júl 2016

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
25/2016    XEPAP, s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31628605  Kancelársky materiál podľa prílohy  1.239,-Eur 
vrátane DPH
Rámcová dohoda o kúpe kancelárskych potrieb zo dňa 17.08.2012, Dodatok č. 1 k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb zo dňa 06.12.2012 a Dohoda o pristúpení k Rámcovej dohode o kúpe kancelárskych potrieb zo dňa 12.02.2013   29.7.2016  PhDr. Zuzana Kršková
riaditeľka úradu 
24/2016    Mgr. Miroslava Ištvánová Prevádzka: Lekáreň Alfa 
prev. SNP 1203/10, 026 01 Dolný Kubín
00625582  Vybavenie lekárničiek podľa priloženej prílohy  97,20 Eur 
vrátane DPH
  18.7.2016  PhDr. Zuzana Kršková
riaditeľka úradu 
23/2016    DATALAN, a.s. 
Galvaniho 17/A, 821 04 Bratislava
35810734  Oprava kopírky SHARP AR-M236, v cene je zahrnutá aj práca a dopravné náklady.  684,-Eur 
vrátane DPH
Rámcová servisná dohoda na pozáručný servis zariadení výpočtovej techniky a kancelárskej techniky č. 368/OI/2016 zo dňa 21.4.2016   13.7.2016  PhDr. Zuzana Kršková
riaditeľka úradu 

Naspäť na Objednávky 2016 (ÚPSVR Dolný Kubín)

Tlačiť