Objednávky 2015 (ÚPSVR Vranov nad Topľou)

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
55/2015    Marius Pedersen, a.s. 
Opatovská 1735, 911 01 Trenčín, stred. Herlianska 1084, 093 03 Vranov nad Topľou
34115901  Odvoz a likvidácia vyradeného majetku, odber a ekol. likvidácia tonerov do tlačiarní a kopírovacích strojov a neónových trubíc  * 290,00 [$€-1] 
vrátane DPH
Zmluva o vývoze odpadu č. 24 065 zo dňa 16.9.2009  12.08.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
79/2015    ROBINCO Slovakia s.r.o. 
Dolné Rudiny 1, 010 01 Žilina
31611630  Preventívna prehliadka frankovacieho stroja - cestovné náklady  * 108,00 [$€-1] 
vrátane DPH
Zmluva o poskytovaní služieb súvisiacich s prevádzkou digitálneho frankovacieho stroja v kreditnom centre značky Pitney Bowes zo dňa 09.11.2012.  20.10.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
2/2015    SOFTIP, a.s. 
Galvaniho 7/D, 821 04 Bratislava
36785512  Odsun do histórie a vypárovanie položiek v APV SOFTIP PROFIT plus v module SAL za obdobie 2009 až 2014. Výmaz položky podľa zadania.  * 84,00 [$€-1] 
vrátane DPH
Zmluva o dielo č. 2027015 z 9.11.2007  13.01.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
1/2015    SOFTIP, a.s. 
Galvaniho 7/D, 821 04 Bratislava
36785512  Odsun do histórie všetkých finančných transakcií v module FIN a FAK za účtovnú jednotku Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Vranov nad Topľou. Žiadne finančné transakcie z týchto modulov sa do roku 2015 nebudú prenášať  * 42,00 [$€-1] 
vrátane DPH
Zmluva o dielo č. 2027015 z 9.11.2007  07.01.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
87/2015    Natália Ulanovská - TROLKA 
Baltická 16, 040 12 Košice-Nad Jazerom
37296272  renovácia tonerov  * 1031,89 [$€-1] 
vrátane DPH
Zmluva o dielo č. 2/2014 zo dňa 19.12.2014  06.11.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
49/2015    Natália Ulanovská - TROLKA 
Baltická 16, 040 12 Košice-Nad Jazerom
37296272  renovácia tonerov  * 344,84 [$€-1] 
vrátane DPH
Zmluva o dielo č. 2/2014 zo dňa 19.12.2014  03.08.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
37/2015    Natália Ulanovská - TROLKA 
Baltická 16, 040 12 Košice-Nad Jazerom
37296272  renovácia náplní  * 79,74 [$€-1] 
vrátane DPH
Zmluva o dielo č. 2/2014 zo dňa 19.12.2014  19.06.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
31/2015    Natália Ulanovská - TROLKA 
Baltická 16, 040 12 Košice-Nad Jazerom
37296272  renovácia náplní  * 502,93 [$€-1] 
vrátane DPH
Zmluva o dielo č. 2/2014 zo dňa 19.12.2014  11.06.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
22/2015    Natália Ulanovská - TROLKA 
Baltická 16, 040 12 Košice-Nad Jazerom
37296272  renovácia náplní  * 370,87 [$€-1] 
vrátane DPH
Zmluva o dielo č. 2/2014 zo dňa 19.12.2014  27.04.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
17/2015    Natália Ulanovská - TROLKA 
Baltická 16, 040 12 Košice-Nad Jazerom
37296272  renovácia náplní  * 589,55 [$€-1] 
vrátane DPH
Zmluva o dielo č. 2/2014 zo dňa 19.12.2014  10.04.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
9/2015    Natália Ulanovská - TROLKA 
Baltická 16, 040 12 Košice-Nad Jazerom
37296272  renovácia náplní  * 373,28 [$€-1] 
vrátane DPH
Zmluva o dielo č. 2/2014 zo dňa 19.12.2014  03.03.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
7/2015    Natália Ulanovská - TROLKA 
Baltická 16, 040 12 Košice-Nad Jazerom
37296272  renovácia náplní  * 465,52 [$€-1] 
vrátane DPH
Zmluva o dielo č. 2/2014 zo dňa 19.12.2014  16.02.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
99/2015    GGFS s.r.o. 
Sasinkova 5, 811 08 Bratislava
47079690  Elektronické stravovacie poukážky - dobitie  12277,8 
vrátane DPH
Rámcová dohoda reg.č.s: VOB/34/2015-M_OVO, č.z.: 6801/2015 zo dňa 12.2.2015, Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode 64/OF/2015 zo dňa 8.6.2015  01.12.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
85/2015    GGFS s.r.o. 
