Objednávky 2014 (ÚPSVR Banská Štiavnica)

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
OV140081    Autoškola Jozef Bosák 
Križovatka 7, Banská Štiavnica
12606529  preškolenie zamestnancov úradu  100,00 € 
vrátane DPH
  28.7.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ 
OV140035    Autoškola Jozef Bosák 
Križovatka 7, Banská Štiavnica
12606529  preškolenie zamestnancov na vodičov z povolania  200,- € 
vrátane DPH
  2.4.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ 
OV140052    MEBR-Ing.Marián Zimmermann 
Kolpašská 1741/10, Banská Štiavnica
12607517  oprava elektrického vedenia, rozvádzača elektrického vedenia a výmena ističov  650,-€ 
vrátane DPH
  5.5.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ 
OV140055    Ing.Igor Škrobánek-O.P.C.D. 
Na Skotňu 471/54, Teplička nad Váhom
14255791  úradné meranie spotreby paliva na osobné motorové vozidlo Škoda Octavia 1,6i  250,- €  
vrátane DPH
  19.5.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ 
OV140064    IMO Elektro 
Sládkovičova 8, Žarnovica
30462550  chladnička  240,- € 
vrátane DPH
  12.6.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ 
OV140028    Pergamon s.r.o. 
Chemická 1, Bratislava
31327681  1 ks toner pre NP III-2/B  90,62  
vrátane DPH
rámcová dohoda 14309/2011-IV/5  12.3.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ ÚPSVaR 
OV140027    Pergamon s.r.o. 
Chemická 1, Bratislava
31327681  2 ks tonery pre NP III-2/A  192,40 € 
vrátane DPH
rámcová dohoda 14309/2011-IV/5  12.3.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ ÚPSVaR 
OV140019    Pergamon s.r.o. 
Chemická 1, Bratislava
31327681  tonery pre NP VII-2 "Podpora sprostredkovania zamestnania a odborných poradenských služieb poskytovaných úradmi práce, sociálnych vecí a rodiny" Aktivita 4.2 Zabezpečenie činnosti I. zóny - Informačno-poradenských stredísk  2 323,80 
bez DPH
Rámcová dohoda o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky č. 14309/2011-IV/5 zo dňa 26.7.2011  13.2.2014  Mgr.Melita Bosáková
zástupca riaditeľa ÚPSVaR 
OV140018    Pergamon s.r.o. 
Chemická 1, Bratislava
31327681  tonery pre NP VII-2 "Podpora sprostredkovania zamestnania a odborných poradenských služieb poskytovaných úradmi práce, sociálnych vecí a rodiny" Aktivita 6 Riadenie projektu  192,40 € 
bez DPH
Rámcová dohoda o kúpe náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky č. 14309/2011-IV/5 zo dňa 26.7.2011  13.2.2014  Mgr.Melita Bosáková
zástupca riaditeľa ÚPSVaR 
OV140130    Le Cheque Dejeuner s r.o. 
Tomášikova 23/D, Bratislava 2
31396674  stravné lístky na mesiac december 2014  604,80 
vrátane DPH
Zmluva č. F14/192637 zo dňa 12.11.2014 o zabezpečení poskytovania stravovania pre zamestnancov klienta uzatvorená v súlade s ustanovením § 269, odseku 2 a nasl. Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb.  2.12.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ 
OV140129    Le Cheque Dejeuner s r.o. 
Tomášikova 23/D, Bratislava 2
31396674  stravné lístky na mesiac december 2014  15094,80 
vrátane DPH
dodatok č.1 ku komisionárskej zmluve z 10.5.2004  2.12.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ 
OV140115    Le Cheque Dejeuner s r.o. 
Tomášikova 23/D, Bratislava 2
31396674  stravné lístky na mesiac november 2014  579,60 € 
vrátane DPH
Zmluva č. F14/192637 zo dňa 12.11.2014 o zabezpečení poskytovania stravovania pre zamestnancov klienta uzatvorená v súlade s ustanovením § 269, odseku 2 a nasl. Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb.  18.11.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ 
OV140110    Le Cheque Dejeuner s r.o. 
Tomášikova 23/D, Bratislava 2
31396674  stravné lístky na mesiac november 2014  9792,- € 
vrátane DPH
dodatok č.1 ku komisionárskej zmluve z 10.5.2004  4.11.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ 
OV140099    Le Cheque Dejeuner s r.o. 
