SEPTEMBER 2018

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum zverejnenia
50/2018    Newport Group, a.s. 
Lazaretská 2419/23, 81109 Bratislava - Staré mesto
46279610  Objednávame si u Vás: Projekt – Pripravený na prácu. Označenie projektu: RP_US03. Názov vzdelávacieho Programu: Inkluzívne vzdelávanie. Počet účastníkov – 20 Osôb. Rozsah vzdelávacieho programu 210 hodín. Cena za vyučovací deň: 54,50 Eur. Miesto Realizácie vzdelávacieho programu: Jakuba Kraya 20 060 01Kežmarok. Termín vzdelávacieho programu: 25.9.2018 – 23.10.2018   22890,00 
bez DPH
áno RD 247/OAOTP/2017  6.9.2018  PhDr. Ján Sýkora
riaditeľ ÚPSVaR KK 
7.9.2018 
49/2018    Newport Group, a.s. 
Lazaretská 2419/23, 81109 Bratislava - Staré mesto
46279610  Objednávame si u Vás: Projekt – Pripravený na prácu. Označenie projektu: RP_US03. Názov vzdelávacieho Programu: Inkluzívne vzdelávanie. Počet účastníkov – 20 Osôb. Rozsah vzdelávacieho programu 210 hodín. Cena za vyučovací deň: 54,50 Eur. Miesto Realizácie vzdelávacieho programu: Jakuba Kraya 20 060 01Kežmarok. Termín vzdelávacieho programu: 25.9.2018 – 23.10.2018   22890,00 
bez DPH
áno RD 247/OAOTP/2017  6.9.2018  PhDr. Ján Sýkora
riaditeľ ÚPSVaR KK 
7.9.2018 
48/2018    TREND – Rudolf Šmida  
Letná 36, 064 01 Stará Ľubovňa
34310096  Objednávame si u Vás zakúpenie a montáž celo tieniacich okenných žalúzií v bielom prevedení rozmery: 52,8 x 121,5 Ľ + P /vrátane montáže/ 2 krát. Žalúzie prosíme namontovať na pracovisku ÚPSVaR Spišská Stará Ves, Štúrova 251/64   70,20 
bez DPH
nie  5.9.2018  PhDr. Ján Sýkora
riaditeľ ÚPSVaR KK 
7.9.2018 
52/2018    STRABAG Property and Facility Servisec s.r.o. 
Dunajská 32, 817 85 Bratislava
36361127  Objednávame si u Vás v súlade so Zmluvou o poskytovaní služieb Komplexná správa objektov MPSVR SR a objektov ÚPSVaR č.VOB/41/2016-M_OVO, zo dňa: 9.3.2016, účinná od: 18.3.2016 a to: Oprava výťahu v sídle organizácie ÚPSVaR KK - kontrola snímačov kabínových a šachtových dverí - 1 krát.  263,40 
vrátane DPH
áno  18.9.2018  PhDr. Ján Sýkora
riaditeľ ÚPSvaR Kežmarok 
20.9.2018 
53/2018    STRABAG Property and Facility Servisec s.r.o. 
Dunajská 32, 817 85 Bratislava
36361127  Objednávame si u Vás v súlade so Zmluvou o poskytovaní služieb Komplexná správa objektov MPSVR SR a objektov ÚPSVaR č.VOB/41/2016-M_OVO, zo dňa: 9.3.2016, účinná od: 18.3.2016 a to: dodanie a montáž napájacieho zdroja detekcie plynov v sídle organizácie ÚPSVaR KK - výmena napájacieho zdroja, naprogramovanie - 1 krát, kontrola snímačov detektorov plynmi.  499,20 
vrátane DPH
áno  18.9.2018  PhDr. Ján Sýkora
riaditeľ ÚPSVaR KK 
20.9.2018 
55/2018    KELLNER, kúrenie, voda, plyn, s.r.o. 
Slavkovská 2270, 060 01 Kežmarok
45335516  Objednávame si u Vás službu v súlade so Zákonom o VO č. 343/2015 Rekonštrukciu kanalizácie v budove ÚPSVaR Kežmarok, Dr. Alexandra 61, 060 01 Kežmarok - 1 krát. Lehota realizácie predmetu zákazky je 12 týždňov od odovzdania staveniska, najneskôr do 12/2018. Záručná doba po odovzdania staveniska je 60 mesiacov od dátumu prevzatia staveniska v zmysle zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník. Zákazka bola realizovaná elektronicky cez IS EVOSERVIS. zápisnica o vykonaní prieskumu zo dňa: 17.9.2018.   7807,59 
vrátane DPH
nie  26.9.2018  PhDr. Ján Sýkora
riaditeľ ÚPSVaR KK 
27.9.2018 
56/2018    JOZEF BEDNARČÍK 
Bernoláková 114, 059 71 Ľubica
40724484  Objednávame si u Vás písomné vyhotovenie rozpočtových nákladov na prevedenie technickej, hygienickej výmaľby spoločných priestorov + kancelárií na jednom poschodí v sídle ÚPSVaR Kežmarok, Dr. Alexandra 61, v rátane opráv omietky okolo zárubní dverí - 1 krát.  45,00 
vrátane DPH
nie  26.9.2018  Ing. Alena Krajčová
poverená zastupovaním ÚPSVaR Kežmarko 
27.9.2018 
57/2018    TESMONT s.r.o. 
Zimná 94, 05201 Spišská Nová Ves
47845031  Objednávame si u Vás písomné vyhotovenie odborného posudku na funkčnosť našich automatických posuvných vchodových dverí v sídle organizácie ÚPSVaR Kežmarok, Dr. Alexandra 61, 060 01 Kežmarok - 1 krát.   128,00 
vrátane DPH
nie  28.9.2018  PhDr. Ján Sýkora
riaditeľ ÚPSVaR KK 
2.10.2018 
51/2018    FINAL - CD Bratislava s.r.o. 
Škultétyho 437/18, 958 01 Partizánske
45960470  Objednávame si u Vás opravu služobného motorového vozidla Peugeot 308, BL086KU v súlade s Rámcovou dohodou č. 216/OVS/2016 o poskytovaní Servisných služieb a to. servisná prehliadka - 1 krát, výmena oleja, filtra oleja + tesnenie - 1 krát. Číslo servisného prípadu.UPS4554  111,00 
vrátane DPH
áno  17.9.2018  Ing. Alena Krajčová
poverená zastupovaním ÚPSVaR Kežmarko 
20.9.2018 
54/2018    XEPAP s.r.o. 
Jesenského 4703, 960 01 Zvolen
31658605  Objednávame si u Vás kancelárske potreby v súlade s Rámcovou dohodou o kúpe kancelárskych potrieb č. 9385/2017-M_ODSM, 6914/2017 a to: kancelárske potreby - 1728 ks, obálky - 32000 ks.  2642,29 
vrátane DPH
áno  20.9.2018  PhDr. Ján Sýkora
riaditeľ ÚPSVaR KK 
27.9.2018 

Naspäť na Objednávky 2018 (ÚPSVR Kežmarok)

Tlačiť