Objednávky 2014 (ÚPSVR Nitra)

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
113/14    Objednávka na výmenu vchodových dverí vrátane dopravy a montáže 
MONKAS Nitra Lehotská 6 949 01 Nitra
11726962  Objednávka na výmenu vchodových dverí vrátane dopravy a montáže  2488,14 EUR 
vrátane DPH
  02.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
105/14    Objednávka na vyhotovenie pečiatok pre ÚPSVR Nitra 
Microprint Dobšinského 17 Nitra
11727837  Objednávka na vyhotovenie pečiatok pre ÚPSVR Nitra  24,90 EUR 
bez DPH
  19.11.2014  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
97/14    Objednávka na vyhotovenie pečiatky pre ÚPSVR Nitra 
Microprint Dobšinského 17 Nitra
11727837  Objednávka na vyhotovenie pečiatky pre ÚPSVR Nitra  13,00 EUR 
bez DPH
  05.11.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
93/14    Objednávka na vyhotovenie pečiatok pre ÚPSVR Nitra 
Microprint Dobšinského 17 Nitra
11727837  Objednávka na vyhotovenie pečiatok pre ÚPSVR Nitra  33,20 EUR 
bez DPH
  24.10.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
74/14    Objednávka na vyhotovenie pečiatok pre ÚPSVR Nitra 
Microprint Dobšinského 17 Nitra
11727837  Objednávka na vyhotovenie pečiatok pre ÚPSVR Nitra  85,00 
bez DPH
  20.08.2014  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
57/14    Objednávka na vyhotovenie pečiatok pre ÚPSVR Nitra 
Microprint Dobšinského 17 Nitra
11727837  Objednávka na vyhotovenie pečiatok pre ÚPSVR Nitra  70,00 
bez DPH
  10.07.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
51/14    Objednávka na vyhotovenie pečiatok pre ÚPSVR Nitra 
Microprint Dobšinského 17 Nitra
11727837  Objednávka na vyhotovenie pečiatok pre ÚPSVR Nitra  250,00 
bez DPH
  16.06.2014  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
37/14    Objednávka na vyhotovenie pečiatok pre ÚPSVR Nitra 
Microprint Dobšinského 17 Nitra
11727837  Objednávka na vyhotovenie pečiatok pre ÚPSVR Nitra  100,00  
bez DPH
  13.05.2014  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
122/14    Objednávka na tlačivá pre ÚPSVR Nitra  
Jozef Igaz Tlačivá - papier Železničná 714 911 01 Trenčín
11751398  Objednávka na tlačivá pre ÚPSVR Nitra   511,50 EUR 
vrátane DPH
  08.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
95/14    Objednávka na tlačivá pre ÚPSVR Nitra  
Jozef Igaz Tlačivá - papier Železničná 714 911 01 Trenčín
11751398  Objednávka na tlačivá pre ÚPSVR Nitra   279,00 
vrátane DPH
  31.10.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
79/14    Objednávka na tlačivá 
Jozef IGAZ - tlačivá,papier Železničná 714 Trenčín
11751398  Objednávka na tlačivá pre ÚPSVR Nitra  232,50 
vrátane DPH
  23.09.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
80/14    Objednávka na zabezpečenie maliarskych prác 
Ondrej Golas PRECIZ A.Ďateľa 2A 949 07 Nitra
11779845  Objednávka na zabezpečenie maliarskych prác  1730,16 
vrátane DPH
  06.10.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
53/14    Objednávka na multifunkčné zariadenia A4 v počte 7 ks 
V-Bit, spol s.r.o. Hodálova 3 949 01 Nitra
17640679  Objednávka na multifunkčné zariadenia A4 v počte 7 ks  1663,20 
vrátane DPH
  26.06.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
104/14    Objednávka na nákup a dodávku OOPP a PP 
Ing. Slivia Šimoneková - KANCEX Jánošíkova 5 949 01 Nitra
17680875  Objednávka na nákup a dodávku OOPP a PP  4923,00  
vrátane DPH
  19.11.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
89/14    Objednávka na nákup a dodávku OPP a PP 
Ing. Silvia Šimoneková-KANCEX Jánošíková 5 949 01 Nitra
17680875  Objednávka na nákup a dodávku OPP a PP  579,99 EUR 
vrátane DPH
