Objednávky 2014 (ÚPSVR Nitra)

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
4/2014    Le Chegue Dejeuner 
Bratislava, Tomášikova 23/D
31396674  Stravné lístky pre zamestnancov úradu na mesiac apríl - október 2014  122618,00 
bez DPH
Dohoda o pristúpení k Rámc.dohode MPSVaR č.2870/2011 z 11.4.2011  19.03.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVaR Nitra 
24/14    Objednávka výpočtovej techniky 
ICZ Slovakia a.s. Soblahovská 2050 911 01 Trenčín
36328057  Objednávka výpočtovej techniky z národného projektu NP-VII-2  39515,48 
vrátane DPH
Rámcová dohoda 246/OIaMIS/2013  03.03.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
1/2014    Le Chegue Dejeuner 
Bratislava, Tomášikova 23/D
31396674  Stravné lístky pre zamestnancov úradu na mesiac január 2014  17985,70 
bez DPH
Dohoda o pristúpení k Rámc.dohode MPSVaR č.2870/2011 z 11.4.2011  02.01.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVaR Nitra 
110/14    Objednávka na stravné lístky 4520 ks 
VAŠA Slovensko, s.r.o. Piaristická 2 949 01 Nitra
35683813  Objednávka na stravné lístky 4520 ks  17025,03 EUR 
vrátane DPH
  01.12.2014  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
2/2014    Le Chegue Dejeuner 
Bratislava, Tomášikova 23/D
31396674  Stravné lístky pre zamestnancov úradu na mesiac február 2014  16169,00 
bez DPH
Dohoda o pristúpení k Rámc.dohode MPSVaR č.2870/2011 z 11.4.2011  03.02.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVaR Nitra 
3/2014    Le Chegue Dejeuner 
Bratislava, Tomášikova 23/D
31396674  Stravné lístky pre zamestnancov úradu na mesiac marec 2014  15595,50 
bez DPH
Dohoda o pristúpení k Rámc.dohode MPSVaR č.2870/2011 z 11.4.2011  04.03.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVaR Nitra 
114/14    Objednávka na kartotékové kovové skrine vrátane dopravy 
KOVOTYP Sartorisova 8 821 08 Bratislava
35808705  Objednávka na kartotékové kovové skrine vrátane dopravy  10300,80 EUR 
vrátane DPH
  02.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
111/14    Objednávka kabátov pracovných, zateplených s kapucňou 
MLZ plus s.r.o. Krakovská 77 949 01 Nitra
36564991  Objednávka kabátov pracovných, zateplených s kapucňou  8496 
vrátane DPH
  01.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
129/14    Objednávka na nákup a dodávku čítačiek kódov 
MICROCOMP-Computersystém s.r.o. Kupecká 9 949 01 Nitra
31410952  Objednávka na nákup a dodávku čítačiek kódov  8342,40 
vrátane DPH
  11.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
137/14    Objednávka na dodávku kancelárskeho nábytku 
Milan Lužbeťák - M M interiér Niže Vsi 413/9 028 01 Brezovica
35011327  Objednávka na dodávku kancelárskeho nábytku  6251,00 
vrátane DPH
  19.12.2014  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
108/14    Objednávka na opravu ústredného kúrenia 
Mont-Inštala, s.r.o. Rastislavova 25 951 41 Lužianky
46475656  Objednávka na opravu ústredného kúrenia  6156,80 
vrátane DPH
  27.11.2014  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
104/14    Objednávka na nákup a dodávku OOPP a PP 
Ing. Slivia Šimoneková - KANCEX Jánošíkova 5 949 01 Nitra
17680875  Objednávka na nákup a dodávku OOPP a PP  4923,00  
vrátane DPH
  19.11.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
5/2014    Le Chegue Dejeuner 
Bratislava, Tomášikova 23/D
31396674  Stravné lístky pre zamestnancov úradu - NP XI - 2 a to na mesiac júl - december 2014  4884,00 
bez DPH
Dohoda o pristúpení k Rámc.dohode MPSVaR č.2870/2011 z 11.4.2011  08.07.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVaR Nitra 
81/14    Objednávka na pokládku podlahovej krytiny v kanceláriach úradu 
Silvester Václav - PPK MDŽ 1880/34 942 01 Šurany
