Chcem podať podnet

viac



Chcem sa poradiť

viac







EURES

DOBROVOĽNÍCTVO.SK

Národná non-stop linka pre ženy zažívajúce násilie 0800 212 212

Detstvo bez násilia

Centrum pre medzinárodnoprávnu ochranu detí a mládeže

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Národný inšpektorát práce

Sociálna poisťovňa

 

Zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme v rámci národných projektov - manažér projektu

Číslo výberového konania:  VKP ESF 01/2025

Funkcia: zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme v rámci národných projektov –manažér projektu

Počet voľných miest:   

Doba trvania:  01.08.2025 – do 28.02.2027

Organizačný útvar: sekcia riadenia projektov, odbor národných projektov sociálnych vecí a rodiny, oddelenie projektového manažmentu sociálnych vecí a rodiny.

Miesto výkonu práce: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Nevädzová 5, 821 01 Bratislava.

Platová trieda: PT 9 - tarifný plat určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Základná zložka mzdy sa navyšuje o osobný príplatok.  

Hlavné úlohy:  Zabezpečovanie činností súvisiacich s realizáciou jednotlivých aktivít národných projektov, za ktoré je zodpovedná sekcia riadenia projektov, odbor národných projektov sociálnych vecí a rodiny, oddelenie projektového manažmentu sociálnych vecí a rodiny.

 

Činnosti budú zamerané najmä na:

  • riadenie činností projektového tímu, dodržiavanie časového harmonogramu národného projektu;
  • vytváranie podmienok pre plynulú realizáciu národného projektu;
  • vypracovanie metodických postupov a usmernení v rámci implementácie a monitorovania národného projektu;
  • komplexnú prípravu procesov na priebežné monitorovanie aktivít národného projektu;
  • zabezpečenie správy databáz klientov;
  • zabezpečenie kompletnosti a správnosti údajov v databázach klientov;
  • koordináciu zamestnancov v rámci zberu údajov;
  • zabezpečenie archivácie údajov a dát, pridelenie prístupov a licencií;
  • spracovanie technických podkladov pre uzatváranie zmlúv na dodávku zariadení, prác, služieb, licencií a aplikačného programového vybavenia v oblasti IKT v rámci národných projektov;
  • kontrolu a efektívne vynakladanie finančných prostriedkov národného projektu (plánovanie, organizovanie, riadenie, zabezpečenie a kontrola aktivity projektu);
  • kontrolu vývoja fyzických a finančných ukazovateľov implementácie národného projektu, ktoré zabezpečujú útvary participujúce na implementácii národného projektu;
  • spracovávanie a kontrolu podkladov a podporných dokumentov za účelom úhrady výdavkov jednotlivých aktivít národného projektu;
  • vykonávanie základnej finančnej kontroly;
  • prípravu obsahu informačných materiálov o realizácii národného projektu;
  • propagáciu, informovanie a zabezpečovanie publicity o realizácii národného projektu;
  • ďalšie práce spojené s implementáciou národného projektu.

 

POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:

Požadované vzdelanie uchádzača:  II. stupeň VŠ vzdelania

Prax:  skúsenosť s výkonom projektového/finančného manažmentu v projekte financovanom zo zdrojov EÚ – výhodou.

Jazykové znalosti:  znalosť Anglického jazyka – výhodou.

Počítačové znalosti: 

Microsoft Office Word – pokročilý;

Microsoft Office Excel – schopnosť pracovať s rozsiahlymi dátovými súbormi vrátane využívania funkcií ako kontingenčné tabuľky, vzorce, grafy a iné; 

Microsoft Office Outlook – pokročilý;

Microsoft Office PowerPoint – pokročilý;

OS Windows – pokročilý;

Microsoft Office Access – základný;

Microsoft TEAMS – pokročilý;

Internet  - pokročilý.   

 

Iné znalosti:  

Analytické myslenie – schopnosť pracovať s údajmi; metodické spravovanie zbernej databázy; spracovanie dát do monitorovacích správ; orientácia na presnosť.  

Technická zdatnosť – orientácia v online systémoch, formulároch a dátových platformách.

IKT služby – prax v oblasti správy – mierne pokročilý.

 

Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti: adaptabilita a flexibilita, schopnosť tímovej spolupráce, organizačné schopnosti, komunikatívnosť, angažovanosť, profesionalita a motivačné činitele, schopnosť a vôľa sa učiť a ďalej sa vzdelávať, analytické a koncepčné myslenie, schopnosť pracovať pod tlakom.

Požadované odborné znalosti:  znalosť zákonov č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, č. 453/2003 Z. z. o orgánoch štátnej správy v oblasti sociálnych vecí, rodiny a služieb zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; č. 523/2004 Z .z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; č. 121/2022 Z. z. o príspevkoch z fondov Európskej únie a o zmene a doplnení niektorých zákonov; č. 357/2015 Z .z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; znalosť súvisiacich predpisov,  nariadení a dokumentácie z oblasti poskytovania príspevkov Európskeho sociálneho fondu a štátnej pomoci.

 

 

Kontakt pre poskytnutie informácií

Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Barbora Hlinicová

E-mail: barbora.hlinicova@upsvr.gov.sk

Adresa služobného úradu:  Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny

                                               Špitálska č. 8,     

                                                812 67 Bratislava

Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania pre zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme:

  • písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania s uvedením čísla výberového konania;
  • motivačný list;
  • kópia vysvedčenia, diplomu alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
  • profesijný štruktúrovaný životopis vo formáte EUROPASS;
  • písomné čestné vyhlásenie o bezúhonnosti;
  • písomné čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvedených v kópii diplomu a v profesijnom štruktúrovanom životopise.

 

Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania je:  24.06.2025

 V určenom termíne ich zasielajte na adresu služobného úradu alebo e-mailom, ktoré sú  uvedené v texte inzerátu. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania e-mailu. Po tomto termíne budú vybraní uchádzači pozvaní na osobný pohovor.  Svoj telefonický a e-mail kontakt uveďte vo svojej žiadosti.



 

Dátum vytvorenia stránky: 17.06.2025

Tlačiť