Počas trvania mimoriadnej situácie bude Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Považská Bystrica (ďalej len „úrad práce”) akceptovať podania a iné úkony klientov (FO/PO) voči úradu práce prostredníctvom pošty, elektronickej schránky úradu práce a rovnako aj prostredníctvom e-mailovej komunikácie.
Uvedené sa vzťahuje okrem iného aj na žiadosti o poskytnutie príspevku a žiadosti o úhradu platby príspevku. Podpísaná žiadosť môže byť predložená aj ako príloha e-mailu spolu so sprievodnými dokumentmi vo forme scanu. Po prijatí takejto žiadosti bude úrad práce postupovať v zmysle príslušných interných noriem k jednotlivým príspevkom aktívnych opatrení na trhu práce.
Oznamujeme všetkým klientom, ktorí majú ponukové listy na aktívne opatrenia na trhu práce, ktorí majú uzatvorené dohody o poskytnutí príspevku, ktorí žiadajú o poskytnutie príspevku, ktorí predkladajú žiadosti o úhradu platby, doklady k úhrade oprávnených nákladov v rámci aktívnych opatrení na trhu práce a pod., aby predmetné doklady a dokumenty počas celého obdobia mimoriadnej situácie zasielali poštou, do elektronickej schránky úradu, prípadne e-mailom. Výmena dokumentov s úradom práce môže byť výnimočne zabezpečená aj osobne v podateľni úradu, na recepcii úradu alebo na inom mieste určenom, resp. dohodnutom s úradom, ak je to nevyhnutné.
Pondelok | 8:00-12:00 13:00-15:00 |
Utorok | 8:00-12:00 13:00-15:00 |
Streda | 8:00-12:00 13:00-17:00 |
Štvrtok | nestránkový deň |
Piatok | 8:00-12:00 |
Mesto Považská Bystrica
každú STREDU poskytuje
BEZPLATNÚ PRÁVNU SLUŽBU
od 14.00 do 17.00 hod.
Záujemcovia sa môžu prihlásiť v klientskom centre mestského úradu na prízemí.