Prieskum trhu

Prieskum trhu


Vec: Prieskum trhu na verejné obstaranie zadávanej zákazky na nákup tovarov - výzva na predloženie cenovej ponuky

Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny ako verejný obstarávateľ v zmysle §6 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov zasiela v rámci prieskumu trhu na zadanie zákazky s nízkou hodnotou podľa §102 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní

výzvu na predloženie cenovej ponuky

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Sídlo: Špitálska 8, 812 67 Bratislava
IČO : 30794536
DIČ : 2021777780
Zastúpený: MUDr. Ivan Juráš - generálny riaditeľ
Bankové spojenie: Štátna pokladnica
Číslo účtu: 70000136567/8180

2. Predmet zákazky: zákazka na dodanie tovaru s názvom:

Dodanie xerografického papier pre potreby Ústredia PSVR

3. Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je dodanie predpokladaného množstva 4950 balíkov kancelárskeho papiera s nasledujúcimi vlastnosťami:
- Rozmery a množstvo: A4 - 4 500 balíkov (á 500 listov/balík)
A3 - 450 balíkov á 500 listov/balík)
- Gramáž: 80 ± 1,5 g/m2
- Hrúbka 106 ± 4 µm
- Opacita: min. 91%
- Belosť: min. 160 CIE
- Drsnosť: 180 ± 50 ml/min.
- Tuhosť: Pozdĺžna/MD: min. 120
Priečna/CD: min. 55
- Zhoda s STN EN 12281

4. Miesto a lehota plnenia:
Miesto: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Špitálska 8, 812 67Bratislava
Lehota: Tovar sa bude dodávať po častiach na základe vystavených objednávok v lehote do 2 dní od prijatia objednávky kupujúceho. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celkové predpokladané množstvo (4 950 balíkov).

5. Cena a spôsob určenia ceny:
- cena za predmet zákazky musí byť stanovená v EURO podľa zákona č.18/1996 Z. z. o cenách v platnom znení špecifikovaná ako maximálna a musí zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky vrátane dodávky na miesto určenia,
- cenu žiadame stanoviť v štruktúre: názov položky, merná jednotka, množstvo, jednotková cena bez DPH, cena s DPH.
- Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie spôsob navrhovanej ceny celkom. Na skutočnosť, že nie je platcom DPH upozorní.

6. Uchádzač v rámci svojej ponuky predloží:
- cenovú ponuku na požadovaný tovar,
- overenú fotokópiu aktuálneho dokladu o oprávnení podnikať v predmete zákazky, do 3 dní od doručenia oznámenia o jeho úspešnosti v zadávanej zákazke,
- prípadne ďalšie požiadavky organizačnej zložky.

7. Ponuku predložte v lehote do: 17.12.2010
elektronicky na adresu, ktorú budete mať určenú po prihlásení sa pre prístup do eaukcie do určenej hodiny na adrese: https://www.eaukcie.sk/upsvar/.

8. Hodnotenie ponúk: Jediným kritériom na posúdenie predmetu zákazky je najnižšia cena. Ponuky sa budú posudzovať dvojkolovo s použitím eaukcie. Prvé kolo(zadávacie) je predloženie Vašej cenovej ponuky Druhé kolo je priebeh samotnej e-aukcie, ktorej podmienky získate po Vašom prihlásení. Víťazom sa stane uchádzač, ktorého cena je najnižšia zo všetkých predložených ponúk zadávanej zákazky.



 

Dátum vytvorenia stránky: 08.12.2010
Dátum aktualizácie: 22.07.2011

Tlačiť