
Občan
Evidencia na úrade (ako, kde a kedy sa zaevidovať), aké informácie poskytuje úrad uchádzačovi o zamestnanie.
Číslo výberového konania: VKP OIT 01/2025
Funkcia: Zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme v rámci národných projektov financovaných z programu Slovensko – oblasť informačných technológií
Organizačný útvar: Sekcia ekonomiky, Odbor riadenia informačných a komunikačných technológií
Počet voľných miest: 1/ nástup možný od 01.06.2025 na dobu určitú na 1 rok
Miesto výkonu práce: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Župné nám. 5-6, 812 67 Bratislava
Hlavné úlohy: Koncepčná a koordinačná činnosť zameraná na podporu implementácie a prechodu na Centrálny ekonomický systém (CES) v podmienkach ÚPSVR, vrátane zabezpečenia technickej asistencie, adaptácie infraštruktúry a podpory koncových používateľov. Výkon činností koordinátora a kontaktnej osoby za ÚPSVR vo vzťahu k národným projektom v oblasti informačných a komunikačných technológií. Zabezpečuje metodické riadenie, koordináciu a výkon činností v oblasti IKT, vrátane prevádzky, rozvoja infraštruktúry a podpory používateľov v rámci ústredia a organizačných zložiek ÚPSVR. Podieľa sa na príprave technických riešení, plánovaní investícií, verejnom obstarávaní, tvorbe metodík, štandardov a bezpečnostných politík v oblasti informačných systémov. Zároveň zodpovedá za odborné stanoviská k projektom, prevádzkovú dokumentáciu a zabezpečuje technickú asistenciu prostredníctvom Service Desk.
Činnosti budú zamerané najmä na:
Činnosti budú zamerané najmä na:
Platová trieda: 9, tarifný plat určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA
Požadované vzdelanie uchádzača: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Prax: výhodou
Počítačové a iné znalosti: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), Internet.
Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti: adaptabilita a flexibilita, schopnosť tímovej spolupráce, komunikatívnosť, angažovanosť, profesionalita a motivačné činitele, schopnosť a vôľa sa učiť a ďalej sa vzdelávať, analytické a koncepčné myslenie, schopnosť zvládať stres a záťaž.
Požadované odborné znalosti: znalosť zákonov č: 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a vnútornom audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, znalosť súvisiacich predpisov, nariadení a dokumentácie z oblasti poskytovania príspevkov Európskeho sociálneho fondu a štátnej pomoci
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Mgr. Barbora Hlinicová
E-mail: barbora.hlinicova@upsvr.gov.sk
Adresa zamestnávateľa: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Osobný úrad, Odbor personálny
Špitálska 8
812 67 Bratislava
Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania pre zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme:
Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania je do 06.05.2025
V určenom termíne ich zasielajte na adresu Ústredia PSVaR (viď vyššie) kontaktnej osobe alebo e-mailom kontaktnej osobe. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania e-mailu. Po tomto termíne budú uchádzači pozvaní na osobný pohovor. Svoj telefonický a e-mail kontakt uveďte vo svojej žiadosti.
V Bratislave, dňa 28.04.2025