Interné číslo |
Dodávateľ |
IČO |
Popis plnenia |
Hodnota plnenia v € |
Zmluva |
Dátum vyhotovenia |
Schválil |
Dátum zverejnenia |
|
|
46/2015
|
TUCAN cestovná agentúra s.r.o.
Za kasárňou 1, 831 03 Bratislava |
35697300 |
Objednávame u Vás spiatočnú letenku Viedeň - Turín, dňa: 20.10.2015 v čase od: 14:10 do 16.45 hod.- 1 ks. Turín - Viedeňdňa: 23.10.2015 v čase od: 10:25 do 12:45 hod. na meno PhDr. Mária Fábianová, PhD. Spiatočná letenka sa objednáva na Medzinárodnú burzu práce v Turíne. Národný projekt ITMS 27110130044. |
499,00
vrátane DPH |
nie |
28.08.2015 |
PhDr. Milan Gacík riaditeľ ÚPSVaR KK |
8.9.2015 |
45/2015
|
Pergamon spol. s r.o.
Chemická 1, 834 01 Bratislava |
31327681 |
Objednávame si u Vás nákup tonerových kaziet v súlade s Rámcovou dohodou č. VOB/53/2015-M_OVO, Dodanie originálnych náplní iných ako HP a to: Toner OKI MB451 - 10 ks, Toner OKI ES4191 mfp - 10 ks, Toner Xerox PHASER 3320 - 1 ks. |
1901,63
vrátane DPH |
áno |
19.8.2015 |
PhDr. Milan Gacík riaditeľ ÚPSVaR KK |
19.8.2015 |
44/2015
|
Pergamon spol. s r.o.
Chemická 1, 834 01 Bratislava |
31327681 |
Objednávame si u Vás nákup tonerových kaziet v súlade s Rámcovou dohodou č. VOB/53/2015-M_OVO, Dodanie originálnych náplní HP a to: Toner HP LJ 1300/Q2613X - 8 ks, Toner HP LJ 2055/CE505X - 8 ks. |
1953,68
vrátane DPH |
áno |
19.8.2015 |
PhDr. Milan Gacík riaditeľ ÚPSVaR KK |
19.8.2015 |
43/2015
|
FeriD TRADE - František Dravecký
Nižná brána 2255/15, 060 01 Kežmarok |
46468137 |
Objednávame si u Vás nákup sklopného držadla pre imobilných - 1 ks. |
80,00
vrátane DPH |
nie |
17.8.2015 |
PhDr. Milan Gacík riaditeľ ÚPSVaR KK |
19.8.2015 |
42/2015
|
Technické služby s.r.o. Kežmarok
Poľná 1, 060 01 Kežmarok |
31718329 |
Objednávame si u Vás vypracovanie technického posudku na stavebnú úpravu kanlizačného potrubia v sídle budovy ÚPSVaR Kežmarok, Dr. Alexandra 61, s položkovitým rozpočtom predpokladaných nákladov.- 1 krát |
48,00
vrátane DPH |
nie |
17.8.2015 |
PhDr. Milan Gacík riaditeľ ÚPSVaR KK |
19.8.2015 |
41/2015
|
xepap s.r.o.
Jesenského 4703, 96001 Zvolen |
31628605 |
Objednávame siu Vás nákup kancelárskeho materiálu v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb, účinnej od: 13.03.2013
a to: obálky DVR s opakovaným doručením 12 000 ks. |
504,00
vrátane DPH |
áno |
11.8.20115 |
PhDr. Milan Gacík riaditeľ ÚPSVaR KK |
19.8.2015 |
40/2015
|
GGFS s.r.o.
Sásiková 5, 811 08 Bratislava |
47079690 |
Objednávame si u Vás v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámevej dohode č. 64/OF/2015 zo dňa: 08.06.2015 stravné poukážky pre zamestnancov ÚPSVaR Kežmarok v počte 1 zamestnannec - 21 ks. |
79,80
vrátane DPH |
áno |
10.08.2015 |
PhDr. Milan Gacík riaditeľ ÚPSVaR KK |
11.8.2015 |
39/2015
|
Pavol Bjalončík FARBY-LAKY-DROGÉRIA
Starý trh 6, 060 01 Kežmarok |
35215895 |
Objednávame si u Vás nákup tovaru pre AC: plastový odpadový kôš 25l - 2 ks, plastový odpadový kúš 10l - 1 ks, plastové vedro s mopom - 1 ks, metla - 1 ks, lopatka na smeti - 1 ks. |
57,95
vrátane DPH |
nie |
06.08.2015 |
PhDr. Milan Gacík riaditeľ ÚPSVaR KK |
11.8.2015 |
38/2015
|
GGFS s.r.o.
Sásiková 5, 811 08 Bratislava |
47079690 |
Objednávame si u Vás v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcovej dohode č. 64/OF/2015 zo dňa: 08.06.2015 stravné poukážky pre zamestnancov ÚPSVaR Kežmarok, Spišská Belá a Spišská Stará Ves v počte 144 zamestnancov - 2629 ks. |
9990,20
vrátane DPH |
áno |
04.08.2015 |
PhDr. Milan Gacík riaditeľ ÚPSVaR KK |
11.8.2015 |