december

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Číslo objednávky
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis objednaného plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Identifikácia zmluvy, ak objednávka súvisí so zmluvou
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Cena bez DPH
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia objednávky
O149/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás podľa víťaznej ponuky zaslanej dňa 11.11.2011 na nákup : Monitor LCD HP compaq LA2006x 9 ks PC Compaq 6200 ProSmallFormFactor 9 ks     5850  06.12.2011 
O147/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás realizáciu štruktúrovanej kabeláže a klimatizácie zázemia informatiky na vysunutom pracovisku ÚPSVaR Spišská Belá, SNP 2522 podľa ponuky zaslanej dňa 01.08.2011 v hodnote 3 470,60 EUR. Termín ukončenia realizácie do 21.12.2011.     2892,16  05.12.2011 
O132/2011
Súbor vo formáte PDF - Skenovaná verzia 0,00 kB
 
Objednávame u Vás opravu zabezpečovacieho systému v budove sídla ÚPSVaR Kežmarok – riešenie havarijného stavu.     4655,33  28.10.2011 RO zo dňa 05.12.2011  

Naspäť na Objednávky 2011 (ÚPSVR Kežmarok)

Tlačiť