Tomášikova 23/D, Bratislava 2
31396674  stravné lístky na mesiac október 2014  13212,- € 
vrátane DPH
dodatok č.1 ku komisionárskej zmluve z 10.5.2004  3.10.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ 
OV140091    Le Cheque Dejeuner s r.o. 
Tomášikova 23/D, Bratislava 2
31396674  stravné lístky na mesiac september 2014  9360,- € 
vrátane DPH
dodatok č.1 ku komisionárskej zmluve z 10.5.2004  3.9.2014  Mgr. Melita Bosáková
poverená zastupovaním riaditeľa 
OV140084    Le Cheque Dejeuner s r.o. 
Tomášikova 23/D, Bratislava 2
31396674  stravné lístky   9360,- € 
vrátane DPH
dodatok č.1 ku komisionárskej zmluve z 10.5.2004  4.8.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ 
OV140074    LE CHEGUE DEJEUNER s.r.o. 
Tomášikova 23/D, Bratsilava
31396674  3640 stravných lístkov  13104,00 € 
bez DPH
dodatok č.1 ku komisionárskej zmluve z 10.5.2004  1.7.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ UPSVaR 
OV140058    Le Cheque Dejeuner s r.o. 
Tomášikova 23/D, Bratislava 2
31396674  stravné lístky na mesiac jún 2014  10800,- € 
vrátane DPH
dodatok č.1 ku komisionárskej zmluve z 10.5.2004  3.6.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ 
OV140049    Le Cheque Dejeuner s r.o. 
Tomášikova 23/D, Bratislava 2
31396674  stravné lístky  10548,- € 
vrátane DPH
dodatok č.1 ku komisionárskej zmluve z 10.5.2004  2.5.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ 
OV140038    Le Cheque Dejeuner s r.o. 
Tomášikova 23/D, Bratislava 2
31396674  stravné lístky na mesiac apríl 2014  9828,- € 
vrátane DPH
dodatok č.1 ku komisionárskej zmluve z 10.5.2004  3.4.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ 
OV140023    Le Cheque Dejeuner s.r.o. 
Tomášikova 23/D, Bratzislava
31396674  stravné lístky  10 368 € 
bez DPH
komisionálna zmluva z 10.5.2004  4.3.2014  Mgr.Melita Bosáková
zástupca riaditeľa ÚPSVaR 
OV140009    Le Cheque Dejeuner s.r.o. 
Tomášikova 23/D, Bratislava
31396674  stravné lístky  9 900,00 € 
bez DPH
Komisionálna zmluva z 10.5.2004  4.2.2014  Ing.Štefan Filip
riaditeľ UPSVaR 
OV140001    Le Cheque Dejeuner s r.o. 
Tomášikova 23/D, Bratislava 2
31396674  stravné lístky  9360,- € 
vrátane DPH
dodatok č.1 ku komisionárskej zmluve z 10.5.2004  2.1.2014  Ing.Štefan Filip
riaditeľ 
OV140111    Miromax s.r.o. 
Zvolenská cesta 133/A, Banská Bystrica
31609058  kontrola hasiacich prístrojov a hydrantov na pracoviskách ÚPSVaR  600,- € 
vrátane DPH
  7.11.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ 
OV140008    Miromax s.r.o. 
Zvolenská cesta 133/A, Banská Bystrica
31609058  kontrola hasiacich prístrojov a hydrantov na pracovisku Banská Štiavnica  230,00 € 
bez DPH
  31.1.2014  Ing.Štefan Filip
riaditeľ ÚPSVaR 
OV140123    Technické služby Žiar nad Hronom, s r.o. 
A.Dubčeka 45, Žiar nad Hronom
31609651  odhŕňanie snehu okolo budovy ÚPSVaR Banská Štiavnica na pracovisku v Žiari nad Hronom  2000,- € 
vrátane DPH
  24.11.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ 
OV140006    Technické služby Žiar nad Hronom, s r.o. 
A.Dubčeka 45, Žiar nad Hronom
31609651  odhŕňanie snehu  500,- € 
vrátane DPH
  23.1.2014  Ing.Štefan Filip
riaditeľ 
OV140142    ALTYS, spol. s r.o. 
