Chcem podať podnet

viac



Chcem sa poradiť

viac







EURES

DOBROVOĽNÍCTVO.SK

Národná non-stop linka pre ženy zažívajúce násilie 0800 212 212

Detstvo bez násilia

Centrum pre medzinárodnoprávnu ochranu detí a mládeže

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Národný inšpektorát práce

Sociálna poisťovňa

 

Zamestnanec  na dohodu o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru v rámci Národného projektu Modernizácia služieb trhu práce.  

Číslo výberového konania:   VKD MSTP 5/2025

 

Názov projektu: Modernizácia služieb trhu práce

 

ITMS projektu: 401A31500002

 

Doba trvania projektu: 30.06.2028

 

Obsadzovaná pozícia: Lektor

 

Vzdelávací program: Hodnotenie základných digitálnych zručností“ pre odborných poradcov a iných zamestnancov služieb zamestnanosti. Zamestnanec  na dohodu o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru v rámci Národného projektu Modernizácia služieb trhu práce.

 

Organizačný útvar: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Osobný úrad.

 

Počet voľných miest: 4 (termín predpokladaného začiatku práce 6/2025)

 

Rozsah prác vykonávaných na dohodu o vykonaní práce: max. 350 hodín/rok

 

Mzdové podmienky (brutto): 35,00€/hod.

 

Miesto výkonu práce: celé územie SR

 

Hlavné úlohy: Lektorská činnosť pre odborných poradcov a iných zamestnancov služieb zamestnanosti pre oblasť vzdelávania na tému „Hodnotenie základných digitálnych zručností“.

 

 

Požiadavky na zamestnanca:

 

Kvalifikačné a odborné predpoklady:

  • ukončené VŠ vzdelanie II. stupňa alebo najmenej 5 rokov praxe v danom odbore, ktorého sa lektorská činnosť týka.

 

Ďalšie požiadavky:

  • počítačové znalosti (Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft Office Outlook, Microsoft Powerpoint, Internet na pokročilej úrovni).
  • Príprava študijných materiálov a prezentácie pre vzdelávací program. Identifikovať vzdelávacie potreby účastníkov vzdelávania. Prezentovať vzdelávací obsah s využitím interaktívneho prístupu. Využívať digitálne technológie. Schopnosť riešiť problémové situácie a rozbory príkladov z praxe. Používať metódy práce so skupinou, schopnosť komunikovať s ľuďmi, samostatnosť pri prezentovaní, zodpovednosť za kvalitu svojej práce.

 

Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania:

  • písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania s uvedením čísla výberového konania,
  • motivačný list,
  • kópiu diplomu alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní podľa osobitného predpisu,
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
  • profesijný štruktúrovaný životopis vo formáte Europass,
  • písomné čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvedených v kópii diplomu, čestnom vyhlásení o bezúhonnosti, profesijnom štruktúrovanom životopise Europass.

 

Kontakt pre poskytnutie informácií:

PhDr. Erika Ochabová, PhD.

E-mail: erika.ochabova@upsvr.gov.sk

 

Adresa zamestnávateľa: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Špitálska 8,

                                           812 67 Bratislava

 

 

Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu so všetkými požadovanými dokladmi je do 25. 5. 2025.

Požadované doklady zasielajte v určenom termíne na adresu Ústredia PSVaR (viď vyššie) kontaktnej osobe alebo emailom kontaktnej osobe. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania emailu. Po tomto termíne výberová komisia posúdi doručené profesijné štruktúrované životopisy a vyberie na základe vopred určených kritérií úspešných uchádzačov. Svoj telefonický a email kontakt uveďte vo svojej žiadosti.

 

V Bratislave, dňa  19.5.2025



 

Dátum vytvorenia stránky: 19.05.2025

Tlačiť