Sasinkova 5, 811 08 Bratislava
47079690  Elektronické stravovacie poukážky - dobitie  * 11567,20 [$€-1] 
vrátane DPH
Rámcová dohoda reg.č.s: VOB/34/2015-M_OVO, č.z.: 6801/2015 zo dňa 12.2.2015, Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode 64/OF/2015 zo dňa 8.6.2015  03.11.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
70/2015    GGFS s.r.o. 
Sasinkova 5, 811 08 Bratislava
47079690  Elektronické stravovacie poukážky - dobitie  * 12889,60 [$€-1] 
vrátane DPH
Rámcová dohoda reg.č.s: VOB/34/2015-M_OVO, č.z.: 6801/2015 zo dňa 12.2.2015, Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode 64/OF/2015 zo dňa 8.6.2015  02.10.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
61/2015    GGFS s.r.o. 
Sasinkova 5, 811 08 Bratislava
47079690  Elektronické stravovacie poukážky - dobitie  * 11867,40 [$€-1] 
vrátane DPH
Rámcová dohoda reg.č.s: VOB/34/2015-M_OVO, č.z.: 6801/2015 zo dňa 12.2.2015, Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode 64/OF/2015 zo dňa 8.6.2015  03.09.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
54/2015    GGFS s.r.o. 
Sasinkova 5, 811 08 Bratislava
47079690  Elektronické stravovacie poukážky - dobitie  * 68,40 [$€-1] 
vrátane DPH
Rámcová dohoda reg.č.s: VOB/34/2015-M_OVO, č.z.: 6801/2015 zo dňa 12.2.2015, Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode 64/OF/2015 zo dňa 8.6.2015  12.08.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
51/2015    GGFS s.r.o. 
Sasinkova 5, 811 08 Bratislava
47079690  Elektronické stravovacie poukážky - dobitie  * 12262,60 [$€-1] 
vrátane DPH
Rámcová dohoda reg.č.s: VOB/34/2015-M_OVO, č.z.: 6801/2015 zo dňa 12.2.2015, Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode 64/OF/2015 zo dňa 8.6.2015  04.08.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
42/2015    GGFS s.r.o. 
Sasinkova 5, 811 08 Bratislava
47079690  Elektronické stravovacie poukážky - dobitie  * 13167,00 [$€-1] 
vrátane DPH
Rámcová dohoda reg.č.s: VOB/34/2015-M_OVO, č.z.: 6801/2015 zo dňa 12.2.2015, Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode 64/OF/2015 zo dňa 8.6.2015  08.07.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
69/2015    TUCAN, cestovná agentúra, s.r.o. 
Za Kasárňou 1, 831 03 Bratislava
35697300  Nákup letenky  * 572,00 [$€-1] 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o zabezpečení leteckej prepravy č.spisu: VOB/8/2014-M_OVO, č. záznamu: 20431/2014 zo dňa 9.9.2014, Dohoda o pristúpení k RD č. záznamu: 44806/2014  02.10.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
12/2015    SATUR TRAVEL a.s. 
Miletičová 1, 824 72 Bratislava
35787201  Nákup letenky  * 645,81 [$€-1] 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o poskytnutí služieb - zabezpečenie leteckej prepravy osôb pri zahraničných a tuzemských pracovných cestách č. 169/SE/2013 zo dňa 31.7.2013.  19.03.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
5/2015    AGENTÚRA ALBATROS s.r.o. 
Hlavná 18, 040 01 Košice
36606286  Nákup leteniek  * 422,42 [$€-1] 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o poskytnutí služieb - zabezpečenie leteckej prepravy osôb pri zahraničných a tuzemských pracovných cestách č. 169/SE/2013 zo dňa 31.7.2013.  27.01.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
33/2015    Xepap, spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Nákup xerografického papiera A4  * 1286,40 [$€-1] 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe xerografického papiera Reg.č.20396/2011-IV/5  19.06.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
24/2015    Xepap, spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Nákup xerografického papiera A4  * 1286,40 [$€-1] 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe xerografického papiera Reg.č.20396/2011-IV/5  14.05.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
104/2015    Xepap, spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Nákup kancelárskych potrieb  2940,22 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe kancelárskych potrieb Spis.č. 16658/12-M_ODSMAP  07.12.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
30/2015    Xepap, spol. s r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Nákup kancelárskych potrieb  * 1418,82 [$€-1] 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe kancelárskych potrieb Spis.č. 16658/12-M_ODSMAP  10.06.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
107/2015    PERGAMON spol. s r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava 3
31327681  Originál náplne do iných ako HP tlačiarenských zariadení  2171,05 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č. spisu:VOB/53/2015-M_OVO, č.záznamu: 35492/2015 uzatvorenej dňa 3.8.2015, Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode č. 332/OI/2015 uzatvorenej dňa 13.8.2015  15.12.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
98/2015    PERGAMON spol. s r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava 3
31327681  Originál náplne do iných ako HP tlačiarenských zariadení  1323,91 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č. spisu:VOB/53/2015-M_OVO, č.záznamu: 35492/2015 uzatvorenej dňa 3.8.2015, Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode č. 332/OI/2015 uzatvorenej dňa 13.8.2015  27.11.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