  15.10.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
88/14    Objednávka na kancelárske potreby 
Ing. Silvia Šimoneková-KANCEX Jánošíková 5 949 01 Nitra
17680875  Objednávka na kancelárske potreby  1196,76 EUR 
vrátane DPH
  14.10.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
72/14    Objednávka na nákup skenera z dôvodu havarijného stavu 
Ing. Silvia Šimoneková -KANCEX Jánošíkova 5 949 01 Nitra
17680875  Objednávka na nákup skenera z dôvodu havarijného stavu  732,00 
vrátane DPH
  14.08.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
61/14    Objednávka na dodávku hygienických potrieb 
Ing. Silvia Šimoneková-KANCEX Jánošíková 5 949 01 Nitra
17680875  Objednávka na dodávku hygienických potrieb  2520,00 
vrátane DPH
  23.07.2014  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
130/14    Objednávka na vykonanie odborných a technických skúšok el. zariadení podľa STN 331600 a STN 331610 
Stanislav Melo ELEKTROTEST Jarok 635 951 48 Jarok
22680926  Objednávka na vykonanie odborných a technických skúšok el. zariadení podľa STN 331600 a STN 331610  1620,00 
vrátane DPH
  15.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
118/14    Objednávka na predplatné periodika Účtovníctvo ROPO a OBCÍ na rok 2015 
Wolters Kluwer s.r.o. Mlynské Nivy 48 821 09 Bratislava
31348262  Objednávka na predplatné periodika Účtovníctvo ROPO a OBCÍ na rok 2015  70,00 
vrátane DPH
  04.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
87/14    Objednávka na zabezpečenie letenky, ubytovania a cestovného lístka 
Hydrotour - cestovná kancelária Mlynské Nivy 31 821 09 Bratislava
31371981  Objednávka na zabezpečenie letenky, ubytovania a cestovného lístka  555,00 
vrátane DPH
  10.10.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
59/14    Objednávka letenky a cestovného lístka na vlak 
HYDROTOUR, cestovná kancelária Mlynské Nivy 31 Bratislava
31371981  Objednávka letenky a cestovného lístka na vlak  270,00 
vrátane DPH
  10.07.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
5/2014    Le Chegue Dejeuner 
Bratislava, Tomášikova 23/D
31396674  Stravné lístky pre zamestnancov úradu - NP XI - 2 a to na mesiac júl - december 2014  4884,00 
bez DPH
Dohoda o pristúpení k Rámc.dohode MPSVaR č.2870/2011 z 11.4.2011  08.07.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVaR Nitra 
4/2014    Le Chegue Dejeuner 
Bratislava, Tomášikova 23/D
31396674  Stravné lístky pre zamestnancov úradu na mesiac apríl - október 2014  122618,00 
bez DPH
Dohoda o pristúpení k Rámc.dohode MPSVaR č.2870/2011 z 11.4.2011  19.03.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVaR Nitra 
3a/2014    Le Chegue Dejeuner 
Bratislava, Tomášikova 23/D
31396674  Stravné lístky pre zamestnancov úradu v rámci NP DEI na mesiac marec 2014  122,10 
bez DPH
Dohoda o pristúpení k Rámc.dohode MPSVaR č.2870/2011 z 11.4.2011  04.03.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVaR Nitra 
3/2014    Le Chegue Dejeuner 
Bratislava, Tomášikova 23/D
31396674  Stravné lístky pre zamestnancov úradu na mesiac marec 2014  15595,50 
bez DPH
Dohoda o pristúpení k Rámc.dohode MPSVaR č.2870/2011 z 11.4.2011  04.03.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVaR Nitra 
2a/2014    Le Chegue Dejeuner 
Bratislava, Tomášikova 23/D
31396674  Stravné lístky pre zamestnancov úradu v rámci NP DEI na mesiac február 2014  114,70 
bez DPH
Dohoda o pristúpení k Rámc.dohode MPSVaR č.2870/2011 z 11.4.2011  05.02.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVaR Nitra 
2/2014    Le Chegue Dejeuner 
Bratislava, Tomášikova 23/D
31396674  Stravné lístky pre zamestnancov úradu na mesiac február 2014  16169,00 
