jún 2013

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum zverejnenia
75/2013    JYSK s.r.o. 
Šoltésová 14, Bratislava, Predajňa: Svitská cesta 3, 058 01 Poprad
35974133  Objednávame si u Vás kancelárske kreslo Magnus v počte. 6 kusov  240,00 
vrátane DPH
nie  28.06.2013  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
3.7.2013 
74/2013    ATAC a.v. Jaroslav Dluhy 
Hviezdoslavova 6, 060 01 Kežmarok
17113776  Objednávame si u Vás varné konvice - 5 kusov  85,00 
vrátane DPH
nie  28.06.2013  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
3.7.2013 
73/2013    Ing. Jozef Majerčák 
Allendeho 76, 059 51 Poprad
00397563  objednávame si u Vás kúpu nového hasiaceho prístroja P6  35,00 
vrátane DPH
Mndátna zmluva HZ/20/2007  27.06.2013  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
3.7.2013 
72/2013    TAURUS 
Tvarožnianská 16, 060 01 Kežmarok
34629581  Objednávame si u Vás 4x opravu PC - výmena komponentov podľa zoznamu: MSI H61M-P32/W8, Intel Celeron G550 2.6/2MB, LGA1155, VGA, +FAN RAM DDR3 2GB PC13333 GoodRam, Kingston  410,00 
vrátane DPH
nie  27.06.2013  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
3.7.2013 
71/2013    SOFTIP a.s. 
Business Center Aruba, Galvaniho 7/D, 821 04 Bratislava
36785512  Objednávame si u Vás školenie Softip Human Resources Plus  48,00 
vrátane DPH
nie  27.06.2013  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
3.7.2013 
70/2013    Lýdia Kušniráková 
Hlavné námestie 52, 060 01 kKežmarok
40125114  objednávame si u Vás nástenné hodiny v počte 1 kus.  25,00 
vrátane DPH
nie  17.06.2013  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
25.6.2013 
69/2013    Poradca podnikateľa s.r.o. 
Martina Rázusa 23/A, 010 01 Źilina
31592503  Objednávame si u Vás školenie: Novela zákona o verejnom obstarávaní pre dve osoby.  114,00 
vrátane DPH
nie  17.06.2013  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
25.6.2013 
68/2013    Výdajňa zdravotníckych potrieb, Iveta Barnášová 
Hlavné námestie 26, 060 01 Kežmarok
41350227  Objednávame si u Vás zdravotnícky materiál:rýchloobväz 8x4 - 3 balenia, obväz hyrdofilný sterilný - 3 kusy, leukoplast - 3 kusy, Opthal očná voda - 3 kusy, alcohol PredPad - 6 kusov, ovínadlo pružné pletené - 3 kusy, sterilné krytie na oči - 3 kusy, indulóna modrá - 6 kusov, antibakteriálny gél naruky 0,500 ml - 6 kusov.   63,15 
vrátane DPH
nie  17.06.2013  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
25.6.2013 
67/2013    PERGAMON s.r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava
313276841  Objednávame si u Vás v súlade s Rámcovou dohodou o kúpe náplní do výpočtovej techniky Reg. č. 10297/2011-IV/8 tonery do kopírky: SHARP AR-M 236, typ tonera AR-270 T v počte 2 kusy.  95,18 
vrátane DPH
áno  17.06.2013  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
25.6.2013 
66/2013    ADECOMP SK s.r.o. 
Fbíniho 23, 052 01 Spišská Nová Ves
46923748  Objednávame si u Vás renovované tonery: LEXMARK T 430 v počte 10 kusov a Canon PC D-320 v počte 5 kusov  402,50 
vrátane DPH
nie  17.06.2013  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK  
25.6.2013 
65/2013    SIGNO s.r.o. 
Tatranská cesta č. 68, 034 01 Ružomberok
43930824  Objednávame si u Vás štátnu vlajku SR v rozmere 100x150 cm a vlajku EU v rozmere 100x150 cm.  28,56 
vrátane DPH
nie  17.06.2013  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
25.6.2013 
64/2013    AM-TEL František Fudály 
Vrbovská 52, 059 71 Ľubica
40129853  Objednávame si u Vás v rámci zabezpečovacieho systému v sídle budovy ÚPSVaR Kežmarok zrušenie kódov pre vstup do budovy u: JUDr. Jana Trautmanová a Mgr. Peter Stašák. Zaškolenie a vytvorenie kódov pre: PhDr. Milan Gacík. Výmena baterky v bezpečnostnom systéme.  60,00 
vrátane DPH
nie  17.06.2013  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
25.6.2013 
63/2013    PTK-ECHO SERVICE s.r.o. 
Dr. Alexandra 40, 060 01 Kežmarok
44263279  Objednávame si u Vás preklad úradných dokladov z jazyka nemeckého do jazyka slovenského  48,00 
bez DPH
nie  13.06.2013  PhDr. Milan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
25.6.2013 
62/2013    GERMA 
Tibor Friedman, Dr. Alexandra 31, 060 01 Kežmarok
11946580  Objednávame si u Vás výmenu štočkov na pečiatky podľa prílohy - 10 ks.  55,00 
vrátane DPH
nie  11.06.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSVaR KK 
13.6.2013 
61/2013    Xepap s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Objednávame si u Vás kancelársky materiál podľa prílohy v súlade s HZ/3/2013 Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb  836,6828 
vrátane DPH
Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb  11.06.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSVaR KK 
13.6.2013 
60/2013    PTK - ECHO SERVICE s.r.o. 
Dr. Alexandra 40, 060 01 Kežmarok
44263279  Objednávame si u Vás preklad úradných dokladov zo slovesnkého jazyka do anglického - 1 strana a zo slovenského jazyka do nemeckého 1 strana.  24,00 
vrátane DPH
nie  04.06.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSVaR KK  
13.6.2013 
59/2013    Ing. Jozef Majerčák 
Allendeho 76, 059 51 Ppoprad
00397563  Objednávame si u Vás kontrolu hasiacich prístrojov a hyrantov v budove sídla ÚPSVaR Kežmarok, Dr. Alexanrda 61, 060 01 Kežmarok   95,00 
vrátane DPH
Mandátna zmluva HZ/20/2007  04.06.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSVaR KK 
13.6.2013 
58/2013    PERGAMON s.r.o. 
Chemická 1, 831 04 Bratislava
313276841  Objednávame si u Vás tonery HP LJ 1300 - 10 ks, HP LJ 2055 - 6 ks, HP COLOUR LJ 2550/čierny - 3 ks, HP COLOUR LJ 2550/modrý - 2 ks. HP COLOUR LJ 2550/žltý - 3 ks, HP COULOR LJ 2550/červený - 2 ks  1893,30 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe náplní do kancelárskej výpočtovej techniky reg. č. 14309/2011 - IV/5  04.06.2013  JUDr. Jana Trautmanová
riaditeľka ÚPSaR KK 
13.6.2013 

Naspäť na Objednávky 2013 (ÚPSVR Kežmarok)

Tlačiť