Výzva na predkladanie ponúk

Výzva na predkladanie ponúk
(zadávanie podprahovej zákazky)

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Adresa: Špitálska 8, 812 67 Bratislava
IČO: 307 94 536
Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Slamená Ing. Eduard Holotňák
Telefón: 02 2045 5807 02 2044 1813
Fax: 02 2045 5222 02 2044 1201
Elektronická pošta: katarina.slamena@upsvar.sk eduard.holotnak@upsvar.sk
Internetová adresa: www.upsvar.sk

2. Druh zákazky
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny ako verejný obstarávateľ v zmysle §6 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej „zákon o VO") bude realizovať zákazku na poskytnutie služby postupom zadávania podprahovej zákazky podľa §99 zákona o VO s použitím elektronickej aukcie po doručení ponúk od uchádzačov.

3. Názov zákazky:
„Tlač informačných materiálov"

4. Opis predmetu zákazky:
Predmetom zadávanej zákazky je grafický dizajn, tlač, a distribúcia informačných materiálov pre sieť EURES a pre národný projekt NP VII-2.Pre sieť EURES je to výročná správa, časopis- ročenka Eures news, letáky a vizitky, ktoré budú financovaná z grantu EURES. Pre národný projekt NP VII - 2 sú to letáky, ktoré budú hradené z rozpočtu tohto Národného projektu Verejný obstarávateľ požaduje výrobu jednotlivých druhov a požadovaných množstiev uvedených v prílohe č.1 a č.2 výzvy na predloženie ponuky. Podklady do výročnej správy a ročenky obdrží víťaz zadávanej zákazky ešte pred podpisom zmluvy.

5. Miesto dodania predmetu zákazky
Ústredie práce. sociálnych vecí a rodiny, Bratislava.

6. Cena a spôsob určenia ceny:
- cena za predmet zákazky musí byť stanovená v EURO podľa zákona č.18/1996 Z. z. o cenách v platnom znení špecifikovaná ako maximálna a musí zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky, (príprava, výroba a distribúcia)
- cenu žiadame stanoviť v štruktúre: jednotková cena v € s DPH, cena spolu v € s DPH za každý druh a požadovaný počet ks tlačív a celková cena v € s DPH za kompletný predmet zákazky.
- ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie spôsob navrhovanej ceny celkom. Na skutočnosť, že nie je platcom DPH upozorní.

7. Prihlásenie sa do elektronickej aukcie
- prostredníctvom linky na prístup do aukcie: https://www.eaukcie.sk/upsvar/ alebo na základe zverejnenej výzvy na internetovej stránke verejného obstarávateľa www.upsvar.sk
- priamym oslovením od verejného obstarávateľa.

8. Rozdelenie predmetu zákazky na časti:
Nie. Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky.

9. Kategória služby: (podľa prílohy č. 3 k zákonu č. 25/2006 Z. z. o VO)
15 - Tlačiarenské a publikačné služby za poplatok alebo na základe zmluvy
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
79822500-7 grafické návrhy
79800000-2 tlačiarenské a príbuzné služby
22140000-3 letáky
22213000-6 časopisy

10. Množstvo alebo rozsah predmetu zákazky
Podľa opisu predmetu zákazky v bode 4 a požadované množstvá jednotlivých druhov tlačív podľa prílohy tejto výzvy a poskytnutých vzorov
Predpokladaná hodnota zákazky: do 39 000,00 € bez DPH (do 46 800,00 € s DPH)

11. Možnosť predloženia variantných riešení:
Verejný obstarávateľ neumožňuje predloženie variantných riešení.

12.Trvanie zmluvy alebo lehota pre ukončenie dodávky:
Predpokladaný termín na ukončenie poskytovaných služieb: do dvoch mesiacov od uzatvorenia a nadobudnutia účinnosti zmluvy.

13. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v ktorých sa uvádzajú:
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov EURES, národného projektu NP VII-2 a je zahrnutý vo finančnom pláne ústredia na rok 2011. Fakturácia na základe vystavených objednávok po doručení čiastkového plnenia zmluvy. Splatnosť faktúr je do 30 dní odo dňa ich predloženia objednávateľovi. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.

