Objednávky 2015 (ÚPSVR Nitra)

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
68/2015    Newport Group, a.s. 
Lazaretská 23, 811 09 Bratislava
46279610  vzdelávanie - Logistika a skladové hospodárstvo   2 321,43 
bez DPH
Zmluva o poskytovaní služieb č. Z201514747_Z zo dňa 06.07.2015  19.08.2015  PhDr. Bronislava Pekarová
riaditeľka Odboru sociálnych vecí a rodiny 
82/2015    NOVA TRAINING, s.r.o. 
Popradská 86, Košice
36195219  Poradenský kurz - Bilancia kompetencií  1114,71 
vrátane DPH
Zmluva o poskytovaní služieb č. Z201510432_Z zo dňa 5.6.2015  28.9.2015  PhDr. Bronislava Pekárová
riaditeľka OSVaR 
81/2015    NOVA TRAINING, s.r.o. 
Popradská 86, Košice
36195219  Poradenský kurz - Bilancia kompetencií  1114,71 
vrátane DPH
Zmluva o poskytovaní služieb č. Z201510432_Z zo dňa 5.6.2015  28.9.2015  PhDr. Bronislava Pekárová
riaditeľka OSVaR 
70/2015    AVS Nové Technológie, s.r.o. 
Kuzmányho 905/5, 017 01 Považská Bystrica
36760714  poradenský kurz - Komunikačný tréning pre uplatnenie na trhu práce /miesto realizácie - Zl.Moravce/   498,00 
bez DPH
Zmluva o poskytovaní služieb č. Z201510431_Z zo dňa 05.06.2015  19.08.2015  PhDr. Bronislava Pekarová
riaditeľka Odboru sociálnych vecí a rodiny 
69/2015    AVS Nové Technológie, s.r.o. 
Kuzmányho 905/5, 017 01 Považská Bystrica
36760714  poradenský kurz - Komunikačný tréning pre uplatnenie na trhu práce /miesto realizácie - Nitra/   498,00 
bez DPH
Zmluva o poskytovaní služieb č. Z201510431_Z zo dňa 05.06.2015  19.08.2015  PhDr. Bronislava Pekarová
riaditeľka Odboru sociálnych vecí a rodiny 
114/2015    A.T.S. Automatic Túr Systeme 
Tehelná 36, 949 05 Nitra
31439039  revízia automatických dverí   180,00 
vrátane DPH
Zmluva č. 800/2014 zo dňa 22.12.2014   10.12.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu 
113/2015    Lenka Pašáková LENERA 
Hlavná 304/92, 949 07 Nitra
45285730  výroba kľúčov  29,70 
vrátane DPH
Zmluva č. 798/2014 zo dňa 17.12.2014  10.12.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu 
83/2015    Tucan s.r.o. 
Za kasárňou 1, 831 03 Bratislava
356697300  objednávka na zabezpečenie letenky do Bruselu  518,00 
vrátane DPH
VOB/8/2014-M_OVO  01.10.2015  Mgr. Stanislav Ivaniačka
riaditeľ úradu 
87/2015    Xepap, spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  nákup a dodávka kancelárskych potrieb  1 872,00 
vrátane DPH
RD č.16658/12-M_ODSMAP Dohoda o pristúpení k RD č. 610/2014 zo dňa 13.11.2014  12.10.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu 
62/2015    Xepap, spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  nákup a dodávka kancelárskych potrieb  942,00 
vrátane DPH
RD č.16658/12-M_ODSMAP Dohoda o pristúpení k RD č. 610/2014 zo dňa 13.11.2014   04.08.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu 
55/2015    Xepap, spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  nákup a dodávka kancelárskych potrieb   1 117,50 
vrátane DPH
RD č.16658/12-M_ODSMAP Dohoda o pristúpení k RD č. 610/2014 zo dňa 13.11.2014  08.07.2015  PhDr. Bronislava Pekarová
riaditeľka Odboru sociálnych vecí a rodiny 
50/2015    Xepap, spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  nákup a dodávka kancelárskych potrieb  1666,00 
vrátane DPH
RD č.16658/12-M_ODSMAP Dohoda o pristúpení k RD č. 610/2014 zo dňa 13.11.2014  24.06.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu 
31/2015    Xepap, spol. s r.o. 
