Občan
Evidencia na úrade (ako, kde a kedy sa zaevidovať), aké informácie poskytuje úrad uchádzačovi o zamestnanie.
Výzva na predloženie cenovej ponuky
1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Sídlo: Špitálska 8, 812 67 Bratislava
IČO : 30794536
DIČ : 2021777780
Zastúpený: MUDr. Ivan Juráš, - generálny riaditeľ
Bankové spojenie: Štátna pokladnica
Číslo účtu: 70000136567/8180
2. Predmet zákazky: zákazka na poskytnutie služby s názvom:
Stretnutie siete EURES - Seminár pre job agentov
3. Opis predmetu zákazky:
Predmetom zadávanej zákazky na poskytnutie služieb je zabezpečenie ubytovania, stravovania, konferenčnej miestnosti s prezentačnou technikou pre Seminár job agentov siete EURES v regióne stredného Slovenska
4. Lehota a miesto plnenia: 19. - 20. 04. 2011
5. Cena a spôsob určenia ceny:
cena za predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky,
predpokladaná celková hodnota zákazky: nižšia ako 10 000 € bez DPH,
cenu žiadame stanoviť v štruktúre: názov položky, merná jednotka, množstvo, jednotková cena bez DPH , cena bez DPH, cena s DPH (20%),
celkový počet účastníkov: 60 (definitívny počet osôb bude spresnený dodatočne) - z tohto dôvodu si Vás dovoľujeme požiadať, aby ste cenovú ponuku vypracovali na osobu s nasledovnou štruktúrou uvedenou v bode 6 a na max. počet osôb.
6. Požiadavky verejného obstarávateľa:
Vzhľadom na dôležitosť pripravovanej akcie požadujeme hotel, ktorý spĺňa štandardy štvorhviezdičkového zariadenia. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov potvrdiť:
Ubytovanie:
pre max. 60 osôb, každá osoba musí byť ubytovaná samostatne na izbe
Priestory pre vzdelávanie:
konferenčná miestnosť s kapacitou pre viac ako 60 osôb, musí byť v priestoroch hotela zabezpečenie prezentačnej techniky (ozvučenia, mikrofónu, prezentačného pultu, premietacej plachty, notebooku, dataprojektora)
Stravovanie:
19. 04. 2011 - coffee break; obed; coffee break; večera;
20. 04. 2011 - raňajky; coffee break; obed; coffee break
Ku každému obedu a večeri jeden nápoj
7. Uchádzač v rámci svojej ponuky predloží:
popis zariadenia podľa požiadaviek z bodu 6 tejto výzvy,
aktuálny doklad o oprávnení podnikať predloží víťaz do 3. pracovných dní po obdržaní informácie o tom, že zvíťazil.
podrobnú kalkuláciu predmetu zákazky
8. Ponuku predložte v lehote do: do 12. 04. do 12,00 hod.
Elektronicky na adresu: darina.halaszova@upsvar.sk
Označenie predmetu: názov hotela
9. Hodnotenie ponúk:
Jediným kritériom na posúdenie predmetu zákazky je najnižšia cena. Víťazom sa stane uchádzač, ktorého cena je najnižšia zo všetkých predložených ponúk zadávanej zákazky.
Ing. Marián Valentovič
námestník pre sekciu ekonomiky