Chcem podať podnet

viac



Chcem sa poradiť

viac







EURES

DOBROVOĽNÍCTVO.SK

Národná non-stop linka pre ženy zažívajúce násilie 0800 212 212

Detstvo bez násilia

Centrum pre medzinárodnoprávnu ochranu detí a mládeže

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Národný inšpektorát práce

Sociálna poisťovňa

 

Zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme v rámci národných projektov – finančný manažér projektu

Číslo výberového konania: VKP EFRR 03/2025

Funkcia: zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme v rámci národných projektov – finančný manažér projektu

Počet voľných miest: 1 (doba určitá do 31.07.2027)

Organizačný útvar: sekcia riadenia projektov, oddelenie projektov EFRR

Miesto výkonu práce: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Nevädzová 5, 821 01 Bratislava

Nástup: nástup možný od 15.09.2025/ dohodou

Platová trieda: 9, funkčný plat je určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme  a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

Hlavné úlohy:  Zabezpečovanie činností súvisiacich s realizáciou jednotlivých aktivít národných projektov, za ktoré je zodpovedná sekcia riadenia projektov, oddelenie projektov EFRR

Činnosti budú zamerané najmä na:

  • riadenie činností projektového tímu, dodržiavanie časového harmonogramu národného projektu;
  • koordináciu úloh a komunikáciu s RO pre projekty financované zo zdrojov štrukturálnych a investičných fondov EÚ - EFRR, MPSVR a vecnými útvarmi Ústredia PSVR
  • Tvorenie rozpočtov k žiadosti o nenávratný finančný príspevok (ŽoNFP)
  • súčinnosť pri spracovávaní žiadosti o platbu (ŽoP)
  • Plánovanie a zabezpečovanie finančných tokov ( refundácia, predfinancovanie, zálohová platba) – priebežné finančné riadenie projektu
  • Komunikáciu s RO pre EFRR za účelom optimalizácie procesu predkladania Žiadosti o platbu z hľadiska realizovateľnosti financovania
  • Vykonávanie finančnej kontroly – kontrola súladu s rozpočtom projektu
  • Komunikáciu s dodávateľmi za účelom dohodnutia doby predloženia faktúr a fakturovaných súm
  • Spracovávanie podkladov pre zaradenie a prevod majetku
  • Spracovávanie podkladov pre delimináciu majetku získaného alebo zhodnoteného z projektu na CDR
  • Posudzovanie oprávnenosti výdavkov
  • Vykonávanie administratívnej podpory VO
  • Spracovávanie podkladov pre RO
  • vytváranie podmienok pre plynulú realizáciu národného projektu;
  • kontrolu a efektívne vynakladanie finančných prostriedkov národného projektu (plánovanie, organizovanie, riadenie, zabezpečenie a kontrola aktivity projektu);
  • spracovávanie a kontrolu podkladov a podporných dokumentov za účelom úhrady výdavkov jednotlivých aktivít národného projektu;
  • vykonávanie základnej finančnej kontroly;
  • ďalšie práce spojené s implementáciou národného projektu.

 

POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:

Požadované vzdelanie uchádzača:

  • stupeň VŠ vzdelania

Prax: skúsenosť s výkonom projektového/finančného   manažmentu   v projekte financovanom zo zdrojov EÚ výhodou

Jazykové znalosti: znalosť Aj výhodou

Počítačové a iné znalosti: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft  PowerPoint, Internet na pokročilej úrovni.

Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti: schopnosť tímovej spolupráce, komunikatívnosť, schopnosť a vôľa sa vzdelávať, analytické a koncepčné myslenie, schopnosť zvládať stres a záťaž.

Požadované odborné znalosti:  znalosť zákonov č: 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, č. 453/2003 Z.z. o orgánoch štátnej správy v oblasti sociálnych vecí, rodiny a služieb zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, č. 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, č. 121/2022 Z.z. o príspevkoch z fondov Európskej únie a o zmene a doplnení niektorých zákonov, č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, znalosť súvisiacich predpisov,  nariadení a dokumentácie z oblasti poskytovania príspevkov Európskeho sociálneho fondu a štátnej pomoci.

Kontakt pre poskytnutie informácií

Meno a priezvisko kontaktnej osoby:  Mgr. Barbora Hlinicová

E-mail: barbora.hlinicova@upsvr.gov.sk

Adresa služobného úradu:    Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny

                                                  Špitálska 8

                                                  812 67 Bratislava

Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania pre zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme:

  • písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania s uvedením čísla výberového konania;
  • motivačný list;
  • kópia vysvedčenia, diplomu alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
  • profesijný štruktúrovaný životopis vo formáte EUROPASS;
  • písomné čestné vyhlásenie o bezúhonnosti;
  • písomné čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvedených v kópii diplomu a v profesijnom štruktúrovanom životopise.

 

Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania je : 24.08.2025

V určenom termíne ich zasielajte na adresu služobného úradu alebo e-mailom, ktoré sú  uvedené v texte inzerátu. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania e-mailu. Po tomto termíne budú vybraní uchádzači pozvaní na osobný pohovor.  Svoj telefonický a e-mail kontakt uveďte vo svojej žiadosti.




 

Dátum vytvorenia stránky: 18.08.2025

Tlačiť