Výzva na predloženie cenovej ponuky

Výzva na predloženie cenovej ponuky


1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Sídlo: Špitálska 8, 812 67 Bratislava
IČO : 30794536
DIČ : 2021777780
Zastúpený: MUDr. Ivan Juráš, - generálny riaditeľ
Bankové spojenie: Štátna pokladnica
Číslo účtu: 70000136567/8180

2. Predmet zákazky: zákazka na poskytnutie služby s názvom:
Stretnutie siete EURES - Seminár pre job agentov

3. Opis predmetu zákazky:
Predmetom zadávanej zákazky na poskytnutie služieb je zabezpečenie ubytovania, stravovania, konferenčnej miestnosti s prezentačnou technikou pre Seminár job agentov siete EURES v regióne stredného Slovenska

4. Lehota a miesto plnenia: 19. - 20. 04. 2011

5. Cena a spôsob určenia ceny:
cena za predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky,
predpokladaná celková hodnota zákazky: nižšia ako 10 000 € bez DPH,
cenu žiadame stanoviť v štruktúre: názov položky, merná jednotka, množstvo, jednotková cena bez DPH , cena bez DPH, cena s DPH (20%),
celkový počet účastníkov: 60 (definitívny počet osôb bude spresnený dodatočne) - z tohto dôvodu si Vás dovoľujeme požiadať, aby ste cenovú ponuku vypracovali na osobu s nasledovnou štruktúrou uvedenou v bode 6 a na max. počet osôb.

6. Požiadavky verejného obstarávateľa:
Vzhľadom na dôležitosť pripravovanej akcie požadujeme hotel, ktorý spĺňa štandardy štvorhviezdičkového zariadenia. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov potvrdiť:

Ubytovanie:
pre max. 60 osôb, každá osoba musí byť ubytovaná samostatne na izbe

Priestory pre vzdelávanie:
konferenčná miestnosť s kapacitou pre viac ako 60 osôb, musí byť v priestoroch hotela zabezpečenie prezentačnej techniky (ozvučenia, mikrofónu, prezentačného pultu, premietacej plachty, notebooku, dataprojektora)

Stravovanie:
19. 04. 2011 - coffee break; obed; coffee break; večera;
20. 04. 2011 - raňajky; coffee break; obed; coffee break
Ku každému obedu a večeri jeden nápoj

7. Uchádzač v rámci svojej ponuky predloží:
popis zariadenia podľa požiadaviek z bodu 6 tejto výzvy,
aktuálny doklad o oprávnení podnikať predloží víťaz do 3. pracovných dní po obdržaní informácie o tom, že zvíťazil.
podrobnú kalkuláciu predmetu zákazky

8. Ponuku predložte v lehote do: do 12. 04. do 12,00 hod.
Elektronicky na adresu: darina.halaszova@upsvar.sk
Označenie predmetu: názov hotela

9. Hodnotenie ponúk:
Jediným kritériom na posúdenie predmetu zákazky je najnižšia cena. Víťazom sa stane uchádzač, ktorého cena je najnižšia zo všetkých predložených ponúk zadávanej zákazky.


Ing. Marián Valentovič
námestník pre sekciu ekonomiky

 



 

Dátum vytvorenia stránky: 08.04.2011
Dátum aktualizácie: 22.07.2011

Tlačiť