14. Podmienky účasti záujemcov:
- je oprávnený poskytovať službu - dokladom o oprávnení podnikať alebo dokladom o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou.
- zoznam spoločnosti s ktorými má/mal uchádzač uzavreté zmluvy na poskytovanie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru za predchádzajúce tri roky (2008 - 2010),

15. Forma predkladania ponúk
Ponuky uchádzačov budú predkladané uchádzačmi formou elektronickej aukcie dvojkolovo:
1. Zadávacie kolo v lehote podľa bodu 17.(doručované elektronicky a v listinnej podobe)
Ponuky uchádzačov budú obsahovať:
a, zasielané elektronicky
- cenovú ponuku za požadované služby podľa stanovených položiek, na adresu https://www.eaukcie.sk/upsvar/,
b, zasielané listinne
- cenovú ponuku za požadované služby podľa stanovených položiek, (tabuľka č.1)
- doklady a dokumenty podľa požiadavky verejného obstarávateľa z bodu 14 tejto výzvy, ktoré uchádzač zašle spolu s vyplnenou tabuľkou č.1 v zalepenej obálke poštou na adresu z bodu 1 tejto výzvy alebo do podateľne verejného obstarávateľa na Župné nám. 5-6, v Bratislave najneskôr do 25.3.2011 do 14:00 hod.
- Obálka bude označená: adresy verejného obstarávateľa a uchádzača
a heslo „Letáky" a Neotvárať!
2. Kolo elektronickej aukcie v lehote podľa bodu 17.
elektronicky ponúkané zmeny ceny po pridelení a sprístupnení do eaukcie všetkým oprávneným uchádzačom.

16. Žiadosti o vysvetlenie
Záujemcovia môžu požiadať o vysvetlenie elektronicky do 16.3.2011 na mailovej adrese eduard.holotnak@upsvar.sk. Vysvetlenie bude doručené všetkým prihláseným uchádzačom do 3 pracovných dní.

17. Lehota na predkladanie ponúk pre zadávacie kolo a pre e-aukciu:
Kolo č. 1 - Zadávacie kolo: Začiatok: 15.3.2011 o 10:00 hod.
Koniec: 28.3.2011 do 09:00 hod.
Adresa, na ktorú sa majú ponuky doručiť: https://www.eaukcie.sk/upsvar/.

Kolo č. 2 - Aukcia: Začiatok: 28.3.2011 o 11:00 hod.
Koniec: 28.3.2011 do 11:30 hod.
Automatické predlžovanie aukcie: Áno
Počet minút pred koncom aukcie, počas ktorých ak je zadaná nová ponuka, tak sa aukcia predĺži: 2 min.
Počet minút, o ktoré sa aukcia predĺži: o 2 min.
Maximálny počet predĺžení: 10
Do 2. kola eaukcie budú prizvaní všetci uchádzači, ktorí splnili podmienky účasti, t.j. predložili ponuku do 1.zadávacieho kola vrátane požadovaných dokladov v zmysle bodu 14 a 15 tejto výzvy.

18. Kritériá na hodnotenie ponúk:
Verejný obstarávateľ zvolil pre vyhodnotenie predložených ponúk zadávanej zákazky jediné kritérium najnižšia cena za kompletnú zákazku na základe §35 ods.2 zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní. Víťazom sa stane uchádzač, ktorého cena po ukončení eaukcie je najnižšia zo všetkých predložených a upravovaných ponúk zadávanej zákazky.

19. Lehota viazanosti ponúk:
30.05.2011

20. Použitie elektronickej aukcie:
Zákazka bude realizovaná s požitím eaukcie.

21. Ďalšie informácie:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť neukončenú súťaž, resp. neuzatvoriť zmluvu na poskytnutie služby s úspešným uchádzačom v prípade., ak nastanú okolnosti, ktoré v čase uverejnenia výzvy nemohol predpokladať.

