Chcem podať podnet

viac



Chcem sa poradiť

viac







EURES

DOBROVOĽNÍCTVO.SK

Národná non-stop linka pre ženy zažívajúce násilie 0800 212 212

Detstvo bez násilia

Centrum pre medzinárodnoprávnu ochranu detí a mládeže

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Národný inšpektorát práce

Sociálna poisťovňa

 

Zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme v rámci národných projektov financovaných z programu Slovensko - Špecialista pre odbornú podporu

Číslo výberového konania: VKP AMIF 01/2025

Funkcia: Zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme v rámci národných projektov financovaných z programu Slovensko - Špecialista pre odbornú podporu

Počet voľných miest: 1/ nástup možný od 01.11.2025 na dobu určitú na 2 roky, s možnosťou predĺženia po dobu trvania projektu t.j. do 30.09.2027

Organizačný útvar: sekcia sociálnych vecí a rodiny, odbor vykonávania opatrení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately

Miesto výkonu práce: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Špitálska 8, 812 67 Bratislava

Nástup: nástup možný od 01.11.2025/ dohodou

Platová trieda: 9, funkčný plat je určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme  a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

Hlavné úlohy:  Komplexné zabezpečovanie riešenia problematiky integrácie maloletých bez sprievodu. Komunikácia s vecne príslušným odborom Ústredia a partnermi projektu. Zabezpečovanie tvorby a prekladu informačných a osvetových materiálov pre maloletých bez sprievodu a koordinácia prípravy manuálu pre integráciu.

Činnosti budú zamerané najmä na:

  • vykonávanie činností v rámci všetkých aktivít národného projektu (ďalej len „NP“) v súlade s organizačným poriadkom,
  • zabezpečovanie riešení problematiky integrácie maloletých bez sprievodu (ďalej len „MBS“, a to tak vo vzťahu k vecne príslušným odborom Ústredia PSVR, ako aj vo vzťahu k partnerovi NP,
  • zabezpečovanie tvorby a prekladu informačných a osvetových materiálov (obrazové publikácie, video dokumenty o Slovenskej republike, informačné letáky o možnostiach vzdelávania, právnej pomoci, pracovného uplatnenia, sociálneho zabezpečenia, sociálnych služieb, atď.) pre MBS,
  • koordinovanie prípravy manuálu pre integráciu, v spolupráci s partnermi overenie postupov pre jeho tvorbu, a pod.
  • zabezpečovanie najmä metodickej a koordinačnej činnosti v Centrách pre deti a rodiny (ďalej len „CDR“) a na úradoch PSVR v rámci NP;
  • riešenie aktuálnych problémov súvisiacich s realizáciou hlavných aktivít NP;
  • zabezpečovanie spolupráce medzi úradmi PSVR, CDR a Ústredím PSVR pri realizácii aktivít NP;
  • podieľanie sa na vykonávaní základnej finančnej kontroly, administratívnej finančnej kontroly a finančnej kontroly na mieste;
  • koordináciu prípravy a realizácie hlavných aktivít NP;
  • riešenie aktuálnych problémov súvisiacich s realizáciou hlavných aktivít NP;
  • metodickú a realizačnú podporu aktivít NP, spoluprácu  s príslušnými organizačnými útvarmi Ústredia PSVR a partnermi projektu v rámci implementácie NP;
  • monitorovanie realizácie aktivít NP;
  • pravidelné vypracovávanie správ o stave realizácie aktivít národného projektu a predkladanie správ riadiacemu výboru NP;
  • participovanie na tvorbe usmernení a riadiacich pokynov súvisiacich s realizáciou aktivít NP;
  • vykonávanie organizačných činností, písomnej, telefonickej a e-mailovej komunikácie v rámci implementácie NP;
  • aktualizovanie údajov a informácií súvisiacich s aktivitami NP;
  • plnenie aktuálnych úloh súvisiacich s realizáciou aktivít NP na základe pokynov nadriadeného;
  • vykonávanie evaluácie NP;
  • spoluprácu pri výkone finančnej kontroly;
  • spoluprácu s organizačnými útvarmi zamestnávateľa;
  • vykonávanie správy písomností, ktoré pochádzajú z vykonávaných činností na pracovnom mieste v organizačnom útvare, v IS DMS;
  • priebežné sledovanie a dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov a interných noriem súvisiacich s pracovnou činnosťou;
  • dodržiavanie mlčanlivosti vo veciach pracovného charakteru;
  • plnenie ďalších úloh súvisiacich s dojednaným druhom práce a činnosťou oddelenia podľa pokynov priameho nadriadeného;    

 

POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:

Požadované vzdelanie uchádzača:

  • II. stupeň VŠ vzdelania

Prax: Pracovné skúsenosti v oblasti integrácie cudzincov výhodou. Pracovné skúsenosti s prípravou a implementáciou projektov zo zdrojov Európskej únie výhodou.

Jazykové znalosti: znalosť Aj výhodou

Počítačové a iné znalosti: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft  PowerPoint, Internet na pokročilej úrovni.

Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti: schopnosť tímovej spolupráce, komunikatívnosť, schopnosť a vôľa sa vzdelávať, analytické a koncepčné myslenie, schopnosť zvládať stres a záťaž.

Požadované odborné znalosti:  znalosť zákonov č: 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, č. 453/2003 Z.z. o orgánoch štátnej správy v oblasti sociálnych vecí, rodiny a služieb zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, č. 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, č. 121/2022 Z.z. o príspevkoch z fondov Európskej únie a o zmene a doplnení niektorých zákonov, č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, znalosť súvisiacich predpisov,  nariadení a dokumentácie z oblasti poskytovania príspevkov Európskeho sociálneho fondu a štátnej pomoci.

Kontakt pre poskytnutie informácií

Meno a priezvisko kontaktnej osoby:  Mgr. Barbora Hlinicová

E-mail: barbora.hlinicova@upsvr.gov.sk

Adresa služobného úradu:    Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny

                                                  Špitálska 8

                                                  812 67 Bratislava

Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania pre zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme:

  • písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania s uvedením čísla výberového konania;
  • motivačný list;
  • kópia vysvedčenia, diplomu alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
  • profesijný štruktúrovaný životopis vo formáte EUROPASS;
  • písomné čestné vyhlásenie o bezúhonnosti;
  • písomné čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvedených v kópii diplomu a v profesijnom štruktúrovanom životopise.

 

Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania je : 16.10.2025

V určenom termíne ich zasielajte na adresu služobného úradu alebo e-mailom, ktoré sú  uvedené v texte inzerátu. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania e-mailu. Po tomto termíne budú vybraní uchádzači pozvaní na osobný pohovor.  Svoj telefonický a e-mail kontakt uveďte vo svojej žiadosti.




 

Dátum vytvorenia stránky: 10.10.2025

Tlačiť