Výzva na predkladanie ponúk

Výzva na predkladanie ponúk
(zadávanie podprahovej zákazky)

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Adresa: Špitálska 8, 812 67 Bratislava
IČO: 307 94 536
Kontaktná osoba: Ing. Branislav Ivora Ing. Eduard Holotňák
Telefón: 02 2045 5810 02 2044 1813
Fax: 02 2045 5666 02 2044 1201
Elektronická pošta: branislav.ivora@upsvar.sk eduard.holotnak@upsvar.sk
Internetová adresa: www.upsvar.sk

2. Druh zákazky
Zákazka na poskytovanie služieb. Jedná sa o zadávanú zákazku na poskytnutie služieb z prílohy č. 3, ktorej verejné obstarávanie bude realizované postupom zadávania podprahovej zákazky podľa §99 citovaného zákona.

3. Názov zákazky:
„Výroba špeciálnych tlačovín"

4. Opis predmetu zákazky:
Predmetom zadávanej zákazky je poskytnutie tlačiarenských a príbuzných služieb na výrobu špeciálnych tlačovín a formulárov pozostávajúcich prípravy, návrhu a výroby tlačovín pre potreby úradov práce, sociálnych vecí a rodiny v SR (ďalej len ÚPSVR), ktoré v zmysle prijatých zákonov využívajú pri styku s ich klientmi (napr. záujemcovia o zamestnanie, uchádzači o zamestnanie, znevýhodnení klienti a pod.)
Verejný obstarávateľ požaduje výrobu špeciálnych tlačovín v zmysle požiadaviek na jednotlivé druhy tlačovín, ktoré budú tvoriť prílohu súťažných podkladov. Víťaz zadávanej zákazky bude tieto tlačoviny v požadovaných zákazky distribuovať všetkým ÚPSVR v SR.

5. Miesto dodania predmetu zákazky
Ústredie práce. sociálnych vecí a rodiny, Bratislava a Úrady práce, sociálnych vecí a rodiny v SR

6. Rozdelenie predmetu zákazky na časti:
Nie. Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky.

7. Kategória služby: (podľa prílohy č. 3 k zákonu č. 25/2006 Z. z. o VO)
15 - Tlačiarenské a publikačné služby za poplatok alebo na základe zmluvy
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
79800000-2 tlačiarenské a príbuzné služby
22458000-5 tlačoviny na objednávku
22820000-4 formuláre
79822500-7 grafické návrhy
79824000-6 tlačiarenské a distribučné služby

8. Množstvo alebo rozsah predmetu zákazky
Podľa opisu predmetu zákazky v bode 4.
Predpokladaná hodnota zákazky: do 50 420,00 € bez DPH (do 60 000,00 € s DPH)
9. Možnosť predloženia variantných riešení:
Verejný obstarávateľ neumožňuje predloženie variantných riešení.

10.Trvanie zmluvy alebo lehota pre ukončenie dodávky:
Predpokladaný termín ukončenie poskytovaných služieb: do 31.08.2010

11.Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v ktorých sa uvádzajú:
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov štátneho rozpočtu a je zahrnutý vo finančnom pláne ústredia na rok 2010. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.

12. Podmienky účasti záujemcov:
- je oprávnený poskytovať službu - dokladom o oprávnení podnikať alebo dokladom o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou.
- zoznam spoločnosti s ktorými má/mal uchádzač uzavreté zmluvy na poskytovanie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru za predchádzajúce tri roky (2007 - 2009).

13. Poskytovanie súťažných podkladov:
Súťažné podklady si uchádzač môže písomne vyžiadať na adrese:
- ako adresa obstarávateľskej organizácie uvedená v bode 1.
- kontaktná osoba: Ing. Eduard Holotňák
- telefón: 02 2044 1813
- fax: 02 2044 1201
- e-mail: eduard.holotnak@upsvar.sk
Súťažné podklady budú poskytnuté všetkým záujemcom, ktorí doručili svoje žiadosti o ich poskytnutie do 11.05.2010 vrátane osobne, poštou alebo e-mailom.
Spôsob prevzatia súťažných podkladov: osobné prevzatie alebo zasielanie e-mailom.
Úhrada za súťažné podklady: - nepožaduje sa

14. Lehota a miesto na predkladanie ponúk:
Lehota na predkladanie ponúk dátum: do 24.05.2010, čas: do 10,00 hod.
Adresa, na ktorú sa majú ponuky doručiť:
- zaslanie poštou - ako adresa obstarávateľa uvedená v bode I.
- osobné doručenie - do podateľne na Župnom námestí 5-6, Bratislava
Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku.

15. Otváranie obálok s ponukami:
Dátum a čas otvárania obálok s ponukami: 24.05.2010 o 10,30 hod.
Miesto otvárania obálok s ponukami: Ústredie práce sociálnych veci a rodiny, Špitálska 8,
812 67 Bratislava, pracovisko na Župnom námestí 5, Bratislava, zasadacia miestnosť na -1. poschodí.

16. Kritériá na hodnotenie ponúk:
Verejný obstarávateľ zvolil pre vyhodnotenie súťažných ponúk zadávanej zákazky jediné kritérium - najnižšia cena:
Kritérium č.1 - Cena za poskytované služby s váhou max.100 bodov
Pravidlá na vyhodnotenie ponúk podľa uvedeného kritéria sú popísané v súťažných podkladoch v časti A.3 - Kritériá na hodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia

17. Lehota viazanosti ponúk:
31.08.2010

18. Použitie elektronickej aukcie:
Nepoužije sa.

 

19. Ďalšie informácie
Pracovný čas verejného obstarávateľa je od 8,00 hod. do 15,00 hod.. Ostatné informácie verejného obstarávateľa sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

Osoba zodpovedná za verejné obstarávanie
Meno odborne spôsobilej osoby: Ing. Eduard Holotňák
Registračné číslo OSO: G0597-123-2001



 

Dátum vytvorenia stránky: 10.05.2010

Tlačiť