44566298  Objednávka na pokládku podlahovej krytiny v kanceláriach úradu  4439,52 
vrátane DPH
  06.10.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
131/14    Objednávka na nákup a dodávku výpočtovej techniky 
Revis-servis spol.s.r.o. Na Priehon 875/2A 949 05 Nitra
36657719  Objednávka na nákup a dodávku výpočtovej techniky  4289,94 
vrátane DPH
  15.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
125/14    Objednávka na darčekové poukážky pre zamestnancov ÚPSVR 
LE CHEQUE DEJEUNER, s.r.o. Tomášikova 23/D 82101 Bratislava
32761767  Objednávka na darčekové poukážky pre zamestnancov ÚPSVR  3915,00 
vrátane DPH
  10.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
27/14    Objednávka výpočtovej techniky 
ICZ Slovakia a.s. Soblahovská 2050 911 01 Trenčín
36328057  Objednávka výpočtovej techniky z národného projektu NP -XXV-2 SR  3673,80 
vrátane DPH
Rámcová dohoda 246/OIaMIS/2013  03.03.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
134/14    Objednávka xerografického papieru 
Xepap, spol. s r.o. Jasenského 4703 96001 Zvolen
31628605  Xerografický papier A4 1372 bal.  3498,60  
vrátane DPH
Rámcová dohoda č.20396/2011-IV/5  16.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
135/14    Objednávka na nákup a dodávku digitálnych stolových zariadení Sharp AR-5618N 
Revis-servis spol. s .r.o. Na Priehon 875/2A 949 05 Nitra
36657719  Objednávka na nákup a dodávku digitálnych stolových zariadení Sharp AR-5618N  3240,00 
vrátane DPH
  17.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
139/14    Objednávka závesných obalov 
Xepap, spol. s r.o. Jesenského 4703 960 01 Zvolen
31628605  Objednávka závesných obalov  2754,00  
vrátane DPH
Rámcová dohoda č.16658/12-M_ODSMAP Dohoda o pristúpení k RD č.610/2014 zo dňa 13.11.2014  30.12.2014  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
128/14    Objednávka kancelárskych potrieb 
Xepap, spol. s r.o. Jesenského 4703 960 01 Zvolen
31628605  Objednávka kancelárskych potrieb  2640,38 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č.16658/12-M_ODSMAP Dohoda o pristúpení k RD č.610/2014 zo dňa 13.11.2014  11.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
123/14    Objednávka na nákup a dodávku kancelárskych stoličiek 
Ladislav Pócs-3p slúži Vám Mlynská 962/27 925 21 Sládkovičovo
36922161  Objednávka na nákup a dodávku kancelárskych stoličiek  2560,00 
vrátane DPH
    Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
61/14    Objednávka na dodávku hygienických potrieb 
Ing. Silvia Šimoneková-KANCEX Jánošíková 5 949 01 Nitra
17680875  Objednávka na dodávku hygienických potrieb  2520,00 
vrátane DPH
  23.07.2014  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
113/14    Objednávka na výmenu vchodových dverí vrátane dopravy a montáže 
MONKAS Nitra Lehotská 6 949 01 Nitra
11726962  Objednávka na výmenu vchodových dverí vrátane dopravy a montáže  2488,14 EUR 
vrátane DPH
  02.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
136/14    Objednávka na opravu a úpravu hl. rozvodu vody 
Mont-Inštala s.r.o. Rastislavova 25 951 41 Lužianky
46475656  Objednávka na opravu a úpravu hl. rozvodu vody  2090,22  
vrátane DPH
  18.12.2014  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
124/14    Objednávka na darčekové poukážky pre zamestnancov ÚPSVR 
LE CHEQUE DEJEUNER, s.r.o. Tomášikova 23/D 82101 Bratislava
32761767  Objednávka na darčekové poukážky pre zamestnancov ÚPSVR  1730,00 
vrátane DPH
  10.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
80/14    Objednávka na zabezpečenie maliarskych prác 
Ondrej Golas PRECIZ A.Ďateľa 2A 949 07 Nitra
11779845  Objednávka na zabezpečenie maliarskych prác  1730,16 
vrátane DPH
  06.10.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
