOREA Ľubovňa 
Ľubovnianské kúpele, 064 01 Stará Ľubovňa
31339204  Objednávka stravy (obed) pre 13 účastníkov jednodňového seminára-workshopu zo Slovenskej republiky (oblasť vzdelávania na trhu práce) na 24.05.2012 v rámci projektu „Partnerstvo na cezhraničnom trhu práce“, ktorý je spolufinancovaný Európskou úniou z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja a štátnym rozpočtom  46,80 
vrátane DPH
  21.05.2012  JUDr. Anna Aftanasová
riaditeľka 
28/2012    PIENSTAV - STK, s.r.o., 
Levočská 27A/1373, 064 01 Stará Ľubovňa
36458368  Objednávka na STK a EK u vozidla SL442AO  46,00 
vrátane DPH
  03.05.2012  JUDr. Anna Aftanasová
riaditeľka 
83/2012    PORADCA, s.r.o., 
Pri Celulózke 40, 010 01 Žilina
36371271  Mesačník Poradca na rok 2013   48,80 
vrátane DPH
  05.10.2012  JUDr. Anna Aftanasová
riaditeľka 
3/2012    PORADCA, s.r.o., 
Pri Celulózke 40, 010 01 Žilina
36371271  Mesačník Poradca na rok 2012 - 1 ks  48,80 EUR 
vrátane DPH
  25.01.2012  Ing.Miroslav Redaj
riaditeľ OSZ 
26/2012    COMCAS, s.r.o., 
Jarmočná 1, 064 01 Stará Ľubovňa
36494721  Nákup spotrebného materiálu pre výpočtovú techniku  57,20 EUR 
vrátane DPH
  11.04.2012  Ing.Miroslav Redaj
riaditeľ OSZ 
91/2012/NPII-2/A    XEPAP, s.r.o., 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Objednávka kancelárskeho materiálu   59,96 
vrátane DPH
  26.10.2012  JUDr. Anna Aftanasová
riaditeľka 
55/2012    BGV, s.r.o., 
065 01 Hniezdne 471
36476340  Objednávka prehliadky expozície pre členov zahraničnej delegácie - 13 osôb  65,00 
vrátane DPH
  19.07.2012  JUDr. Anna Aftanasová
riaditeľka 
30/2012    Milan Rinkovský - Reštaurácia kolkáreň 
Námestie sv.Mikuláša 12, 064 01 Stará Ľubovňa
33068135  Objednávka obeda pre 13 osôb na 11.5.2012 v rámci aktivity "EURES MLADÝM"  66,95 
vrátane DPH
  11.05.2012  Ing.Miroslav Redaj
riaditeľ OSZ 
<< < | 1 | 2 | 3 | > >>

Naspäť na ÚPSVR Stará Ľubovňa

Tlačiť