Výzva na predkladanie ponúk

Výzva na predkladanie ponúk
(zadávanie podprahovej zákazky)


1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Adresa: Špitálska 8, 812 67 Bratislava
IČO: 307 94 536
Kontaktná osoba: Mgr. Branislav Kaniansky Ing. Eduard Holotňák
Telefón: 02 20 455 803 02 2044 1813
Fax: 02 2045 5444 02 2044 1201
Elektronická pošta: branislav.kaniansky@upsvar.sk eduard.holotnak@upsvar.sk
Internetová adresa: www.upsvar.sk

2. Druh zákazky
Zákazka na dodanie tovarov. Jedná sa o zadávanú zákazku obstarávanú postupom zadávania podprahovej zákazky v zmysle §99 zákona o verejnom obstarávaní na predmet obstarávania.

3. Názov zákazky:
Zabezpečenie publicity Národného projektu NP I-2/A „Podpora zamestnanosti v období globálnej finančnej a hospodárskej krízy", (ITMS kód: 271 101 30007 pre SR bez BSK), spočívajúce vo výrobe plagátov, informačných bulletinov - letákov a brožúr, výroby záverečnej publikácie, s názvom:
„NP I-2/A Výroba plagátov, letákov, brožúr a záverečnej publikácie"

4. Opis predmetu zákazky:
Predmetom zadávanej zákazky na dodanie tovarov je výroba plagátov, informačných bulletinov, letákov, brožúr, a záverečnej publikácie s logom Európskeho sociálneho fondu (ESF) a Operačného programu Zamestnanosť a sociálna inklúzia(OP ZaSI) a prípadne s názvom príslušného Národného projektu v rámci publicity národných projektov v programovom období 2007- 2013.

5. Miesto dodania predmetu zákazky
Ústredie práce. sociálnych vecí a rodiny, Špitálska 8, 812 67 Bratislava.

6. Rozdelenie predmetu zákazky na časti:
Nie. Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky.

7. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
22462000-6 - Propagačný materiál
22100000-1 - Tlačené knihy, brožúry a letáky

8. Množstvo alebo rozsah predmetu zákazky
Podľa opisu predmetu zákazky v bode 4.
Predpokladaná hodnota zákazky: menej ako 60 000,00 € bez DPH (do 71 400,00 € s DPH)

9. Možnosť predloženia variantných riešení:
Verejný obstarávateľ neumožňuje predloženie variantných riešení.

10.Trvanie zmluvy alebo lehota pre ukončenie dodávky:
Predpokladaný termín ukončenie dodávky tovarov: do 30.11.2010

11. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v ktorých sa uvádzajú:
Predmet zadávanej zákazky bude financovaný z prostriedkov ESF - Národný projekt NP I -2/A „Podpora zamestnanosti v období globálnej finančnej a hospodárskej krízy" v rámci programového obdobia 2007 - 2013.
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.

12. Podmienky účasti záujemcov:
- doklad o oprávnení dodávať tovar - potvrdenie príslušného orgánu alebo čestné vyhlásenie podľa predpisov v krajine svojho sídla; v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodavku požadovaných tovarov alebo dokladom o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou.
- zoznam zmlúv na dodávku reklamných predmetov uskutočnených v roku 2007, 2008 a 2009 podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, s uvedením výsledných cien zákaziek, lehôt dodania a odberateľov.

13. Poskytovanie súťažných podkladov:
Súťažné podklady si uchádzač môže písomne vyžiadať na adrese:
- ako adresa obstarávateľskej organizácie uvedená v bode 1.
- kontaktná osoba: Ing. Eduard Holotňák
- telefón: 02 2044 1813
- fax: 02 2044 1201, resp. u Mgr. Branislav Kaniansky - viď. bod 1 výzvy.
Súťažné podklady budú poskytované osloveným uchádzačom a záujemcom na základe e-mailom doručenej žiadosti v pracovné dni do 21.05.2010 v pracovnom čase od 8,00 hod. do 15,00 hod..
Spôsob prevzatia súťažných podkladov: - elektronicky alebo zasielanie poštovou zásielkou.
Úhrada za súťažné podklady: - nepožaduje sa

14. Lehota a miesto na predkladanie ponúk:
Lehota na predkladanie ponúk dátum: do 01.06.2010, čas: do 14:00 hod.
Adresa, na ktorú sa majú ponuky doručiť:
- zaslanie poštou - ako adresa obstarávateľa uvedená v bode I.
- osobné doručenie - do podateľne na Župnom námestí 5-6, Bratislava
Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku.

15. Otváranie obálok s ponukami:
Dátum a čas otvárania obálok s ponukami: 02.06.2010 o 10:00 hod.
Miesto otvárania obálok s ponukami: Ústredie práce sociálnych veci a rodiny, Špitálska 8,
812 67 Bratislava, pracovisko na Vajanského nábreží 10, Bratislava, v zasadačka na prízemí.

16. Kritériá na hodnotenie ponúk:
Verejný obstarávateľ zvolil pre vyhodnotenie predložených ponúk zadávanej zákazky jediné kritérium najnižšia cena na základe §35 ods.2 zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní:
Kritérium č.1
Cena bez DPH za poskytnutie služieb 100 bodov
Podrobný spôsob hodnotenia predložených ponúk je popísaný v súťažných podkladoch, časť A3 - Kritéria na hodnotenie ponúk.

17. Lehota viazanosti ponúk:
30.07.2010

18. Použitie elektronickej aukcie:
Nepoužije sa.

19. Ďalšie informácie
Pracovný čas verejného obstarávateľa je od 8,00 hod. do 15,00 hod.. Ostatné informácie verejného obstarávateľa sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

Osoba zodpovedná za verejné obstarávanie
Meno odborne spôsobilej osoby: Ing. Eduard Holotňák
Registračné číslo OSO: G0597-123-2001



 

Dátum vytvorenia stránky: 06.07.2010

Tlačiť