82/14    Objednávka na vykonanie elektroinštalačných prác 
Dušan Chňapek Lúčna 688 951 35 Veľké Zálužie
37647911  Objednávka na vykonanie elektroinštalačných prác  1724,00 
vrátane DPH
  06.10.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
107/14    Objednávka kancelárskych potrieb 
Xepap, spol. s r.o. Jesenského 4703 960 01 Zvolen
31628605  Objednávka kancelárskych potrieb  1720,64 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č.16658/12-M_ODSMAP Dohoda o pristúpení k RD č.610/2014 zo dňa 13.11.2014  27.11.2014  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
49/14    Objednávka kancelárskych potrieb 
Xepap, spol. s r.o. Jesenského 4703 960 01 Zvolen
31628605  Objednávka kancelárskych potrieb  1666,36  
vrátane DPH
Rámcová dohoda č.16658/12-M_ODSMAP Dohoda o pristúpení k RD č.036/2014 zo dňa 28.01.2014  11.06.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
53/14    Objednávka na multifunkčné zariadenia A4 v počte 7 ks 
V-Bit, spol s.r.o. Hodálova 3 949 01 Nitra
17640679  Objednávka na multifunkčné zariadenia A4 v počte 7 ks  1663,20 
vrátane DPH
  26.06.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
130/14    Objednávka na vykonanie odborných a technických skúšok el. zariadení podľa STN 331600 a STN 331610 
Stanislav Melo ELEKTROTEST Jarok 635 951 48 Jarok
22680926  Objednávka na vykonanie odborných a technických skúšok el. zariadení podľa STN 331600 a STN 331610  1620,00 
vrátane DPH
  15.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
117/14    Objednávka na originálne tonery 
Revis-servis spol.s.r.o. Na Priehon 875/2A 949 05 Nitra
36657719  Objednávka na originálne tonery  1600,20 
vrátane DPH
  04.12.2014  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
32/14    Objednávka kancelárskych potrieb 
Xepap, spol. s r.o. Jesenského 4703 960 01 Zvolen
31628605  Objednávka kancelárskych potrieb  1510,40  
vrátane DPH
Rámcová dohoda č.16658/12-M_ODSMAP Dohoda o pristúpení k RD č.036/2014 zo dňa 28.01.2014  04.04.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
98/14    Objednávka xerografického papieru 
Xepap, spol. s r.o. Jasenského 4703 96001 Zvolen
31628605  Xerografický papier A4 580 bal. A 5 bal  1507,50 EUR 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č.20396/2011-IV/5  05.11.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
23/14    Objednávka kancelárskych potrieb 
Xepap, spol. s r.o. Jesenského 4703 960 01 Zvolen
31628605  Objednávka kancelárskych potrieb  1496,48 
vrátane DPH
Rámcová dohoda 246/OIaMIS/2013 Dohoda o pristúpení k RD č.036/2014 zo dňa 28.01.2014  03.03.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
88/14    Objednávka na kancelárske potreby 
Ing. Silvia Šimoneková-KANCEX Jánošíková 5 949 01 Nitra
17680875  Objednávka na kancelárske potreby  1196,76 EUR 
vrátane DPH
  14.10.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
68/14    Objednávka kancelárskych potrieb 
Xepap, spol. s r.o. Jesenského 4703 960 01 Zvolen
31628605  Objednávka kancelárskych potrieb  1191,91 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č.16658/12-M_ODSMAP Dohoda o pristúpení k RD č.036/2014 zo dňa 28.01.2014  12.08.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
116/14    Objednávka repas. tonerov 
MIP spol. s r.o. Lúčna 4, 97101 Prievidza
31629784  Objednávka repas. tonerov  1174,11 
vrátane DPH
  04.12.2014  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
33/14    Objednávka xerografického papieru 
Xepap, spol. s r.o. Jasenského 4703 96001 Zvolen
31628605  Xerografický papier A4 415 bal.  1079,00  
vrátane DPH
Rámcová dohoda č.20396/2011-IV/5  08.04.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
<< < | 1 | 2 | 3 | 4 | > >>

Naspäť na ÚPSVR Nitra

Tlačiť