Jesenského 4703
00000960  nákup a dodávka xerografického papiera A4 v počte 300 bal.  804,00 
vrátane DPH
Rámcová dohoda reg.č. 20396/2011-IV/5  07.05.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu 
36/2015    Xepap, spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  nákup a dodávka kancelárskych potrien  1182,00 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č.16658/12-M_ODSMAP Dohoda o pristúpení k RD č.610/2014 zo dňa 13.11.2014   20.05.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu 
25/2015    Xepap, spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  nákup a dodávka kancelárskych potrieb  1 040,00 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č.16658/12-M_ODSMAP Dohoda o pristúpení k RD č.610/2014 zo dňa 13.11.2014   14.04.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu 
65/2015    Tibor Varga TSV Papier 
Adyho 14, 984 01 Lučenec
32627211  dodávka závesných zakladacích dosiek  1 896,00 
vrátane DPH
KZ č. Z201519130_Z zo dňa 10.08.2015  18.08.2015  PhDr. Bronislava Pekarová
riaditeľka Odboru sociálnych vecí a rodiny 
2/2015    LE CGEQUE DEJEUNER, s.r.o 
Bratislava, Tomašikova 23/D
00000031  Stravné lístky pre zamestnancov úradu na február 2015  14896,00 
bez DPH
Komisionárska zmluva č.1/OF/2015 Ú PSVR Baa zo dňa 9.1.2015  06.02.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVR Nitra 
1/2015    LE CGEQUE DEJEUNER, s.r.o 
Bratislava, Tomašikova 23/D
00000031  Stravné lístky pre zamestnancov úradu na január 2015  18088,00 
bez DPH
Komisionárska zmluva č.1/OF/2015 Ú PSVR Baa zo dňa 9.1.2015  20.01.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVR Nitra 
128/2015    Xepap, spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  nákup kancelárskych potrieb  2 316,02 
vrátane DPH
Dohoda o pristúpení RD o kúpe kancelárskych potrieb č. 610/2014 zo dňa 07.11.2014  29.12.2015  PhDr. Bronislava Pekarová
riaditeľka Odboru sociálných vecí a rodiny 
108/2015    Xepap, spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  nákup a dodávka kancelárskych potrieb  725,00 
vrátane DPH
Dohoda o pristúpení RD o kúpe kancelárskych potrieb č. 610/2014 zo dňa 07.11.2014  09.12.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu 
106/2015    Xepap, spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  nákup a dodávka kancelárskych potrieb   1 530,00 
vrátane DPH
Dohoda o pristúpení RD o kúpe kancelárskych potrieb č. 610/2014 zo dňa 07.11.2014  07.12.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu 
102/2015    Pergamon spol. s r.o. 
Chemická 1, 834 01 Bratislava
31327681  dodávka originálnych náplní iných ako HP do TZ  506,10 
vrátane DPH
Dohoda o pristúpení k RD VOB/53/2015-M_OVO zo dňa 03.08.2015, č.z.:35492/2015  01.12.2015  PhDr. Bronislava Pekárová
riaditeľka Odboru soc. vecí a rodiny 
90/2015    Pergamon spol. s r.o. 
Chemická 1, 834 01 Bratislva
31327681  dodávka originálnych náplní iných ako HP do TZ  1132,00 
vrátane DPH
Dohoda o pristúpení k RD VOB/53/2015-M_OVO zo dňa 03.08.2015, č.z.: 35492/2015  14.10.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu 
112/2015    GGFS s.r.o. 
Sasinková 5, 811 08 Bratislava
47079690  stravné lístky na 12/2015 pre nových zamestnancov v počte 42 ks  159,39 
vrátane DPH
Dohoda o pristúpení č. 64/OF/2015 zo dňa 08.06.2015 k RD  09.12.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu 
111/2015    GGFS s.r.o. 
Sasinková 5, 811 08 Bratislava
47079690  stravné lístky na mesiac 12/2015 pre nových zamestnancov v počte 22 ks  83,49 
vrátane DPH
Dohoda o pristúpení č. 64/OF/2015 zo dňa 08.06.2015 k RD   09.12.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu 
104/2015    GGFS s.r.o. 
Sasinkova 5, 811 08 Bratislava
47079690  objednávka stravných lístkov na 12/2015 v počte 4 422 ks  16 781,49 
vrátane DPH
Dohoda o pristúpení č. 64/OF/2015 zo dňa 08.06.2015 k RD  02.12.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riadteľ úradu 
98/2015    GGFS s.r.o. 