Kremnička 39, Banská Bystrica
31620540  oprava elektrického zabezpečovacieho systému v budove na pracovisku v Žarnovici  750,- € 
vrátane DPH
  17.12.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ 
OV140097    ALTYS, spol. s r.o. 
Kremnička 39, Banská Bystrica
31620540  preloženie dochádzkového terminálu TIMEPROX  150,- € 
vrátane DPH
  23.9.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ 
OV140118    Xepap, spol. s r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  kancelárske potreby  5600,- € 
vrátane DPH
Dohoda o pristúpení (spis č.F/256-2012/06719 zo dňa 17.9.2012 k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb č.16658/12-M_ODSMAP zo dňa 17.8.2012 a v zmysle Dodatku č.1 k tejto Rámcovej dohode (č.spisu 22532/2012-M_ODSMAP uzatvorenom dňa 6.12.2012  18.11.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ 
OV140113    Xepap, spol. s r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  xerografický papier  6290,- € 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe xerografického papiera č. 20396/2011-IV/5 zo dňa 8.11.2011  18.11.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ 
OV140087    Xepap, spol. s r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  xerografický papier A4  800,- € 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe xerografického papiera č. 20396/2011-IV/5 zo dňa 8.11.2011  11.8.2014  Mgr. Melita Bosáková
poverená zastupovaním riaditeľa 
OV140071    Xepap, spol. s r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  obálky  550,- € 
vrátane DPH
  24.6.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ 
OV140047    Xepap, spol. s r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  xerogragický papier  550,- € 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe xerografického papiera č. 20396/2011-IV/5 zo dňa 8.11.2011  24.4.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ 
OV140046    Xepap, spol. s r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  kancelárske potreby  720,- € 
vrátane DPH
Dohoda o pristúpení (spis č.F/256-2012/06719 zo dňa 17.9.2012 k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb č.16658/12-M_ODSMAP zo dňa 17.8.2012 a v zmysle Dodatku č.1 k tejto Rámcovej dohode (č.spisu 22532/2012-M_ODSMAP uzatvorenom dňa 6.12.2012  24.4.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ 
OV140030    Xepap s.r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  xerografický papier 25 bal pre NP III-2/A  66,00 € 
bez DPH
rámcová dohoda 20396/2011-IV/5  14.3.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ ÚPSVaR 
OV140029    Xepap s.r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  xerografický papier 25 bal pre NP III-2/B  66,00 € 
bez DPH
rámcová dohoda 20396/2011-IV/5  14.3.2014  Ing.Štefan Šulek
riaditeľ ÚPSVaR 
OV140017    Xepap s.r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  kancelárske potreby pre NP VII-2 "Podpora sprostredkovania zamestnania a odborných poradenských služieb poskytovaných úradmi práce, sociálnych vecí a rodiny" Aktivita 6 Riadenie projektu  50,96 € 
bez DPH
Rámcová dohoda o kúpe kancelárskych potrieb č. 16658/12-M_ODSMAP zo dňa 17.8.2013  13.2.2014  Mgr.Melita Bosáková
zástupca riaditeľa ÚPSVaR 
OV140014    Xepap s.r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  USB kľúče pre pre NP VII-2 "Podpora sprostredkovania zamestnania a odborných poradenských služieb poskytovaných úradmi práce, sociálnych vecí a rodiny" Aktivita 4.2 Zabezpečenie činnosti I. zóny - Informačno-poradenských stredísk  44,55 
bez DPH
Rámcová dohoda o kúpe kancelárskych potrieb č. 16658/12-M_ODSMAP zo dňa 17.8.2012  13.2.2014  Mgr.Melita Bosáková
zástupca riaditeľa ÚPSVaR 
OV140015    Xepap s.r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  kancelárske potreby pre NP VII-2 "Podpora sprostredkovania zamestnania a odborných poradenských služieb poskytovaných úradmi práce, sociálnych vecí a rodiny" Aktivita 4.2 Zabezpečenie činnosti I. zóny - Informačno-poradenských stredísk  3 377,03 € 
bez DPH
Rámcová dohoda o kúpe kancelárskych potrieb č. 16658/12-M_ODSMAP zo dňa 17.8.2012  13.2.2014  Mgr.Melita Bosáková
zástupca riaditeľa ÚPSVaR 
<< < | 1 | 2 | 3 | 4 | > >>

Naspäť na ÚPSVR Banská Štiavnica

Tlačiť