Vážení klienti,
všetci, ktorí mate ponukové listy na AOTP, ktorí mate uzatvorené dohody o poskytnutí príspevku, ktorí žiadate o poskytnutie príspevku, ktorí predkladáte žiadosti o úhradu platby, doklady k úhrade oprávnených nákladov v rámci AOTP a pod., aby ste predmetné doklady a dokumenty počas celého obdobia mimoriadnej situácie zasielali poštou, do elektronickej schránky úradu a prípadne e-mailom. Výmena dokumentov s úradom práce môže byť výnimočne zabezpečená aj osobne v podateľni úradu, na recepcii úradu alebo na inom mieste určenom, resp. dohodnutom s úradom, ak je to nevyhnutné.
Ďakujeme.
Pondelok | 8:00-12:00 13:00-15:00 |
Utorok | 8:00-12:00 13:00-15:00 |
Streda | 8:00-12:00 13:00-17:00 |
Štvrtok | nestránkový deň |
Piatok | 8:00-12:00 |
Nahlasovanie voľných pracovných miest môžete uskutočňovať osobne alebo e-mailom na zamestnancov:
Mgr. Iveta Polomčáková 052/2446 303 iveta.polomcakova@upsvr.gov.sk
Mgr. Silvia Frisová 052/2446 318 silvia.frisova@upsvr.gov.sk