82/2015    PERGAMON spol. s r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava 3
31327681  Originál náplne do iných ako HP tlačiarenských zariadení  * 721,23 [$€-1] 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č. spisu:VOB/53/2015-M_OVO, č.záznamu: 35492/2015 uzatvorenej dňa 3.8.2015, Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode č. 332/OI/2015 uzatvorenej dňa 13.8.2015  26.10.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
72/2015    PERGAMON spol. s r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava 3
31327681  Originál náplne do iných ako HP tlačiarenských zariadení  * 935,00 [$€-1] 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č. spisu:VOB/53/2015-M_OVO, č.záznamu: 35492/2015 uzatvorenej dňa 3.8.2015, Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode č. 332/OI/2015 uzatvorenej dňa 13.8.2015  08.10.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
64/2015    PERGAMON spol. s r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava 3
31327681  Originál náplne do iných ako HP tlačiarenských zariadení  * 1271,29 [$€-1] 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č. spisu:VOB/53/2015-M_OVO, č.záznamu: 35492/2015 uzatvorenej dňa 3.8.2015, Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode č. 332/OI/2015 uzatvorenej dňa 13.8.2015  22.09.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
60/2015    PERGAMON spol. s r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava 3
31327681  Originál náplne do iných ako HP tlačiarenských zariadení  * 236,30 [$€-1] 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č. spisu:VOB/53/2015-M_OVO, č.záznamu: 35492/2015 uzatvorenej dňa 3.8.2015, Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode č. 332/OI/2015 uzatvorenej dňa 13.8.2015  03.09.2015  Ing. Lubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
106/2015    PERGAMON spol. s r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava 3
31327681  Originál náplne HP do tlačiarenských zariadení  854,5599999999999 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č. spisu:VOB/53/2015-M_OVO, č.záznamu: 35488/2015 uzatvorenej dňa 3.8.2015, Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode č. 333/OI/2015 uzatvorenej dňa 13.8.2015  15.12.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
97/2015    PERGAMON spol. s r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava 3
31327681  Originál náplne HP do tlačiarenských zariadení  1030,1 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č. spisu:VOB/53/2015-M_OVO, č.záznamu: 35488/2015 uzatvorenej dňa 3.8.2015, Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode č. 333/OI/2015 uzatvorenej dňa 13.8.2015  27.11.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
73/2015    PERGAMON spol. s r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava 3
31327681  Originál náplne HP do tlačiarenských zariadení  * 757,64 [$€-1] 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č. spisu:VOB/53/2015-M_OVO, č.záznamu: 35488/2015 uzatvorenej dňa 3.8.2015, Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode č. 333/OI/2015 uzatvorenej dňa 13.8.2015  08.10.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
65/2015    PERGAMON spol. s r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava 3
31327681  Originál náplne HP do tlačiarenských zariadení  * 1411,28 [$€-1] 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č. spisu:VOB/53/2015-M_OVO, č.záznamu: 35488/2015 uzatvorenej dňa 3.8.2015, Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode č. 333/OI/2015 uzatvorenej dňa 13.8.2015  22.09.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
59/2015    PERGAMON spol. s r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava 3
31327681  Originál náplne HP do tlačiarenských zariadení  * 481,84 [$€-1] 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č. spisu:VOB/53/2015-M_OVO, č.záznamu: 35488/2015 uzatvorenej dňa 3.8.2015, Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode č. 333/OI/2015 uzatvorenej dňa 13.8.2015  03.09.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
26/2015    AGENTÚRA ALBATROS s.r.o. 
Hlavná 18, 040 01 Košice
36606286  Nákup letenky  * 436,95 [$€-1] 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č. 169/SE/2013 zo dňa 31.7.2013  27.05.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
28/2015    LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o. 
Tomášikova 23/D, 821 01 Bratislava
31396674  stravné lístky  * 13004,30 [$€-1] 
vrátane DPH
Komisionárska zmluva č. 1/OF/2015 zo dňa 19.1.2015, Dodatok č. 1 k zmluve zo dňa 4.2.2015  02.06.2015  Ing. Kovalská Helena
vedúca OE 
23/2015    LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o. 
Tomášikova 23/D, 821 01 Bratislava
31396674  stravné lístky  * 11157,53 [$€-1] 
vrátane DPH
Komisionárska zmluva č. 1/OF/2015 zo dňa 19.1.2015, Dodatok č. 1 k zmluve zo dňa 4.2.2015  05.05.2015  Ing. Ľubomír Lukič
riaditeľ ÚPSVaR 
<< < | 1 | 2 | 3 | > >>

Naspäť na ÚPSVR Vranov nad Topľou

Tlačiť