bez DPH
Dohoda o pristúpení k Rámc.dohode MPSVaR č.2870/2011 z 11.4.2011  03.02.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVaR Nitra 
1a/2014    Le Chegue Dejeuner 
Bratislava, Tomášikova 23/D
31396674  Stravné lístky pre zamestnancov úradu v rámci NP DEI na mesiac január 2014  133,20 
bez DPH
Dohoda o pristúpení k Rámc.dohode MPSVaR č.2870/2011 z 11.4.2011  07.01.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVaR Nitra 
1/2014    Le Chegue Dejeuner 
Bratislava, Tomášikova 23/D
31396674  Stravné lístky pre zamestnancov úradu na mesiac január 2014  17985,70 
bez DPH
Dohoda o pristúpení k Rámc.dohode MPSVaR č.2870/2011 z 11.4.2011  02.01.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVaR Nitra 
129/14    Objednávka na nákup a dodávku čítačiek kódov 
MICROCOMP-Computersystém s.r.o. Kupecká 9 949 01 Nitra
31410952  Objednávka na nákup a dodávku čítačiek kódov  8342,40 
vrátane DPH
  11.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
91/14    Objednávka na servisnú prehliadku automatických dverí(ročná) 
A.T.S.-Automatik-Tür-Systeme Tehelná 36 Nitra
31439039  Objednávka na servisnú prehliadku automatických dverí(ročná)  200,00 € 
vrátane DPH
  22.10.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
119/14    Objednávka na predplatné periodík Zbierka zákonov a Finančný spravodaj na rok 2015 
Poradca podnikateľa, spol. s r.o. M. Rázusa 23A 010 01 Žilina
31592503  Objednávka na predplatné periodík Zbierka zákonov a Finančný spravodaj na rok 2015  320,00 
vrátane DPH
  04.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
67/14    Objednávka na periodikum Zákon o ochrane osobných údajov s komentárom 
Poradca podnikateľa, spol. s r.o. M. Rázusa 23A 010 01 Žilina
31592503  Objednávka na periodikum Zákon o ochrane osobných údajov s komentárom  10,00 
vrátane DPH
  05.08.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
103/14    Objednávka na spotrebný materiál do FS 
ROBINCO Slovakia s.r.o. Dolné Rudiny 1 010 01 Žilina
31611630  Objednávka na spotrebný materiál do FS  691,00 
vrátane DPH
  18.11.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
66/14    Objednávka na dodávku spotrebného materiálu do frankovacieho stroja 
ROBINCO Slovakia, s.r.o. Dolné Rudiny 1 010 01 Žilina
31611630  Objednávka na dodávku spotrebného materiálu do frankovacieho stroja  466,00  
vrátane DPH
  01.08.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
6/14    Objednávka na spotrebný materiál do FS Pitney Bowes DM400c 
Robinco Slovakia s.r.o. Dolné Rudiny 1 010 01 žilina
31611630  Objednávka na spotrebný materiál do FS Pitney Bowes DM400c  423,00  
vrátane DPH
  17.02.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
139/14    Objednávka závesných obalov 
Xepap, spol. s r.o. Jesenského 4703 960 01 Zvolen
31628605  Objednávka závesných obalov  2754,00  
vrátane DPH
Rámcová dohoda č.16658/12-M_ODSMAP Dohoda o pristúpení k RD č.610/2014 zo dňa 13.11.2014  30.12.2014  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
134/14    Objednávka xerografického papieru 
Xepap, spol. s r.o. Jasenského 4703 96001 Zvolen
31628605  Xerografický papier A4 1372 bal.  3498,60  
vrátane DPH
Rámcová dohoda č.20396/2011-IV/5  16.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
128/14    Objednávka kancelárskych potrieb 
Xepap, spol. s r.o. Jesenského 4703 960 01 Zvolen
31628605  Objednávka kancelárskych potrieb  2640,38 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č.16658/12-M_ODSMAP Dohoda o pristúpení k RD č.610/2014 zo dňa 13.11.2014  11.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
<< < | 1 | 2 | 3 | 4 | > >>

Naspäť na ÚPSVR Nitra

Tlačiť