Jún 2016

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum zverejnenia
38/2016    KELLNER Kúrenie, voda, plyn s.r.o. 
Slavkovská 2270, 060 01 Kežmarok
2022967881  Objednávame si u Vás vypracovanie štúdie k potrubným sieťam nových kanalizačných rozvodov v sídle budovy ÚPSVaR Kežmarok, Dr. Alexandra 61, Kežmarok - 1 krát  240,00 
vrátane DPH
nie  01.06.2016  PhDr. MIlan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
10.6.2016 
39/2016    Ivan Pacan 
Petržalská 1638/4, 060 01 Kežmarok
37238205  Objednávame si u Vás výmenu okennej strešnej rolety na pracovisku ÚPSVaR Spišská Belá, rozmer: 60x80 cm - 1 krát   50,00 
vrátane DPH
nie  02.06.2016  PhDr. MIlan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
10.6.2016 
40/2016    Ing. Igor Škrobánek - O.P.C.D 
Na Skotňu 471/54, 013 01 Teplička nad Váhom
14255791  Objednávame si u Vás poskytnutie služby: Úradné meranie spotreby paliva na služobnom motorovom vozidle Škoda Octavia BA655AN - 1 krát  149,00 
vrátane DPH
nie  08.06.2016  PhDr. MIlan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
10.6.2016 
41/2016    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Objednávame si u Vás nákup kancelárskeho materiálu v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb, účinnej od: 13.03.2013 a to: obálka DVR s opakovaným doručením - 10000 ks, spisové dosky so šnúrkami - 300 ks, lepiaca tyčinka 36g - 60 ks, lepidlo disperzné - 60 ks.  614,20 
vrátane DPH
áno  14.06.2016  PhDr. MIlan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
4.7.2016 
42/2016    TESMONT s.r.o. 
Zimná 94, 05201 Spišská Nová Ves
36198676  Objednávame si u Vás opravu posuvných dverí v sídle budovy ÚPSVaR Kežmarok, Dr. Alexandra 61 a to: výmena programového vypínača AD - 1 krát.  246,00 
vrátane DPH
nie  17.06.2016  PhDr. MIlan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
4.7.2016 
43/2016    Kancelária 24h, s.r.o. 
Šuleková 2, 811 06 Bratislava
46493000  Objednávame si u Vás nákup kancelárskej stoličky Thalia 2x1503037 - 1+1  136,31 
vrátane DPH
nie  30.6.2016  PhDr. MIlan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
4.7.2016 

Naspäť na Objednávky 2016 (ÚPSVR Kežmarok)

Tlačiť