Osoba zodpovedná za verejné obstarávanie
Meno odborne spôsobilej osoby: Ing. Eduard Holotňák
Registračné číslo OSO: G0597-123-2001


V Bratislave 7.3.2011

MUDr. Ivan Juráš
generálny riaditeľ

 


Príloha: Zoznam tlačív pre úrady práce

Na každom letáku musí byť uvedené:

 

-          Logo EURES

-          Internetové stránky  www.eures.sk, www.eures.europa.eu

-          Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny

-          Leták bol spolufinancovaný  z prostriedkov Európskej komisie 2010/2011

Názov, popis

 

Špecifikácia

 

Výročná správa siete EURES

 

Návrh:

Ofsetová tlač, matné lamino, parciáln UV lak pre zvýraznenie významných detailov obálky distribúcia 47 úradov práce, balenie

Pozn. papier odporúčame namiesto BO-natieraný matný - lepšia

 

A 4, 32 strán + obálka, 250 gr. matný/140 gr matný

V1,  4+4 obálka, 4+4 vnútro

Počet ks

2300

-         

Názov, popis

 

Špecifikácia

 

Dotlač letákov krajín EÚ/EHP – leporel

 

Jednotlivých krajín v počte 20 krajín

Návrh: Ofsetová tlač, farebný kriedový papier , skladačka / formát A4 sa skladá na leporelo z častí/

Formát A 4 skladačka . ONL 150 g, 4+4, 2 x zlom

Počet ks

230 000

-         

Názov, popis

 

Špecifikácia

 

 Leták o stránke www.eures.sk

Malý sprievodca internetovou stránkou

Ofsetová tlač, matné lamino, parciáln UV lak

Formát A5 /preložený na polovicu/

Počet ks

18 400

Názov, popis

 

Špecifikácia

 

Leták „Európa na dosah“

Malý sprievodca internetovou stránkou

Ofsetová tlač, matné lamino, parciáln UV lak

Formát A4 / presný formát ešte nie je dohodnutý/

Počet ks

18 400

c

 

Špecifikácia

 

Vizitky EURES /osobné pre EP,EA/

 

Formát:

Papier: 250 g. matný, obojstranné matné lamino

Tlač: obojstranná

50x90 mm

Papier matný

1/1 lamino matné

Počet ks

4200

Názov, popis

 

Špecifikácia

 

Časopis Eures

 

 Ofsetová tlač, matné lamino, parciáln UV lak pre zvýraznenie významných detailov obálky distribúcia 46 úradov práce, balenie

A4, 16-20 strán + 4 strany obálka

115 gr. matný – vnútro

300 gr. matný – obálka V1

Počet ks

5000

Názov, popis

 

Špecifikácia

 

Grafické návrhy  (letákov)

 

Grafické návrhy, návrh šablón, sadzba, spracovanie , spracovanie do tlače, príprava výroby, korektúra spracovaných dát

Výstup pre web - HTML

Počet ks

Tlač letákov v rámci NP VII-2

 

Na každom letáku musí byť uvedené:

 

-          logo ESF s odkazom na Európsku úniu

 

-          logo Operačného programu Zamestnanosť a sociálna inklúzia

 

-          Text: 

Naša inštitúcia zabezpečuje implementáciu Národného projektu č. VII-2: „Podpora sprostredkovania zamestnania a odborných poradenských služieb poskytovaných úradmi práce, sociálnych vecí a rodiny“.

Kód ITMS: NFP27110130012

Projekt je spolufinancovaný EÚ z prostriedkov ESF a zo ŠR

Copyright © 2011 Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny

               

Názov, popis

 

Špecifikácia

 

Leták A4 obojstranný, v tlači 4+4 -  Životopis,  Čo je dobré vedieť o životopise, Europass

 

A 4, biely kriedový papier, gramáž 150g, v tlači 4+4

Počet ks

5 500

-         

Názov, popis

 

Špecifikácia

 

Leták A4 obojstranný, v tlači 4+4 -  Životopis,  Čo je dobré vedieť o žiadosti,                      Žiadosť o zamestnanie, Motivačný list

 

A 4, biely kriedový papier, gramáž 150g, v tlači 4+4

Počet ks

5 500



 

Dátum vytvorenia stránky: 15.03.2011
Dátum aktualizácie: 22.07.2011

Tlačiť