Oznam pre klientov úradu

V súvislosti so vzniknutou situáciou ohľadom Covid19 prosíme klientov - zamestnávateľov, aby žiadosti o platbu na existujúce dohody zasielali prostredníctvom elektronických schránok so zaručeným elektronickým podpisom (nie emailom), resp. aby sa telefonicky dohodli s príslušným zamestnancom o spôsobe doručenia žiadosti o platbu.

Klientov, ktorí majú  podpísané dohody na §53 – príspevok na dochádzku za prácou, §53a – príspevok na podporu mobility za prácou, §53c – príspevok na presťahovanie za prácou žiadame, aby potvrdenia od zamestnávateľa o trvaní pracovného pomeru [ PDF 297.6 kB]v rámci svojich možností zasielali:

  • v listinnej podobe prostredníctvom poštových služieb alebo
  • prostredníctvom elektronických schránok so zaručeným elektronickým podpisom alebo
  • osobne na klientske centrum úradu alebo
  • zoskenované, (resp. čitateľne odfotené mobilom) emailom a originál doložíte v najbližšom možnom termíne.

Žiadosti  na stiahnutie sú v pravom menu vo formáte zip.

Žiadame klientov úradov práce, sociálnych vecí a rodiny, aby dôkladne zvážili osobnú návštevu úradov a na komunikáciu využívali email, telefonický kontakt a poštové služby.

Klienti môžu využiť aj formulár „Skúsenosti a postrehy“ 

Ak sa klient rozhodne doručiť písomné doklady osobne, úrad ich preberie v priestoroch recepcie alebo iných priestoroch pri vchode do úradu.

Všetky opatrenia prijaté na úradoch práce, sociálnych vecí a rodiny platia až do odvolania.

Ďakujeme za pochopenie


 

Dátum vytvorenia stránky: 16.03.2020
Dátum aktualizácie: 24.03.2020
späť
 







Úradné hodiny

Pondelok 8:00-12:00 13:00-15:00
Utorok 8:00-12:00 13:00-15:00
Streda 8:00-12:00 13:00-17:00
Štvrtok nestránkový deň
Piatok 8:00-12:00

Skúsenosti a postrehy

Prostredníctvom kontaktného formulára máte možnosť zaslať Vaše skúsenosti a postrehy na Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Banská Bystrica

viac