
Občan
Evidencia na úrade (ako, kde a kedy sa zaevidovať), aké informácie poskytuje úrad uchádzačovi o zamestnanie.
Vedenie organizácie si uvedomuje rastúce požiadavky spoločnosti na kvalitu služieb, ktoré poskytuje pre svojich klientov a pre zainteresované strany, pre ich naplnenie vedenie prijíma rozhodnutie zaviesť a udržiavať systém manažérstva kvality v súlade s požiadavkami normy STN ISO 9001.
Zároveň, v nadväznosti na Koncepciu protikorupčnej politiky SR a vnímanie významnosti protikorupčnej prevencie, vedenie organizácie prijíma záväzky v oblasti boja proti korupcii, proti neetickému správaniu a za všestrannú transparentnosť implementovaním efektívnych pravidiel a postupov systému manažérstva proti korupcii v súlade s požiadavkami normy STN ISO 37001.
Na základe uvedeného vedenie Ústredia prijalo politiku integrovaného manažérskeho systému Ústredia v rozsahu politiky kvality a protikorupčnej politiky vo forme zásad pre zamestnancov Ústredia s platnosťou od 18. marca 2022.
Dokument v plnej miere nahradil Politiku kvality Ústredia zo dňa 14.11.2019 a Protikorupčnú politiku ústredia zo dňa 15.12.2020.
Dokument: Politika kvality a protikorupčná politika Ústredia [ PDF]