Júl 2016

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
46/2016    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Objednávame si u Vás nákup kancelárskeho materiálu v súlade s Dohodou o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb, účinnej od: 13.3.2016 a to: obálky - 36500 ks, ostatné potreby - 814 ks.  2110,84 
vrátane DPH
áno  28.7.2016  PhDr. MIlan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
45/2016    STRABAG Property and Facility Servisec s.r.o. 
Dunajská 32, 817 85 Bratislava
36361127  Objednávame si u Vás tovar v súlade so Zmluvou o poskytovaní služieb č. 2016/58015, zo dňa: 11.5.2016 a to: objímka - 1 ks, žiarovka E27/60W - 5ks, vypínač medzišnúrový WP20 - 1 ks, rukoväť 1/2 PVC pochromovaná - 1 ks, krabica, svorkovnica, vičko - 2 ks, zámok, vložka, kľúč - 1 ks, kľučka okenná biela - 1ks.   24,90 
vrátane DPH
áno  22.7.2016  PhDr. MIlan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 
44/2016    SČK územný celok Poprad 
Partizánska 3264/12, 058 01 Poprad
00416223  Objednávame si u Vás 8 hodinový kurz Prvej pomoci pre zamestnancov ÚPSVaR Kežmarok - 8 osôb.  90,00 
vrátane DPH
nie  18.7.2016  PhDr. MIlan Gacík
riaditeľ ÚPSVaR KK 

Naspäť na Objednávky 2016 (ÚPSVR Kežmarok)

Tlačiť