Zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme – oddelenie investícií a nakladania s majetkom
Číslo výberového konania: VK 5/2025
Pracovná pozícia: zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme – oddelenie investícií a nakladania s majetkom
Organizačný útvar: oddelenie investícií a nakladania s majetkom, odbor všeobecnej správy, sekcia ekonomiky
Počet voľných miest: 1
Miesto výkonu práce: Župné námestie 5-6, Bratislava
Platová trieda: 5, tarifný plat určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Hlavné úlohy:
Popis pracovných činností:
- zabezpečuje koordinovanie a metodické usmerňovanie činností v oblasti správy majetku štátu pre úrady PSVR a CDaR;
- zabezpečuje tvorbu metodiky v oblasti správy majetku štátu;
- podieľa sa na tvorbe analýz, koncepcií a dokumentov súvisiacich s nakladaním s majetkom štátu v správe Ústredia PSVR a CDaR ;
- vykonáva konzultačnú a poradenskú činnosť v oblasti správy majetku štátu pre úrady PSVR a CDaR, a to: formou osobného kontaktu, písomnou, elektronickou alebo telefonickou formou;
- spolupracuje so sekciou sociálnych vecí a rodiny v oblasti nakladania s nehnuteľným majetkom štátu v správe CDaR;
- bezodkladne informuje o skutočnostiach, ktoré môžu mať vplyv na výkon správy majetku štátu;
- vypracováva a pripomienkuje zmluvy súvisiace s nakladaním s nehnuteľným majetkom štátu v správe Ústredia PSVR;
- posudzuje návrhy a dokumentácie predkladané úradmi PSVR a CDaR k nakladaniu s majetkom štátu, ktoré sú schvaľované zriaďovateľom MPSVR SR a Ministerstvom financií SR;
- pripravuje stanoviská generálneho riaditeľa Ústredia PSVR k nakladaniu s majetkom štátu v správe Ústredia PSVR, úradov PSVR a CDaR;
- vypracováva informácie o postupoch nakladania s nehnuteľným majetkom štátu v správe Ústredia PSVR, úradov PSVR a CDaR , podľa požiadaviek generálneho riaditeľa Ústredia PSVR;
- podieľa sa na vedení evidencie uzatvorených zmlúv v oblasti majetku štátu (nájom, výpožička, zámena, predaj, prevod správy) v správe Ústredia PSVR a zabezpečuje jej aktualizáciu;
- podieľa sa na vedení evidencie umiestnenia úradov PSVR a CDaR v prenajatých alebo vypožičaných priestoroch a zabezpečuje jej aktualizáciu;
- podieľa sa na vedení evidencie prebytočného a nevyužívaného nehnuteľného majetku štátu v správe Ústredia PSVR a CDaR a zabezpečuje jej aktualizáciu;
- podieľa sa na evidencii ukončených procesov nakladania s nehnuteľného majetku štátu v správe Ústredia PSVR a CDaR (prevod správy, zámeny, predaj) a zabezpečuje jej aktualizáciu;
- zabezpečuje rozhodnutia generálneho riaditeľa Ústredia PSVR o prebytočnosti, dočasnej prebytočnosti a neupotrebiteľnosti nehnuteľného majetku štátu v správe Ústredia PSVR a podieľa sa na ďalšom postupe nakladania s týmto majetkom štátu v súlade s ustanoveniami zákona o správe majetku štátu a súvisiacimi právnymi predpismi
- spolupracuje s organizačnými útvarmi zamestnávateľa.
- vykonáva správu písomností, ktoré pochádzajú z vykonávaných činností na pracovnom mieste v organizačnom útvare, v IS DMS.
- typuje údaje do príslušných IS úradu.
- priebežne sleduje a dodržiava všeobecne záväzné právne predpisy a interné normy súvisiace s pracovnou činnosťou.
- dodržiava mlčanlivosť vo veciach pracovného charakteru.
- plní ďalšie úlohy súvisiace s dojednaným druhom práce a činnosťou oddelenia podľa pokynov priameho nadriadeného.
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:
Požadované vzdelanie uchádzača: úplné stredné vzdelanie a osobitný kvalifikačný predpoklad, ak je ustanovený osobitným predpisom, alebo vyššie odborné vzdelanie a osobitný kvalifikačný predpoklad, ak je ustanovený osobitným predpisom, alebo vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa a osobitný kvalifikačný predpoklad, ak je ustanovený osobitným predpisom
Prax: nevyžaduje sa
Jazykové znalosti: nevyžadujú sa
Počítačové a iné znalosti: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Powerpoint, Internet na pokročilej úrovni.
Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti:
adaptabilita a flexibilita, schopnosť tímovej spolupráce, schopnosť a vôľa učiť sa a ďalej sa vzdelávať, analytické a koncepčné myslenie, schopnosť zvládať stres a záťaž.
Požadované odborné znalosti:
Zákon č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
Zákon č. 55/2017 Z.z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
Zákon č. 278/1993 Národnej rady Slovenskej republiky o správe majetku štátu.
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Veronika Bajzíková
Telefón: 02/204 55 805
E-mail: veronika.bajzikova@upsvr.gov.sk
Adresa zamestnávateľa: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Špitálska č. 8, 812 67 Bratislava
Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania pre zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme:
- písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania s uvedením čísla výberového konania;
- motivačný list;
- kópia diplomu alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
- profesijný štruktúrovaný životopis vo formáte EUROPASS;
- písomné čestné vyhlásenie o bezúhonnosti;
- písomné čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvedených v kópii diplomu a v profesijnom štruktúrovanom životopise.
Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania je do 31.05.2025.
V určenom termíne ich zasielajte na adresu zamestnávateľa alebo e-mailom, ktoré sú uvedené v texte inzerátu. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania e-mailu. Po tomto termíne budú vybraní uchádzači pozvaní na osobný pohovor. Svoj telefonický a e-mail kontakt uveďte vo svojej žiadosti.
Dátum vytvorenia stránky: 15.05.2025
Tlačiť