
Občan
Evidencia na úrade (ako, kde a kedy sa zaevidovať), aké informácie poskytuje úrad uchádzačovi o zamestnanie.
Číslo výberového konania: VKP ESF 01/2025
Funkcia: zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme v rámci národných projektov –manažér projektu
Počet voľných miest: 1
Doba trvania: 01.08.2025 – do 28.02.2027
Organizačný útvar: sekcia riadenia projektov, odbor národných projektov sociálnych vecí a rodiny, oddelenie projektového manažmentu sociálnych vecí a rodiny.
Miesto výkonu práce: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Nevädzová 5, 821 01 Bratislava.
Platová trieda: PT 9 - tarifný plat určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Základná zložka mzdy sa navyšuje o osobný príplatok.
Hlavné úlohy: Zabezpečovanie činností súvisiacich s realizáciou jednotlivých aktivít národných projektov, za ktoré je zodpovedná sekcia riadenia projektov, odbor národných projektov sociálnych vecí a rodiny, oddelenie projektového manažmentu sociálnych vecí a rodiny.
Činnosti budú zamerané najmä na:
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:
Požadované vzdelanie uchádzača: II. stupeň VŠ vzdelania
Prax: skúsenosť s výkonom projektového/finančného manažmentu v projekte financovanom zo zdrojov EÚ – výhodou.
Jazykové znalosti: znalosť Anglického jazyka – výhodou.
Počítačové znalosti:
Microsoft Office Word – pokročilý;
Microsoft Office Excel – schopnosť pracovať s rozsiahlymi dátovými súbormi vrátane využívania funkcií ako kontingenčné tabuľky, vzorce, grafy a iné;
Microsoft Office Outlook – pokročilý;
Microsoft Office PowerPoint – pokročilý;
OS Windows – pokročilý;
Microsoft Office Access – základný;
Microsoft TEAMS – pokročilý;
Internet - pokročilý.
Iné znalosti:
Analytické myslenie – schopnosť pracovať s údajmi; metodické spravovanie zbernej databázy; spracovanie dát do monitorovacích správ; orientácia na presnosť.
Technická zdatnosť – orientácia v online systémoch, formulároch a dátových platformách.
IKT služby – prax v oblasti správy – mierne pokročilý.
Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti: adaptabilita a flexibilita, schopnosť tímovej spolupráce, organizačné schopnosti, komunikatívnosť, angažovanosť, profesionalita a motivačné činitele, schopnosť a vôľa sa učiť a ďalej sa vzdelávať, analytické a koncepčné myslenie, schopnosť pracovať pod tlakom.
Požadované odborné znalosti: znalosť zákonov č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, č. 453/2003 Z. z. o orgánoch štátnej správy v oblasti sociálnych vecí, rodiny a služieb zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; č. 523/2004 Z .z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; č. 121/2022 Z. z. o príspevkoch z fondov Európskej únie a o zmene a doplnení niektorých zákonov; č. 357/2015 Z .z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; znalosť súvisiacich predpisov, nariadení a dokumentácie z oblasti poskytovania príspevkov Európskeho sociálneho fondu a štátnej pomoci.
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Barbora Hlinicová
E-mail: barbora.hlinicova@upsvr.gov.sk
Adresa služobného úradu: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska č. 8,
812 67 Bratislava
Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania pre zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme:
Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania je: 24.06.2025
V určenom termíne ich zasielajte na adresu služobného úradu alebo e-mailom, ktoré sú uvedené v texte inzerátu. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania e-mailu. Po tomto termíne budú vybraní uchádzači pozvaní na osobný pohovor. Svoj telefonický a e-mail kontakt uveďte vo svojej žiadosti.