Sassinkova 5, 811 08 Bratislava
47079690  objednávka na stravné lístky 11/2015 v počte 4153 ks  15 760,64 
vrátane DPH
Dohoda o pristúpení č. 64/OF/2015 zo dňa 08.06.2015 k RD  03.11.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu 
84/2015    GGFS s.r.o. 
Sasinková 5, 811 08 Bratislava
47079690  stravné lístky na mesiac 10/2015 v počte 4 566 ks  17 327,97 
vrátane DPH
Dohoda o pristúpení č. 64/OF/2015 zo dňa 08.06.2015 k RD   02.10.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu 
74/2015    GGFS s.r.o. 
Sasinkova 5, 811 08 Bratislava
47079690  stravné lístky na mesiac 09/2015 v počte 4276 ks  16 227,42 
vrátane DPH
Dohoda o pristúpení č. 64/OF/2015 zo dňa 08.06.2015 k RD   04.09.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu 
63/2015    GGFS s.r.o. 
Sasinkova 8, 811 08 Bratislava
47079690  objednávka stravných lístkov v počte 4 442 ks  16 857,39 
vrátane DPH
Dohoda o pristúpení č. 64/OF/2015 zo dňa 08.06.2015 k RD  05.08.2015  PhDr. Bronislava Pekarová
riaditeľka Odboru sociálnych vecí a rodiny 
53/2015    GGFS s.r.o. 
Sasinkova 5, 811 08 Bratislava
47079690  objednávka na stravné lístky v počte 4796 ks   18200,82 
vrátane DPH
Dohoda o pristúpení č. 64/OF/2015 zo dňa 08.06.2015  06.007.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu 
42/2015    AB Chladenie - Bánovský 
Murániho 19, 949 11 Nitra
35336978  objednávka na sevisné práce - ročná revízia klimatizačných zariadení ÚPSVR Nitra  200,00 
vrátane DPH
803/2014  03.06.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu 
79/2015    MICROPRINT 
Dobšinského 17, Nitra
11727837  Vyhotovenie nových gúm na pečiatky a výmena podušiek   14,00 
bez DPH
801/2014  21.09.2015  PhDr. Bronislava Pekárová
riaditeľka OSVaR 
72/2015    MICROPRINT 
Dobšinského 17, 949 01 Nitra
11727837  vyhotovenie nových gúm na pečiatky a výmena podušiek v počte 4 ks  28,00 
bez DPH
801/2014  03.09.2015  PhDr. Bronislava Pekarová
riaditeľka Odboru sociálnych vecí a rodiny 
64/2015    MICROPRINT 
Dobšinského 17, 949 01 Nitra
11727837  vyhotovenie nových gúm na pečiatky a výmena podušiek v počte 2 ks  15,00 
vrátane DPH
801/2014  10.08.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu 
45/2015    MICROPRINT 
Dobšinského 17, 949 01 Nitra
11727837  vyhotovenie nových gúm na pečiatky a výmena podušiek  15,00 
vrátane DPH
801/2014  11.06.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu 
37/2015    Microprint 
Dobšinského 7, 949 01 Nitra
11727837  vyhotovenie novej gumy a výmena podušiek do samonamáčacích pečiatok v počte 4 ks  22,00 
bez DPH
801/2014  21.05.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu 
34/2015    MICROPRINT 
Dobšinského 17, 949 01 Nitra
11727837  objednávka na vyhotovenie nových gúm , výmena podušiek  61,80 
bez DPH
801/2014  12.05.2015  PhDr. Pekarová Bronislava
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
20/2015    Objednávka na vyhotovenie gúm na pečiatky a výmena podušiek v počte 2 ks 
MICROPRINT Dobšinského 17 949 01 Nitra
11727837  Objednávka na vyhotovenie gúm na pečiatky a výmena podušiek v počte 2 ks  15,00 € 
bez DPH
801/2014  27.03.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
2/2015    Objednávka na vyhotovenie pečiatok 
Microprint Dobšinského 17 949 01 Nitra
11727837  Objednávka na vyhotovenie pečiatok  65,00 € 
bez DPH
801/2014  10.02.2015  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
<< < | 1 | 2 | 3 | 4 | > >>

Naspäť na ÚPSVR Nitra

Tlačiť